PROFIL MOTORKY

Stomp 140cc CRF70 (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kalabeng
Vloženo 12.7.2015
Aktualizováno 13.7.2015
Zobrazeno 1 780x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Hodnocení motorky
Nalezeno 29 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: 17000
Silné stránky

Silný , spolehlivý motor když se o něj staráte

Slabé stránky

-Čínské šrouby
-Základní karburátor
-Absence airboxu
-velké zapalování

Moje úpravy

Neuvedeno

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 3

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Možnost nastavení tlumičů je super ,když si koupíte pořádné nastavitelné tlumiče :) DNM mi stačí

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem Servis doma každých 10 mth výměna oleje +ventily
Po a před každou jízdou kontrola všeho
Čistit a mazat řetězovku
Hlavně měnit šrouby a sledovat stav řídítek :))))

Terén

Výška
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana motoru
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Skoky
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Obecné

Moje závady -zadní brzdič - odvzdušňovací ventil ulomil kus zadního brzdiče při odvzdušňování

-prasklý kryt předního tlumiče : - odletující kamen od zadního kola kamaráda

-naprasklá svíčka po nárazu klacku

-defekty

-zlomený blaster (opraveno )

-zlomené páčky

-Karburátor (molkt 26) se přeplavil : - před jízdou jsme zapnul benzín a najednou tekl benzín proudem z přepadu (karburátor vyčištěn a jelo se dál)

-Šroubek krytu rozvodového řetízku mi praskl při jízdě (nevím proč, přehřátí jsem vyloučil ,protože jsme jeli 80% na 4 a sem tam jsme to trochu rozjeli do max , ale v té době jsem neměl nainstalovaný teploměr,takže nevím ... )

-Hadice olejového chladiče 2x praskla : 1. na motokrosové dráze (přehřálo )
2. srážka s kamarádem

-Povolila se mi pojistná matice na spojce a nešlo mačkat spojku : (vše to začlo tím , že mi prasklo spojkové lanko a když jsem dojel domů a měnil za druhé lanko, tak nešlo nasadit .Rozpůlil jsem motor a matici dotáhnul)

-Praskl šroub na rámu (zalomen) : - odvrtáno levotočivým vrtákem a pro jistotu
přejeto závitníkem

-Ložiska na zadním kole už mají vůli : - koupil jsem si nový ráfek a přezul . Na starý ráfek jsem si obul staré kolo (kdybych náhodou měl v plánu někam jet a pichnul kolo po prvních 15ti minutách jízdy , jak se již několikrát stalo :) )

-Prasklý spodní kryt motoru - neřeším

-Zadní tlumič praskl - nahrazen (dnm 295 mm )

-Prasklá nádrž po pádu +

... zlomená řídítka a malíček
Použitý spotřební materiál


TOPlist