Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 17000 |
Silné stránky
Silný , spolehlivý motor když se o něj staráte
Slabé stránky
-Čínské šrouby
-Základní karburátor
-Absence airboxu
-velké zapalování
Moje úpravy |
Neuvedeno |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 3 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Možnost nastavení tlumičů je super ,když si koupíte pořádné nastavitelné tlumiče :) DNM mi stačí |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Servis doma každých 10 mth výměna oleje +ventily Po a před každou jízdou kontrola všeho Čistit a mazat řetězovku Hlavně měnit šrouby a sledovat stav řídítek :)))) |
Terén
Výška | |
---|---|
Ochrana motoru | |
Skoky | |
Ochrana jezdce terén |
Obecné
Moje závady | -zadní brzdič - odvzdušňovací ventil ulomil kus zadního brzdiče při odvzdušňování -prasklý kryt předního tlumiče : - odletující kamen od zadního kola kamaráda -naprasklá svíčka po nárazu klacku -defekty -zlomený blaster (opraveno ) -zlomené páčky -Karburátor (molkt 26) se přeplavil : - před jízdou jsme zapnul benzín a najednou tekl benzín proudem z přepadu (karburátor vyčištěn a jelo se dál) -Šroubek krytu rozvodového řetízku mi praskl při jízdě (nevím proč, přehřátí jsem vyloučil ,protože jsme jeli 80% na 4 a sem tam jsme to trochu rozjeli do max , ale v té době jsem neměl nainstalovaný teploměr,takže nevím ... ) -Hadice olejového chladiče 2x praskla : 1. na motokrosové dráze (přehřálo ) 2. srážka s kamarádem -Povolila se mi pojistná matice na spojce a nešlo mačkat spojku : (vše to začlo tím , že mi prasklo spojkové lanko a když jsem dojel domů a měnil za druhé lanko, tak nešlo nasadit .Rozpůlil jsem motor a matici dotáhnul) -Praskl šroub na rámu (zalomen) : - odvrtáno levotočivým vrtákem a pro jistotu přejeto závitníkem -Ložiska na zadním kole už mají vůli : - koupil jsem si nový ráfek a přezul . Na starý ráfek jsem si obul staré kolo (kdybych náhodou měl v plánu někam jet a pichnul kolo po prvních 15ti minutách jízdy , jak se již několikrát stalo :) ) -Prasklý spodní kryt motoru - neřeším -Zadní tlumič praskl - nahrazen (dnm 295 mm ) -Prasklá nádrž po pádu + ... zlomená řídítka a malíček |
---|---|
Použitý spotřební materiál |