Vlastník | reeva | |
---|---|---|
Vloženo | 11.9.2011 | |
Aktualizováno | 29.7.2018 | |
Zobrazeno | 2 929x |
-
Spojkové lamely
Klouzání spojky už začínalo být nesnesitelné. V rochlostech nad cca nad 120km/h často klouzala, s baťůžkem i dříve. V zatáčkách to i smrdělo průserem. Nové díly: Nové lamely EBC (obyčejná korková sada), nové pružiny E
Typ: Údržba Vloženo: 01.08.2016 Uskutečněno: 24.07.2016 -
Multitacháč Daytona Asura
Celkem jsem si dal načas - budíky jsem kupoval před 1,5 rokem... Jakožto dar lidstvu vkládám schéma zapojení budíku do motocyklu (aby se v té prasečině v budoucnu eventuálně někdo vyznal). Schéma v plném rozlišení
Typ: Montáž doplňku Vloženo: 17.06.2015 Uskutečněno: 17.06.2015 Komentářů: 2x -
Pryč s KCA!
Dlouho očekávaná úprava je zde! Po necelém měsíci od objednání mi z jů-es-ej dorazil "Emissions (PAIR) System Removal Kit". Tak jsem vytrhal ten nesmysl po nádrží, co je dobrý akorát tak na chytání špíny. Kompli
Typ: Montáž doplňku Vloženo: 14.04.2015 Uskutečněno: 14.04.2015 Komentářů: 3x -
Uklouzli jsme na blátě
Stala se mi na podzim taková zábavná věc :-D Nechtělo se mi otáčet ve slepé uličce, tak jsem to chtěl vzít po chodníku, ale u patníku pod plevelem bylo schované blátičko :-D No jak to asi mohlo dopadnout... :-D Porouče
Typ: Havárie Vloženo: 22.03.2015 Uskutečněno: 22.03.2015 -
Nové kotouče
Napadlo mě, že bych ty kotouče už mohl konečně vyměnit, když mi ležely pů roku na stole :-D Koupil jsem funglovky XC kotouče od EBC, bo repasované originály byly stručně řečeno na ženské pohlavní ústrojí Podrobnos
Typ: Oprava Vloženo: 22.03.2015 Uskutečněno: 22.03.2015 -
Oprava levého krytu motoru
V hlavních rolích: Ocelový kartáč (na původní tmel - te žlutý brajgl na první fotce) šmirgl, šmirgl, šmirgl, šmirgl benzinový technický čistič BodyAlu 255 zakrývací páska Motip barva na mototry černááá Mám tam ď
Typ: Údržba Vloženo: 02.06.2014 Uskutečněno: 02.06.2014 -
Předek
Po složení vidlí jsem začal s montáží doplňků Řídítka ------- Od Fehlingu, matné černé. Jsou krapet širší, trošku nižší a méně zahnuté. Ale těžko srovnávat, původní jsou od pádů pokřivené. Rukojetě -------- Cel
Typ: Montáž doplňku Vloženo: 09.04.2014 Uskutečněno: 09.04.2014 Komentářů: 1x -
Údržba přední vidlice
Na první pohled jednoduchá záležitost, ale podařilo se mi urobit několik minel, díky nimž mě to celé celkem otrávilo a zdrželo od opravy zbytku motorky. Takže jsem se rozhodl, že se o nově nabité zkušenosti podělím.
Typ: Údržba Vloženo: 24.03.2014 Uskutečněno: 24.03.2014 -
Sezóna zakončena
V sobotu jsem vyrazil na projížďku na Bílou. Cestou zpět k domovu jsem se mrknul do lesa na hřiby a následně jsem se nechal ubytovat all-inclusive ve Vsetínské nemocnici. Do levotočivé zatáčky jsem zatočil příliš brzo
Typ: Havárie Vloženo: 01.10.2013 Uskutečněno: 28.09.2013 Komentářů: 5x -
Seřízení vůlí ventilů
Vůle na sacích ventilech byly celkem OK, ale na výfukových to bylo trochu divočejší - během otáčení vačky jsem naměřil dost velké odchylky. Tak jsem to nastavil podle pozic, když palce vačky ukazují "vodorovně ven z moto
Typ: Údržba Vloženo: 10.09.2013 Uskutečněno: 10.09.2013 Tachometr: 52000km -
Výměna oleje
Zjistil jsem, že už jsem přesáhl doporučený interval výměny oleje, tak jsem to musel rychle napravit! Původní Motul 5100 Ester 10w-40 MA nahrazen novým olejem Motul 5100 Ester 10w-40 MA2. Možná jsem mohl zvolit vyšší vis
Typ: Údržba Vloženo: 03.08.2013 Uskutečněno: 03.08.2013 Tachometr: 50950km -
Výměna oleje
Pouze běžná výměna oleje. Olej Motorex Formula 10W40 (najeto cca 6tkm; pořízen na podzim 2011) nahrazen novým olejem Motul 5100 Ester 10W40. Vlezlo se tam rovné tři litry nového oleje. 0,6 l starého oleje v motoru tedy
Typ: Údržba Vloženo: 10.07.2012 Uskutečněno: 01.07.2012 Tachometr: 41943km -
Karburátory
Pod záminkou kontroly hladiny benzínu v plovákové komoře karburátorů jsem si chtěl vyzkoušet demontáž karburátorů z motocyklu. Bylo to celkem náročné, obzvláště lomcování baterie karburátorů "ven". Bohužel jsem nevěděl,
Typ: Oprava Vloženo: 26.06.2012 Uskutečněno: 26.06.2012 Tachometr: 41800km Komentářů: 1x -
Povaření svodů
Během jednoho dřívějšího pádu (viz havárie "Malenovický downhill" :) ) došlo k poškození krycího plechu svodu, jehož zbytek jsem nedávno někde na projížďce ztratil :) Díky tomu jsem objevil zajímavé praskliny. Těžko říct
Typ: Oprava Vloženo: 13.05.2012 Uskutečněno: 11.05.2012 Tachometr: 41400km -
Brzdové kotouče
Máňu jsem koupil se špatnýma kotoučama, což jsem si jakožto začátečník nepohlídal. Respektive později jsem šuplerou naměřil tloušťku u obou kotoučů nějaké 4mm, což bylo na hraně, takže jsem to moc neřešil a odjezdil jsem
Typ: Odborný servis Vloženo: 15.04.2012 Uskutečněno: 03.03.2012 Tachometr: 40500km -
Moje první řetězovka
Pro jiné banalita, pro mne první větší zásah do mašiny - výměna řetězové sady. Jednoho krásného zimního dne jsem se rozhodl, že si udělám radost a vyměním sekundár. Přestože původní, lehce narezlý (ano, přiznávám se, neu
Typ: Odborný servis Vloženo: 23.01.2012 Uskutečněno: 22.01.2012 Tachometr: 40500km Komentářů: 5x -
V zimě nuda
...tak jsem se rozhodl, že si zapravím oděrky laku na rámu a nádrži, aby se mi kawa náhodou nerozpadla zrezavěním (s ohledem na své zkušenosti a schopnosti jsem se do jiných úprav raději nepouštěl) :) V obíčku jsem koup
Typ: Oprava Vloženo: 19.01.2012 Uskutečněno: 28.12.2011 Tachometr: 40000km -
Odborný servis
Dal jsem miláčka do servisu na běžnou údržbu. Naneštěstí se kvůli okolnostem provedení protáhlo na cca 3 týdny, takže jsem přišel o poslední letní dny v roce. Jinak mašina byla vesměs v pořádku. Byli seřízeny vůle ventil
Typ: Odborný servis Vloženo: 19.01.2012 Uskutečněno: 14.10.2011 Tachometr: 38500km -
Malenovický Downhill
Potřeboval jsem si ověřit, že silniční motocykl do terénu nepatří :) Hledal jsem po lesích zaběhnutého psa a vzal jsem si k tomu mašinu, abych byl rychlejší. No rychlejší jsem sice byl, ale sjezd z kopce + vyjeté koleje
Typ: Havárie Vloženo: 19.01.2012 Uskutečněno: 25.09.2011 Tachometr: 37500km