Vlastník | wáca | |
---|---|---|
Vloženo | 5.6.2016 | |
Aktualizováno | 14.1.2018 | |
Zobrazeno | 3 183x |
-
Ventilové sedlo+chladič+ teploměr
Tak jsem najel necelých 2000km a najednou při jízdně trašné cvakání. Zkontroloval jsem ventilové vůle a na jednom výfukovým ventilu byla strašná vůle, že nešla ani nastavit. Sundal jsem tedy hlavu válce a hned to bylo
Typ: Oprava Vloženo: 06.11.2017 Uskutečněno: 06.11.2017 Tachometr: 58000km -
zvýšení řidítek
Pro pohodlnou jízdu v terénu, jsem si udělal na rychlo podstavce, který nahrazujou i původní klemy na řidítka. Vypadá to moc vysoký, ale je to asi o 2-3cm vyšší než původní. Při jízdě ve stoje, hlavně tedy v terenu je
Typ: Montáž doplňku Vloženo: 01.06.2017 Uskutečněno: 01.06.2017 Komentářů: 3x -
Teploměr
Od zkušenosti s NX650 kde v terenu lítala teplota až k 140°C na oleji v rámu, jsem se rozhodl instalovat na XL taky teploměr, ale chtěl jsem měřit teplotu oleje přímo v motoru. Koupil jsem tedy analogový teploměr s čidl
Typ: Montáž doplňku Vloženo: 01.06.2017 Uskutečněno: 01.06.2017 -
Záhada s výkonem
Tak XRV už jezdí tak jsem začal opět řešit ten slabý výkon. Obrátil jsem se na německý forum xl600.de jelikož tady nic takového není, napsal jsem jim tam svoje poznatky a čekal co mi odpoví. Ještě že existují online přek
Typ: Reportáž Vloženo: 01.06.2017 Uskutečněno: 01.06.2017 -
Servis
Tak jsem se po zhruba 500km od koupi rozhodl pro menší servis. Začlo to tím, že výkon motorky se mi zdál nízký a lidi mě strašily že to může být přeskočený na rozvodech o zub, kde i přesto to, ta motorka je schopná jezdi
Typ: Údržba Vloženo: 01.06.2017 Uskutečněno: 01.06.2017 Tachometr: 57000km