Tak jsem najel necelých 2000km a najednou při jízdně trašné cvakání. Zkontroloval jsem ventilové vůle a na jednom výfukovým ventilu byla strašná vůle, že nešla ani nastavit.
Sundal jsem tedy hlavu válce a hned to bylo jasné.
Naštěstí nevypadlo úplně a nenadělalo ještě víc škody, takhle to odnesl jenom ohlý ventil.
Takže koupit nový ventil, nový gufera na ventily, těsnění pod hlavu a poslat hlavu na repas, zalisovat nový sedlo, druhé ventilové raději taky aby se to neopakovalo ( nebo raději všechny 4?) zabrousit ventily a zbavit jí karbonu.
Další věc budu dodělávat olejový chladič, pokud se mi podaří sehnat dobrou velikost umístil bych ho pod přední světlo za masku takže by na první pohled nebyl vidět, když ne tak asi podél rámu. Dál zkusím před něj umístit čidlo na teploměr, dole v motoru se neosvědčilo. No a kdyby se podařilo sehnat termostat, tak by to bylo uplně ideální.
7.prosince 2017
Hlava po repasu, nechal jsem dát nový výfukový sedla jeden ventil, srovnaná hlava, těsnění pod hlavou samozřejmě a gufera na ventilech.
motorka už je složená a chytla na 5. šlápnutí.
Sací sedla jsem nechal jen pojistit proti vypadnutí tak snad už bude pokoj a vyřeším ten výkon.
Vlastník | wáca | |
---|---|---|
Vloženo | 5.6.2016 | |
Aktualizováno | 14.1.2018 | |
Zobrazeno | 3 180x |