PROFIL MOTORKY

Honda XL 600 (1986)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník wáca
Vloženo 5.6.2016
Aktualizováno 14.1.2018
Zobrazeno 3 180x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Ventilové sedlo+chladič+ teploměr

Vloženo: 06.11.2017, Uskutečněno: 06.11.2017, Stav tachometru: 58000 km, Zhlédnuto: 38x


Tak jsem najel necelých 2000km a najednou při jízdně trašné cvakání. Zkontroloval jsem ventilové vůle a na jednom výfukovým ventilu byla strašná vůle, že nešla ani nastavit.
Sundal jsem tedy hlavu válce a hned to bylo jasné.
Naštěstí nevypadlo úplně a nenadělalo ještě víc škody, takhle to odnesl jenom ohlý ventil.
Takže koupit nový ventil, nový gufera na ventily, těsnění pod hlavu a poslat hlavu na repas, zalisovat nový sedlo, druhé ventilové raději taky aby se to neopakovalo ( nebo raději všechny 4?) zabrousit ventily a zbavit jí karbonu.

Další věc budu dodělávat olejový chladič, pokud se mi podaří sehnat dobrou velikost umístil bych ho pod přední světlo za masku takže by na první pohled nebyl vidět, když ne tak asi podél rámu. Dál zkusím před něj umístit čidlo na teploměr, dole v motoru se neosvědčilo. No a kdyby se podařilo sehnat termostat, tak by to bylo uplně ideální.

7.prosince 2017
Hlava po repasu, nechal jsem dát nový výfukový sedla jeden ventil, srovnaná hlava, těsnění pod hlavou samozřejmě a gufera na ventilech.
motorka už je složená a chytla na 5. šlápnutí.
Sací sedla jsem nechal jen pojistit proti vypadnutí tak snad už bude pokoj a vyřeším ten výkon.

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • zvýšení řidítek

    Pro pohodlnou jízdu v terénu, jsem si udělal na rychlo podstavce, který nahrazujou i původní klemy na řidítka. Vypadá to moc vysoký, ale je to asi o 2-3cm vyšší než původní. Při jízdě ve stoje, hlavně tedy v terenu je

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 01.06.2017
    Uskutečněno: 01.06.2017
    Komentářů: 3x
  • Teploměr

    Od zkušenosti s NX650 kde v terenu lítala teplota až k 140°C na oleji v rámu, jsem se rozhodl instalovat na XL taky teploměr, ale chtěl jsem měřit teplotu oleje přímo v motoru. Koupil jsem tedy analogový teploměr s čidl

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 01.06.2017
    Uskutečněno: 01.06.2017
  • Záhada s výkonem

    Tak XRV už jezdí tak jsem začal opět řešit ten slabý výkon. Obrátil jsem se na německý forum xl600.de jelikož tady nic takového není, napsal jsem jim tam svoje poznatky a čekal co mi odpoví. Ještě že existují online přek

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 01.06.2017
    Uskutečněno: 01.06.2017


TOPlist