
Novinky od Triumphu: Rocket X, Tiger XRx/XCx a Bobber vs. Scrambler
04.11.2014
2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2016 | 2017 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||
Objem | 1699 cm3 | 1597 cm3 | 1699 cm3 | |||
Výkon | 72 kW (97.9 koní) | 62.8 kW (85.4 koní) | 71.5 kW (97.2 koní) | |||
Výkon při otáčkách | 5200 ot/min | 4850 ot/min | 5200 ot/min | |||
Točivý moment | 156 Nm | 146 Nm | 156 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 2950 ot/min | 2750 ot/min | 2950 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | |||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||
Chlazení | Kapalina | |||||
Uspořádání válců | Řadový | |||||
Počet válců | 2 | |||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | |||
Ventilů na válec | 4 | - | ||||
Vrtání | 107.1 mm | 103.8 mm | 107.1 mm | |||
Zdvih | 94.3 mm | 103.8 mm | 94.3 mm | |||
Kompresní poměr | - | 9.7 : 1 | - | |||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||
Startér | - | Elektrický | - | |||
Počet rychlostí | 6 | |||||
Sekundární převod | Řemen | - | Řemen | |||
Typ rámu | Trubkový | - | ||||
Materiál rámu | ocel | - | ||||
Zdvih předního odpr. | - | 120 mm | - | |||
Zdvih zadního odpr. | 95 mm | - | ||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||
Rozměr předního kotouče | - | 310 mm | ||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||
Přední kolo | 19 " | - | ||||
Zadní kolo | 17 " | - | ||||
Rozměr přední pneu | - | 120/70-R19 | ||||
Rozměr zadní pneu | - | 200/50-R17 | ||||
Rozvor | 1615 mm | |||||
Úhel hlavy řízení | 56.2 ° | 58 ° | 32 ° | |||
Závlek předního kola | 151 mm | - | ||||
Výška sedla | 700 mm | |||||
Suchá hmotnost | 339 kg | - | 308 kg | |||
Pohotovostní hmotnost | - | 339 kg | ||||
Objem nádrže | 22 l | |||||
Množství oleje | - | 4.2 l | ||||
Spotřeba | - | 7.13 l/100 km | ||||
Maximální rychlost | 190 km/h | - |
Od Bubhak(2014)
Od Bubhak(2014)
Od Storm12(2011)
Od panklobouk(2011)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Americké, anglické | Triumph Classics | 140 | 4.2.2025 06:36 | ||
Chopper & Cruiser | Ukazatel rychlosti gipro | 0 | 6.1.2024 19:44 |
Poctivý kus anglického železa, na fotkách vypadá Storm všelijak, ale na živo, je široká a velká mot...
Na první pohled je prostě krásná, jde z ní respekt a ta matná černá nemá chybu,asi ne nadarmo vyhrál...
Nečakane dobra.Perfektná akcelerácia motora
Ten pocit když člověk otočí plynem a tahá jak splašená a při zařazení vyšší rychlosti to pokračuje ...
Velká, silná mororka s kroutákem hezky od spoda. Ten zátah je opravdu neskutečný.
Naprosto pohodový cruiser...
Poctivý kus anglického železa, na fotkách vypadá Storm všelijak, ale na živo, je široká a velká mot...
Velká, silná mororka s kroutákem hezky od spoda. Ten zátah je opravdu neskutečný.
Ten pocit když člověk otočí plynem a tahá jak splašená a při zařazení vyšší rychlosti to pokračuje ...
Na první pohled je prostě krásná, jde z ní respekt a ta matná černá nemá chybu,asi ne nadarmo vyhrál...
Nečakane dobra.Perfektná akcelerácia motora
Naprosto pohodový cruiser...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.0/10 |
Průběh výkonu | 10.0/10 |
Vibrace | 8.0/10 |
Převodovka | 9.0/10 |
Mechanická hlučnost | 10.0/10 |
Zvuk | 7.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.0/10 |
Těsnost tlumičů | 8.0/10 |
Tuhost rámu | 8.0/10 |
Jízda | |
Sport | 6.0/10 |
Město | 6.0/10 |
Cestování | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 2.0/10 |
Ceny servisu | - |
Servisní síť | 5.0/10 |
Dostupnost dílů | 3.0/10 |
Nabídka doplňků | 6.0/10 |
Servisní intervaly | 5.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 5.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 4.0/10 |
Světla | 9.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Harley Davidson FLSTF Fat Boy | Když se řekne chopper, každej si vybaví HD, já chtěl něco jinýho, co není všude vidět, chopper z Japonska mě nelákal, takže volba padla na Anglii |
Victory Hammer | Zustal jsem věrný značce Triumph, navíc Triumph má zastoupení a servis relativně kousek - v Olomouci |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Harley Davidson FXDC Dyna Super Glide Custom | nevzal jsem ji, protože jsem se nemohl projet, jen kdybych složil 100 000 kč zálohu , kterou jsem sebou přes půl republiky bohužel nevezl |
Harley Davidson XL 1200C Custom | Stroj dobrý i jizdní vlastnosti ok...Ale ten zvuk... |