Závodní speciál postavený na bázi silniční Kawasaki H1 Mach III, který změnil svět Grand Prix v 70. letech.
Kawasaki H1R
Informace k modelu
Články
Technické údaje Kawasaki H1R
1970 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 498 cm3 |
Výkon | 55 kW |
Výkon při otáčkách | 9000 ot/min |
Točivý moment | 59 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 8500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 |
Chlazení | Vzduch |
Uspořádání válců | Řadový |
Počet válců | 3 |
Rozvod | Píst |
Vrtání | 60 mm |
Zdvih | 58.8 mm |
Příprava paliva | Karburátor |
Počet rychlostí | 5 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový |
Materiál rámu | ocel |
Brzdy vpředu | 2 buben |
Rozměr předního kotouče | 280 mm |
Brzdy vzadu | buben |
Přední kolo | 18 " |
Zadní kolo | 18 " |
Rozvor | 1390 mm |
Suchá hmotnost | 134 kg |
Objem nádrže | 30.5 l |
Poznámka | motorka Gingera Molloye 1973: 82 k@9500, 260mm kotouče Honda s dvoupístkovými třmeny, top speed 277 km/h (Bathurst 1973) |
Skupiny