
Hyosung Comet GT 650 R (2008)
Ostrovačice, ST-MV našich krajích neprávem podceňovaný stroj z Jižní Koreje. Pohyb mu dává V-twin 647 ccm a 82 H...
2006 | 2008 | 2014 | 2016 | 2017 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 647 cm3 | ||||
Výkon | 58 kW (78.9 koní) | 57 kW (77.5 koní) | 57.7 kW (78.5 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 9000 ot/min | 7000 ot/min | 9250 ot/min | ||
Točivý moment | 68.1 Nm | 68 Nm | 66.88 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 7500 ot/min | 7250 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Kapalina | ||||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||||
Počet válců | 2 | ||||
Rozvod | DOHC | ||||
Ventilů na válec | 4 | ||||
Vrtání | - | 81.5 mm | |||
Zdvih | - | 62 mm | |||
Kompresní poměr | - | 11.5 : 1 | |||
Příprava paliva | Vstřikování | Karburátor | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||
Typ rámu | - | Páteřový | - | ||
Materiál rámu | - | ocel | - | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | 300 mm | - | 300 mm | ||
Přední třmen | dvoupístkový | - | |||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | 17 " | - | |||
Zadní kolo | 17 " | - | |||
Rozměr přední pneu | 120/70 17 | - | 120/60-ZR17 | ||
Rozměr zadní pneu | 160/60 17 | - | 160/60-ZR17 | ||
Rozvor | 1435 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | - | 25 ° | |||
Výška sedla | - | 780 mm | 831 mm | ||
Suchá hmotnost | - | 208 kg | - | ||
Pohotovostní hmotnost | - | 215 kg | |||
Objem nádrže | 17 l | 17.03 l | 17 l | ||
Maximální rychlost | 210 km/h | 190 km/h | - | ||
První cena | 180000 Kč | - |
Od radeksy(2005)
Od radeksy(2005)
Od radeksy(2005)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | Hyosung gr 650 R 2014 Za tepla se dusí a nedrží volnoběh | 2 | Včera 07:55 | ||
Silniční cestovní | Hyosung gr 650 R 2014 Za tepla se dusí a nedrží volnoběh | 15 | 28.4.2025 20:55 | ||
Opravy a údržba | Napojit na diagnostiku Delphi MT 05 | 1 | 17.9.2023 19:34 | ||
Supersport | Nastavení rozvodů Hyosung GT 650 R Suzuki SV 650 | 5 | 10.1.2018 09:04 | ||
Silniční sportovní | Zkušenosti s Hyosung Comet GT 650 R | 8 | 20.5.2016 08:53 | ||
Ostatní | Hyosung GT650 Comet motor - jen info pro majitele | 9 | 16.8.2010 18:48 |
V našich krajích neprávem podceňovaný stroj z Jižní Koreje. Pohyb mu dává V-twin 647 ccm a 82 H...
Je to stroj, jede jak šlak a málo žere, co si víc přát ... snad jedině enduro :-D
První vizuální dojmy podivné, zkušební jízda překvapivě příjemná a první dojmy z prvního výletu luxu...
Cenove dostupna, elektronika z ciny :) trosku snek.
Korejská kopie SV 650S v mnohých ohledech i lépe vychytaná
Úsporná,rychlá ,dobrá kvalita za dobrou cenu .made by Korea=kia,hyundai a Neee China!!
Po opravě je to bomba mám rád když má motorka nějakou tu váhu a tady to jde cítit pro mnohé je to al...
Neuvěřitelná,krásná,živá,drží stopu i výkon.Náhradní díly za pusu.
Hyosung - motorka z jižní koreje, ke které se váže spousta legend. Jsem zvědav, jestli se mi potvrdí...
Hyosung - motorka z jižní koreje, ke které se váže spousta legend. Jsem zvědav, jestli se mi potvrdí...
Po opravě je to bomba mám rád když má motorka nějakou tu váhu a tady to jde cítit pro mnohé je to al...
Neuvěřitelná,krásná,živá,drží stopu i výkon.Náhradní díly za pusu.
Cenove dostupna, elektronika z ciny :) trosku snek.
V našich krajích neprávem podceňovaný stroj z Jižní Koreje. Pohyb mu dává V-twin 647 ccm a 82 H...
Úsporná,rychlá ,dobrá kvalita za dobrou cenu .made by Korea=kia,hyundai a Neee China!!
Korejská kopie SV 650S v mnohých ohledech i lépe vychytaná
První vizuální dojmy podivné, zkušební jízda překvapivě příjemná a první dojmy z prvního výletu luxu...
Je to stroj, jede jak šlak a málo žere, co si víc přát ... snad jedině enduro :-D
Po dlouhé době zase na motorce. A poněkud horko :-). Do Berouna opět kus po dálnici. Asi nikdy tam n...
Je tu nová sezóna a s ní přichází i čas na nové zápisky. Nějaký rok jsem tu nic nenapsala, tudíž je ...
Tak dnes jsem otevřel novou sezonu, sice byla původním impulsem zcela praktická záležitost (musel js...
Člověk by si pomyslel, že když bylo v únoru tak báječné jarní počasí, že tento stav vydrží i přes to...
Konečně sem se v Brně dočkala hromadného výletu! :) A tak sme vyrazili z Tuřan důle do ,,legendární ...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 7.8/10 |
Spojka | 5.8/10 |
Vibrace | 7.0/10 |
Převodovka | 7.0/10 |
Mechanická hlučnost | 7.0/10 |
Zvuk | 9.4/10 |
Spolehlivost | 7.4/10 |
Brzdy | 7.6/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.7/10 |
Těsnost tlumičů | 9.3/10 |
Tuhost rámu | 8.3/10 |
Jízda | |
Sport | 9.0/10 |
Město | 7.5/10 |
Cestování | 5.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.3/10 |
Ceny servisu | 5.0/10 |
Servisní síť | 3.0/10 |
Dostupnost dílů | 7.0/10 |
Nabídka doplňků | 4.0/10 |
Servisní intervaly | 7.8/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 9.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 6.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.0/10 |
Světla | 6.0/10 |