H-D Sportster slaví šedesátiny
23.05.2017
1972 | 1973 | 1974 | 1975 | 1976 | 1977 | 1978 | 1979 | 1980 | 1981 | 1982 | 1983 | 1984 | 1985 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||||||
Objem | 997 cm3 | |||||||||||||
Výkon | 41.6 kW | 40.1 kW | 36.5 kW | |||||||||||
Výkon při otáčkách | 6000 ot/min | 5800 ot/min | 6000 ot/min | |||||||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||||||||
Chlazení | Vzduch | |||||||||||||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||||||||||||
Počet válců | 2 | |||||||||||||
Rozvod | OHV | |||||||||||||
Ventilů na válec | 2 | |||||||||||||
Vrtání | 81 mm | |||||||||||||
Zdvih | 96.8 mm | |||||||||||||
Kompresní poměr | 9 : 1 | 8.8 : 1 | ||||||||||||
Počet rychlostí | 4 | |||||||||||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||||||||||
Brzdy vpředu | buben | kotouč | 2 kotouč | kotouč | ||||||||||
Brzdy vzadu | buben | kotouč | ||||||||||||
Rozměr přední pneu | 3.75-19 | MJ 90-19 | ||||||||||||
Rozměr zadní pneu | 4.25-18 | MT 90-16 | ||||||||||||
Pohotovostní hmotnost | 240 kg | 246 kg | ||||||||||||
Objem nádrže | 15 l | 9 l | 8.5 l | |||||||||||
Maximální rychlost | 180 km/h | 170 km/h |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Blinkry blikají pouze při držení tlačítka | 19 | 16.2.2023 09:59 | ||
Americké, anglické | Harley Davidson - Bobbers moto sraz | 11 | 28.9.2017 05:00 | ||
Papírování a nehody | Přihlášení dovozu z USA na bílé značky | 3 | 20.3.2017 12:26 | ||
Chopper & Cruiser | Sportster - Palivo ukazatel | 16 | 24.8.2016 15:49 |
XLH 1980 dovezena z NY Ironhead hlinikove kryty hlav, valce hlavy litina, mag. kola.
Ironhead , zatím očesaný od nepůvodních dílů . Nově vybavený originál vidlicí a nádrží z Irona 82 ....
XLH 1000. H1 ve vinku, takže 71 rok alespoň motor.Kompletně udělaná.
XLH 1980 dovezena z NY Ironhead hlinikove kryty hlav, valce hlavy litina, mag. kola.
Ironhead , zatím očesaný od nepůvodních dílů . Nově vybavený originál vidlicí a nádrží z Irona 82 ....
XLH 1000. H1 ve vinku, takže 71 rok alespoň motor.Kompletně udělaná.
Motor | |
---|---|
Spojka | - |
Průběh výkonu | - |
Vibrace | - |
Převodovka | - |
Mechanická hlučnost | - |
Zvuk | - |
Spolehlivost | - |
Podvozek | |
Možnost nastavení | - |
Těsnost tlumičů | - |
Tuhost rámu | - |
Jízda | |
Sport | - |
Město | - |
Cestování | - |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | - |
Ceny servisu | - |
Servisní síť | - |
Dostupnost dílů | - |
Nabídka doplňků | - |
Servisní intervaly | - |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | - |
Pohodlí spolujezdce | - |
Možnosti uchycení zavazadel | - |
Ochrana jezdce cestování | - |
Ochrana spolujezdce | - |
Světla | - |