Informace o značce

Tato taiwanská značka byla založena roku 1991 a specializuje se na maloobjemové stroje. CPI ve zkratce znamená: Cool, Practical a Innovative.
Historie značky
Značka se dělí na dvě divize, jednu pro západní trh, s výrobou na Taiwanu a vysokými standardy kvality. Najdeme zde mnoho modelů scooterů, v menším zastoupení také enduro a ATV.
Druhá divize pro východní trhy se specializuje na levné silniční užitkové stroje s velmi nízkou cenou. Výroba sídlí v Číně a kvalita je srovnatelná s modely známých japonských značek pro tuto oblast.
CPI vyvíjí vlastní pohonné agregáty. Naleznete zde 2 i 4dobé motory o objemu 50 a 250ccm. Po stránce vzhledu se jedná o velmi elegantní stroje s originálním designem.
Každý rok sjede z výrobních pásů továren CPI Group více než jeden a půl milionu motocyklů a ATV. Firma také splňuje západní normy, jako například ISO nebo EURO 3.
CPI GTR 50
Sportovně vyhlížející scooter s digitálním displejem poháněný dvoutaktním jednoválcovým motorem o objemu 50ccm chlazeným vodou.
Ač západní divize CPI vyrábí i další modely, například modely Supercross, Supermoto nebo SMX, do Čech ani na Slovensko se nedováží. Je to také z části způsobeno zmatkem kolem dovozu. Neexistuje žádný oficiální dealer a najít nejbližší prodejnu je značný problém. Je to velká škoda, neboť tato značka má co nabídnout.
Pokud chcete vidět všechny modely i jejich barevné kombinace, můžete navštívit webové stránky CPI
Autor: Jan Cicvárek (Mr.Dreamer)
Druhá divize pro východní trhy se specializuje na levné silniční užitkové stroje s velmi nízkou cenou. Výroba sídlí v Číně a kvalita je srovnatelná s modely známých japonských značek pro tuto oblast.
CPI vyvíjí vlastní pohonné agregáty. Naleznete zde 2 i 4dobé motory o objemu 50 a 250ccm. Po stránce vzhledu se jedná o velmi elegantní stroje s originálním designem.
Každý rok sjede z výrobních pásů továren CPI Group více než jeden a půl milionu motocyklů a ATV. Firma také splňuje západní normy, jako například ISO nebo EURO 3.
CPI GTR 50 
Sportovně vyhlížející scooter s digitálním displejem poháněný dvoutaktním jednoválcovým motorem o objemu 50ccm chlazeným vodou. CPI Aragon 50
Elegantní scooter klasických tvarů. Poháněn dvoutaktním jednoválcem o objemu 50ccm. O chlazení se tentokrát stará vzduch. Verze GP má navíc laděný výfuk polini, výkonnější motor a větší displej.CPI Formula 50
Tento sportovně laděný scooter se dokáže obratně proplétat provozem města i brázdit krajinou po menších silnicích. Pomáhá mu v tom dvoutaktní jednoválcový motor o objemu 50ccm, chlazený vzduchem. Pro Americký trh se tento model prodává pod názvem Oliver Sport. O všem potřebném vás informují analogové budíky doplněné malým digitálním displejem udávajícím čas a datum.CPI Aragon 125
Zcela nový model a první scooter o obsahu 125ccm od této značky. Oproti jeho menším příbuzným ho pohání čtyřdobý motor a bohužel má z větší části analogový displej. Dosahuje výkonu 7kW a maximální rychlost je 100km/h. Jeho cena příliš nepřevyšuje menší modely a spotřeba je téměř shodná.Ač západní divize CPI vyrábí i další modely, například modely Supercross, Supermoto nebo SMX, do Čech ani na Slovensko se nedováží. Je to také z části způsobeno zmatkem kolem dovozu. Neexistuje žádný oficiální dealer a najít nejbližší prodejnu je značný problém. Je to velká škoda, neboť tato značka má co nabídnout.
Pokud chcete vidět všechny modely i jejich barevné kombinace, můžete navštívit webové stránky CPI
Autor: Jan Cicvárek (Mr.Dreamer)