Přidat model k porovnání
KTM 1190 Adventure | BMW F 800 GS | Triumph Tiger 800 XC | BMW R 1200 GS | |
---|---|---|---|---|
Motor | ||||
Modelový rok | ||||
Objem | 1195 | 895 | 800 | 1170 |
Výkon | 109.5 | 64 | 70 | 92 |
Výkon při otáčkách | - | 6750 | 9500 | 7750 |
Točivý moment | - | 91 | 79 | 125 |
Otáčky při max toč.mom. | - | 6750 | 8050 | 6500 |
Uspořádání válců | Vidlicový | Řadový | Řadový | Boxer |
Počet válců | 2 | 2 | 3 | 2 |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Vrtání | 105 | 86 | 74.05 | 101 |
Zdvih | 69 | 77 | 61.9 | 73 |
Kompresní poměr | - | 13.1 | 11.3 | 12.5 |
Rozvod | - | - | DOHC | DOHC |
Ventilů na válec | - | 4 | 4 | 4 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Řetěz | Kloubový hřídel |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Množství oleje | - | - | 3 | - |
Výměna motorového oleje | - | - | 10000 | - |
Výměna olejového filtru | - | - | - | - |
Výměna převodového oleje | - | - | - | - |
Výměna hnacího řemene | - | - | - | - |
Výměna zapalovací svíčky | - | - | - | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | - | - | - | - |
Výměna brzdové kapaliny | - | - | - | - |
Seřízení ventilové vůle | - | - | 20000 | - |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Vyjímatelná baterie | - | - | - | - |
Dojezd | - | - | - | - |
Doba rychlonabíjení | - | - | - | - |
Doba nabíjení | - | - | - | - |
Spotřeba elektro | - | - | - | - |
Kapacita akumulátoru | - | 9 | - | - |
Provozní napětí | - | 12 | - | - |
Nominální výkon | - | - | - | - |
Podvozek | ||||
Typ rámu | - | Mostový | Trubkový | - |
Materiál rámu | - | - | ocel | - |
Zdvih předního odpr. | - | - | 220 | 190 |
Zdvih zadního odpr. | - | - | 215 | 200 |
Úhel hlavy řízení | 26 | 63 | 23.4 | - |
Závlek předního kola | - | 106 | - | - |
Rozvor | 1560 | 1556 | 1545 | 1507 |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | - | 19 | 21 | 19 |
Zadní kolo | - | 17 | 17 | 17 |
Výška sedla | 860 | 815 | 840 | 850 |
Rozměr předního kotouče | 320 | 305 | 305 | 305 |
Přední třmen | - | dvoupístkový | dvoupístkový | čtyřpístkový |
Rozměr přední pneu | - | 2,50 x 19 | 90/90-21 | 120/70 R 19 |
Rozměr zadní pneu | - | 4,25 x 17 | 150/70-R17 | 170/60 R 17 |
Výška sedla max | - | 845 | 860 | - |
Světlá výška | - | - | - | - |
Ostatní | ||||
Suchá hmotnost | 212 | - | 205 | - |
Pohotovostní hmotnost | 230 | 227 | 222 | 244 |
Objem nádrže | 23 | 15 | 19 | 20 |
Spotřeba | - | 4.3 | - | 5 |
Zrychlení | - | - | - | - |
Maximální rychlost | - | 190 | 210 | 200 |
Poznámka | - | Snížená verze - nízké sedlo 760 mm | - | sedlo, standard = 850/870 mm; délka podsedl. rámu=1 870/1 910 mm vysoké rallye sedlo = 880 mm; 1 920 mm sada na snížení podvozku = 800/820 mm; 1 790/1 830 mm |
První cena | - | 267000 | 332000 | 499000 |
Rezerva | - | 4 | - | 4 |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | - | - | - |
Užitečná hmotnost | - | 213 | - | - |
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | - | - | - |
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | - | - | - | - |
Uživatelé nejčastěji porovnávají