Přidat model k porovnání
Yamaha XJR 1300 | BMW R 1250 GS | Suzuki B-King | BMW R 1200 GS Adventure | |
---|---|---|---|---|
Motor | ||||
Modelový rok | ||||
Objem | 1251 | 1254 | 1340 | 1170 |
Výkon | 71.5 | 100 | 135 | 92 |
Výkon při otáčkách | 8000 | 7750 | 9500 | 7750 |
Točivý moment | 108.4 | 143 | 146 | 125 |
Otáčky při max toč.mom. | 6000 | 6250 | 7200 | 6500 |
Uspořádání válců | Řadový | Boxer | Řadový | Boxer |
Počet válců | 4 | 2 | 4 | 2 |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Vzduch | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Vrtání | 79 | 102.5 | 81 | 101 |
Zdvih | 63.8 | 76 | 65 | 73 |
Kompresní poměr | 9.7 | 12.5 | 12.5 | 12.5 |
Rozvod | DOHC | DOHC | DOHC | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Počet rychlostí | 5 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Kloubový hřídel | Řetěz | Kloubový hřídel |
Startér | Elektrický | Elektrický | - | Elektrický |
Množství oleje | 4.2 | - | - | - |
Výměna motorového oleje | - | - | - | - |
Výměna olejového filtru | - | - | - | - |
Výměna převodového oleje | - | - | - | - |
Výměna hnacího řemene | - | - | - | - |
Výměna zapalovací svíčky | - | - | - | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | - | - | - | - |
Výměna brzdové kapaliny | - | - | - | - |
Seřízení ventilové vůle | - | - | - | - |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Vyjímatelná baterie | - | - | - | - |
Dojezd | - | - | - | - |
Doba rychlonabíjení | - | - | - | - |
Doba nabíjení | - | - | - | - |
Spotřeba elektro | - | - | - | - |
Kapacita akumulátoru | - | - | - | - |
Provozní napětí | - | - | - | - |
Nominální výkon | - | - | - | - |
Podvozek | ||||
Typ rámu | - | Trubkový | Páteřový | Trubkový |
Materiál rámu | - | ocel | lehká slitina | ocel |
Zdvih předního odpr. | - | 190 | - | 210 |
Zdvih zadního odpr. | - | 200 | - | 220 |
Úhel hlavy řízení | 25 | 25.7 | 25.5 | - |
Závlek předního kola | - | 100.6 | 107 | - |
Rozvor | 1500 | 1514 | 1525 | 1496 |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | - | 19 | 17 | 19 |
Zadní kolo | - | 17 | 17 | 17 |
Výška sedla | 795 | 850 | 805 | 890 |
Rozměr předního kotouče | 298 | 305 | - | 305 |
Přední třmen | - | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový |
Rozměr přední pneu | 120/70-ZR17 | 120/70R19 | - | 120/70 R 19 |
Rozměr zadní pneu | 180/55-ZR17 | 170/60R17 | - | 170/60 R 17 |
Výška sedla max | - | 870 | - | 910 |
Světlá výška | - | - | - | - |
Ostatní | ||||
Suchá hmotnost | - | - | 259 | - |
Pohotovostní hmotnost | 245 | 249 | - | 263 |
Objem nádrže | 21 | 20 | 16.5 | 30 |
Spotřeba | - | 4.75 | - | 5 |
Zrychlení | - | 3.6 | - | - |
Maximální rychlost | - | 219 | 315 | 200 |
Poznámka | - | - | - | sedlo, standard = 890/910 mm; délka podsedl. rámu=1 950/1 990 mm vysoké rallye sedlo = 895 mm; 1 970 mm sada na snížení podvozku = 790/810 mm; 1 750/1 790 mm |
První cena | - | - | - | 433000 |
Rezerva | 4.2 | 4 | - | 4 |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 577000 | - | 558470 |
Užitečná hmotnost | - | 216 | - | - |
Šířka řídítek | - | - | - | - |
Uživatelé nejčastěji porovnávají