Přidat model k porovnání
Suzuki DL 1050 V-Strom DE | Honda CRF1100L Africa Twin | Yamaha XT1200Z Super Tenere | BMW R 1200 GS | |
---|---|---|---|---|
Motor | ||||
Modelový rok | ||||
Objem | 1037 | 1084 | 1199 | 1170 |
Výkon | 79 | 75 | 82.4 | 92 |
Výkon při otáčkách | 8500 | 7500 | 7250 | 7750 |
Točivý moment | 100 | 112 | 117 | 125 |
Otáčky při max toč.mom. | 6000 | 5500 | 6000 | 6500 |
Uspořádání válců | Vidlicový | Řadový | Řadový | Boxer |
Počet válců | 2 | 2 | 2 | 2 |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Vrtání | 100 | 92 | 98 | 101 |
Zdvih | 66 | 81.5 | 79.5 | 73 |
Kompresní poměr | 11.5 | 10.5 | 11 | 12.5 |
Rozvod | DOHC | OHC | DOHC | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Kloubový hřídel | Kloubový hřídel |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Množství oleje | - | 4.8 | 4.2 | - |
Výměna motorového oleje | - | - | 10000 | - |
Výměna olejového filtru | - | - | 10000 | - |
Výměna převodového oleje | - | - | - | - |
Výměna hnacího řemene | - | - | - | - |
Výměna zapalovací svíčky | - | - | - | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | - | - | - | - |
Výměna brzdové kapaliny | - | - | - | - |
Seřízení ventilové vůle | - | - | 40000 | - |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Vyjímatelná baterie | - | - | - | - |
Dojezd | - | - | - | - |
Doba rychlonabíjení | - | - | - | - |
Doba nabíjení | - | - | - | - |
Spotřeba elektro | - | - | - | - |
Kapacita akumulátoru | - | - | - | - |
Provozní napětí | - | - | - | - |
Nominální výkon | - | - | - | - |
Podvozek | ||||
Typ rámu | Dvojitý páteřový | Dvojitý kolébkový | Páteřový | - |
Materiál rámu | lehká slitina | ocel/lehká slitina | ocel | - |
Zdvih předního odpr. | 170 | 230 | 190 | 190 |
Zdvih zadního odpr. | 168 | 220 | 190 | 200 |
Úhel hlavy řízení | 27.5 | 27.5 | 28 | - |
Závlek předního kola | 126 | 113 | 126 | - |
Rozvor | 1595 | 1575 | 1540 | 1507 |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 21 | 21 | 19 | 19 |
Zadní kolo | 17 | 18 | 17 | 17 |
Výška sedla | 880 | 850 | 845 | 850 |
Rozměr předního kotouče | 310 | 310 | 310 | 305 |
Přední třmen | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový |
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | 90/90-21 | 110/80-R19 59V | 120/70 R 19 |
Rozměr zadní pneu | 150/70R17 | 150/70R18 | 150/70-R17 69V | 170/60 R 17 |
Výška sedla max | - | 870 | 870 | - |
Světlá výška | 190 | 250 | - | - |
Ostatní | ||||
Suchá hmotnost | - | - | - | - |
Pohotovostní hmotnost | 252 | 231 | 257 | 244 |
Objem nádrže | 20 | 18.8 | 23 | 20 |
Spotřeba | 5.2 | 4.9 | 6 | 5 |
Zrychlení | - | - | - | - |
Maximální rychlost | - | - | 210 | 200 |
Poznámka | tube-type vpředu, tubeless vzadu | verze s automatem DCT: množství oleje 5,2 l, pohotovostní hmotnost 242 kg; verze se semiaktivními tlumiči Showa EERA: +2 kg | - | sedlo, standard = 850/870 mm; délka podsedl. rámu=1 870/1 910 mm vysoké rallye sedlo = 880 mm; 1 920 mm sada na snížení podvozku = 800/820 mm; 1 790/1 830 mm |
První cena | - | - | 319990 | 499000 |
Rezerva | - | - | - | 4 |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | - | - | - |
Užitečná hmotnost | - | - | - | - |
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | - | - | - |
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | - | - | - | - |
Uživatelé nejčastěji porovnávají