Přidat model k porovnání
AJP PR7 | CFMOTO 800MT | CFMOTO 700MT | Husqvarna 701 Enduro | |
---|---|---|---|---|
Motor | ||||
Modelový rok | ||||
Objem | 600 | 799 | 693 | 693 |
Výkon | - | 67 | 49 | 55 |
Výkon při otáčkách | - | 9250 | 9000 | 8000 |
Točivý moment | 58 | 75 | 60 | 73.5 |
Otáčky při max toč.mom. | - | 8000 | 7250 | 6500 |
Uspořádání válců | Stojatý | Řadový | Řadový | Stojatý |
Počet válců | 1 | 2 | 2 | 1 |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Vrtání | 100 | 88 | 83 | 105 |
Zdvih | 76.4 | 65.7 | 64 | 80 |
Kompresní poměr | 12.4 | 12.7 | - | 12.7 |
Rozvod | DOHC | DOHC | DOHC | - |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | - |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Řetěz | Řetěz |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Množství oleje | - | - | - | - |
Výměna motorového oleje | - | 15000 | - | 10000 |
Výměna olejového filtru | - | - | - | 10000 |
Výměna převodového oleje | - | - | - | - |
Výměna hnacího řemene | - | - | - | - |
Výměna zapalovací svíčky | - | - | - | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | - | - | - | - |
Výměna brzdové kapaliny | - | - | - | - |
Seřízení ventilové vůle | - | - | - | 10000 |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Vyjímatelná baterie | - | - | - | - |
Dojezd | - | - | - | - |
Doba rychlonabíjení | - | - | - | - |
Doba nabíjení | - | - | - | - |
Spotřeba elektro | - | - | - | - |
Kapacita akumulátoru | - | - | - | - |
Provozní napětí | - | - | - | - |
Nominální výkon | - | - | - | - |
Podvozek | ||||
Typ rámu | - | Dvojitý kolébkový | Trubkový | - |
Materiál rámu | lehká slitina/ocel | ocel | ocel | - |
Zdvih předního odpr. | 300 | 160 | 140 | 250 |
Zdvih zadního odpr. | 280 | 150 | - | 250 |
Úhel hlavy řízení | - | - | - | 27.7 |
Závlek předního kola | - | - | - | 117.3 |
Rozvor | 1540 | 1531 | 1425 | 1505 |
Brzdy vpředu | kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 21 | 19 | 17 | 21 |
Zadní kolo | 18 | 17 | 17 | 18 |
Výška sedla | 920 | 825 | 820 | 925 |
Rozměr předního kotouče | 300 | 320 | 300 | 300 |
Přední třmen | dvoupístkový | čtyřpístkový | dvoupístkový | dvoupístkový |
Rozměr přední pneu | 90/90 – 21 | 110/80R19 | 120/70ZR17 | 90/90-21 |
Rozměr zadní pneu | 140/80 – 18 | 150/70R17 | 160/60ZR17 | 140/80-18 |
Výška sedla max | - | - | - | - |
Světlá výška | - | 190 | - | 270 |
Ostatní | ||||
Suchá hmotnost | 140 | - | - | 147 |
Pohotovostní hmotnost | 165 | 231 | 220 | - |
Objem nádrže | 17 | 19 | 18 | 13 |
Spotřeba | - | - | - | - |
Zrychlení | - | - | - | - |
Maximální rychlost | - | 195 | - | - |
Poznámka | - | - | v sérii 2kufry a padací rám | - |
První cena | 279900 | 225990 | 175990 | 292900000000 |
Rezerva | - | - | - | 2.5 |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | - | - | - |
Užitečná hmotnost | - | 182 | 153 | - |
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | - | - | - |
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | - | - | - | - |
Uživatelé nejčastěji porovnávají