Přidat model k porovnání
Honda XRV 750 Africa Twin Moto Guzzi V85 TT Honda NTV 650 Deauville BMW F 650 GS
Motor
Modelový rok
Objem 742 853 - 798
Výkon 44 58.8 - 52
Výkon při otáčkách 7500 7750 - 7000
Točivý moment 62 83 - 75
Otáčky při max toč.mom. 6000 5100 - 5000
Uspořádání válců Vidlicový Vidlicový - Řadový
Počet válců 2 2 - 2
Dvoudobý/čtyřdobý 4 4 - 4
Chlazení Kapalina Vzduch a Olej - Kapalina
Vrtání 81 84 - 82
Zdvih 72 77 - 75.6
Kompresní poměr 9 10.5 - 12
Rozvod OHC OHV - DOHC
Ventilů na válec 3 2 - 4
Příprava paliva Karburátor Vstřikování - Vstřikování
Počet rychlostí 5 6 - 6
Sekundární převod Řetěz Kloubový hřídel - Řetěz
Startér Elektrický Elektrický - -
Množství oleje 2.6 1.8 - -
Výměna motorového oleje 12000 10000 - -
Výměna olejového filtru 12000 10000 - -
Výměna převodového oleje 12000 30000 - -
Výměna hnacího řemene - - - -
Výměna zapalovací svíčky 12000 30000 - -
Výměna vložky vzduchového filtru 18000 - - -
Výměna brzdové kapaliny 18000 - - -
Seřízení ventilové vůle 12000 10000 - -
Druh motoru Spalovací Spalovací - Spalovací
Vyjímatelná baterie - - - -
Dojezd - - - -
Doba rychlonabíjení - - - -
Doba nabíjení - - - -
Spotřeba elektro - - - -
Kapacita akumulátoru - - - -
Provozní napětí - - - -
Nominální výkon - - - -
Podvozek
Typ rámu Dvojitý kolébkový Trubkový - Páteřový
Materiál rámu ocel ocel - ocel
Zdvih předního odpr. 220 170 - 180
Zdvih zadního odpr. 215 170 - 170
Úhel hlavy řízení 27 28 - 25.5
Závlek předního kola 110 128 - 92
Rozvor 1565 1530 - 1575
Brzdy vpředu 2 kotouč 2 kotouč - kotouč
Brzdy vzadu kotouč kotouč - kotouč
Přední kolo 21 19 - 19
Zadní kolo 17 17 - 17
Výška sedla 870 830 - 820
Rozměr předního kotouče 276 320 - -
Přední třmen dvoupístkový čtyřpístkový - -
Rozměr přední pneu 90/90-21 110/80R19 - -
Rozměr zadní pneu 140/80-R17 150/70R17 - -
Výška sedla max - - - -
Světlá výška 215 210 - -
Ostatní
Suchá hmotnost 205 209 - 199
Pohotovostní hmotnost 229 230 - 436
Objem nádrže 23 23 - 16
Spotřeba 5.8 4.9 - 3.7
Zrychlení 5 - - -
Maximální rychlost 174 - - 189
Poznámka TCI s TPS (kromě 35 kW), stříbrné ráfky. Pro Rakousko a Švýcarsko pouze škrcená na 35 kW (jiné vačky a restriktory v hrdlech sání, vždy CDI zapalování bez TPS, jiné trysky). Pro Německo může být škrcená na 37 a 25 kW (pouze restriktory v hrdlech sání). Pohotovostní hmotnost V85 Strada: 226 kg; V85 TT Travel: 243 kg - -
První cena 329000 - - -
Rezerva 5 5 - -
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) - - - -
Užitečná hmotnost 196 - - -
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) - - - -
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz - - - -
Uživatelé nejčastěji porovnávají

TOPlist