Přidat model k porovnání
Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | BMW R 1200 GS | Kawasaki Versys 1000 | Suzuki DL 1000 V-Strom | |
---|---|---|---|---|
Motor | ||||
Modelový rok | ||||
Objem | 1151 | 1170 | 1043 | 1037 |
Výkon | 75.2 | 92 | 88.2 | 74 |
Výkon při otáčkách | 7250 | 7750 | 9000 | 8000 |
Točivý moment | 113 | 125 | 102 | 101 |
Otáčky při max toč.mom. | 5800 | 6500 | 7500 | 4000 |
Uspořádání válců | Vidlicový | Boxer | Řadový | Vidlicový |
Počet válců | 2 | 2 | 4 | 2 |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Vzduch a Olej | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Vrtání | 95 | 101 | 77 | 100 |
Zdvih | 81.2 | 73 | 56 | 66 |
Kompresní poměr | 11 | 12.5 | 10.3 | 11.3 |
Rozvod | - | DOHC | DOHC | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Kloubový hřídel | Řetěz | Řetěz |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Množství oleje | - | - | - | 3.1 |
Výměna motorového oleje | - | - | - | - |
Výměna olejového filtru | - | - | - | - |
Výměna převodového oleje | - | - | - | - |
Výměna hnacího řemene | - | - | - | - |
Výměna zapalovací svíčky | - | - | - | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | - | - | - | - |
Výměna brzdové kapaliny | - | - | - | - |
Seřízení ventilové vůle | - | - | - | - |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Vyjímatelná baterie | - | - | - | - |
Dojezd | - | - | - | - |
Doba rychlonabíjení | - | - | - | - |
Doba nabíjení | - | - | - | - |
Spotřeba elektro | - | - | - | - |
Kapacita akumulátoru | - | - | - | - |
Provozní napětí | - | - | - | - |
Nominální výkon | - | - | - | - |
Podvozek | ||||
Typ rámu | - | - | Dvojitý páteřový | Páteřový |
Materiál rámu | - | - | lehká slitina | ocel/lehká slitina |
Zdvih předního odpr. | - | 190 | 150 | 160 |
Zdvih zadního odpr. | - | 200 | 152 | 160 |
Úhel hlavy řízení | 27 | - | 27 | 25.3 |
Závlek předního kola | - | - | 106 | 109 |
Rozvor | 1535 | 1507 | 1520 | 1555 |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | - | 19 | 17 | 19 |
Zadní kolo | - | 17 | 17 | 17 |
Výška sedla | 820 | 850 | 840 | 850 |
Rozměr předního kotouče | 320 | 305 | 310 | - |
Přední třmen | - | čtyřpístkový | čtyřpístkový | - |
Rozměr přední pneu | 110/80-R19 | 120/70 R 19 | 120/70ZR17M/C (58W) | 110/80 |
Rozměr zadní pneu | 150/70-R17 | 170/60 R 17 | 180/55ZR17M/C (73W) | 150/70 |
Výška sedla max | - | - | - | - |
Světlá výška | - | - | 150 | 165 |
Ostatní | ||||
Suchá hmotnost | - | - | - | - |
Pohotovostní hmotnost | 272 | 244 | 253 | 233 |
Objem nádrže | 32 | 20 | 21 | 20 |
Spotřeba | - | 5 | - | 4.8 |
Zrychlení | - | - | - | - |
Maximální rychlost | - | 200 | 225 | - |
Poznámka | - | sedlo, standard = 850/870 mm; délka podsedl. rámu=1 870/1 910 mm vysoké rallye sedlo = 880 mm; 1 920 mm sada na snížení podvozku = 800/820 mm; 1 790/1 830 mm | - | - |
První cena | - | 499000 | 309900 | - |
Rezerva | 7 | 4 | - | - |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | - | - | 299900 |
Užitečná hmotnost | - | - | 220 | - |
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | - | - | - |
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | - | - | - | - |
Uživatelé nejčastěji porovnávají