Přidat model k porovnání
Triumph Tiger 900/885i | Suzuki V-Strom 800DE | BMW F 800 GS Adventure | KTM 1050 Adventure | |
---|---|---|---|---|
Motor | ||||
Modelový rok | ||||
Objem | 885 | 776 | 798 | 1050 |
Výkon | 65 | 62 | 63 | 69.3 |
Výkon při otáčkách | 8200 | 8500 | 7500 | - |
Točivý moment | 85 | 78 | 83 | - |
Otáčky při max toč.mom. | 6400 | 6800 | 5750 | - |
Uspořádání válců | Řadový | Řadový | Řadový | Vidlicový |
Počet válců | 3 | 2 | 2 | 2 |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Vrtání | 76 | 84 | 82 | 103 |
Zdvih | 65 | 70 | 75.6 | 63 |
Kompresní poměr | 11.3 | 12.8 | - | - |
Rozvod | DOHC | DOHC | DOHC | - |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | - |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Řetěz | Řetěz |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Množství oleje | 4 | 3.9 | - | - |
Výměna motorového oleje | - | 12000 | - | - |
Výměna olejového filtru | - | 24000 | - | - |
Výměna převodového oleje | - | - | - | - |
Výměna hnacího řemene | - | - | - | - |
Výměna zapalovací svíčky | - | 12000 | - | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 36000 | - | - |
Výměna brzdové kapaliny | - | - | - | - |
Seřízení ventilové vůle | - | 24000 | - | - |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Vyjímatelná baterie | - | - | - | - |
Dojezd | - | - | - | - |
Doba rychlonabíjení | - | - | - | - |
Doba nabíjení | - | - | - | - |
Spotřeba elektro | - | - | - | - |
Kapacita akumulátoru | - | - | - | - |
Provozní napětí | - | - | - | - |
Nominální výkon | - | - | - | - |
Podvozek | ||||
Typ rámu | Trubkový | Dvojitý páteřový | Trubkový | - |
Materiál rámu | ocel | ocel | ocel | - |
Zdvih předního odpr. | 230 | 220 | 230 | - |
Zdvih zadního odpr. | 200 | 220 | 215 | - |
Úhel hlavy řízení | 28 | 28 | 64 | 26 |
Závlek předního kola | 92 | 114 | 117 | - |
Rozvor | 1550 | 1570 | 1573 | 1560 |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 19 | 21 | 21 | - |
Zadní kolo | 17 | 17 | 17 | - |
Výška sedla | 840 | 855 | 890 | 850 |
Rozměr předního kotouče | 310 | 310 | 300 | 320 |
Přední třmen | dvoupístkový | dvoupístkový | dvoupístkový | - |
Rozměr přední pneu | 110/80 | 90/90-21 54H | 90/90-21 | - |
Rozměr zadní pneu | 150/70 | 150/70R17 69H | 150/70-17 | - |
Výška sedla max | 860 | - | - | - |
Světlá výška | - | 220 | - | - |
Ostatní | ||||
Suchá hmotnost | 215 | - | - | 212 |
Pohotovostní hmotnost | 245 | 230 | 232 | - |
Objem nádrže | 23 | 20 | 24 | 23 |
Spotřeba | - | 4.4 | - | - |
Zrychlení | - | - | - | - |
Maximální rychlost | 205 | - | - | - |
Poznámka | Tiger 885i (T709) | - | - | - |
První cena | - | 254900 | 330600 | - |
Rezerva | 3.5 | - | 4 | - |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | - | - | - |
Užitečná hmotnost | 207 | 200 | - | - |
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | 975 | - | - |
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | - | - | - | - |
Uživatelé nejčastěji porovnávají