renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa Stadion S11 (1958)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Fandastadion
Vloženo 30.9.2014
Aktualizováno 14.6.2016
Zobrazeno 2 742x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


získal jsem ho za ccas 200 Kč v naturáliích v roce 1982, renovace provedena v roce 2014-2015

Motorka koupena od strejc táty Josef Vančura - Zdechovice

Výška jezdce: 172 cm

První dojmy - Na můj první stadion po dědovi ze Škudel byl naprostej spoleh. Tenhle po strejcovi táty je, jako by se probouzel po klinický smrti, ale s každým dnem a jízdou dělá pokroky a už se s ním dá dojet bez opravy i cca 100 km na jeden zátah. Kolik má najeto nevím, zatím bez výbrusu a komprese docela dobrá.

Motorku bych doporučil pro - pro blázna, jako jsem já sám a se mnou samozřejmě všichni skalní příznivci mopedů

Doplňky na motorce - to jsem v podstatě já sám

Recenze

Kdysi, okolo r. 1973 jsem měl stadiona po dědovi, dalo se na něm jezdit naprosto všude, bez problémů a s minimálními náklady. O mopeda jsem výměnou za JAWA 21 přišel a když jsem po letech hledal nějaké přibližovadlo do hokny, vzpomněl jsem si na svýho mopeda a shodou okolností tatík, kterej se nějak podílel na zašantročení mýho prvního mopeda mi dohodil dalšího stadiona S 11 od svýho strejce, kterýmu staďák léta ležel ve stodole ve stavu téměř totálního šrotu. Kupodivu po nalití benzinu motor naskočil, ale po pár metrech začaly nikdy nekončící problémy, který v r. 1982 šly už jen těžko řešit a tak stadion po totálním rozsypání skončil na cca 30 let v garáži, kde bohužel totálně zrez, ikdyž jsem se já nebo můj syn v posledních 10 letech několikrát pokoušel ho spojízdnitl. Až s novými možnostmi získat náhradní díly přes internet, jsem se pustil do náročné a vcelku nákladné renovace s výsledkem, který mě povzbudil, přestože jsem měl do poslední chvíle pochybnosti, jak to všechno vlastně dopadne a jestli moje úsilí a vložené finance nebyly marné. Aby mě investic nebylo líto, přestal jsem kouřit, a tak jsem měl alespoň v tomhle problém vyřešenej. Impuls mi dodal i brácha Honza, kterej krátce předtím s velkým úspěchem zrenovoval panelku JAWU 350/360, viz motorkáři - FAUST1. Teď už jen učím mopeda i sebe, aby všechno bylo tak, jak by mělo bejt a mám velkou radost z toho, že kozí dech už snad ten svůj druhej dech i já v 57 letech zase chytil. V současné době moped jezdí, spotřeba malá, štelování přiměřené (volnoběh, řazení, spojka, vyklepaný šrouby) a nejlíp se moped cejtí při jízdě po zasluněné Jihlavě, kde vzbuzuje oprávněný zájem kolumjdoucích i motoristů a s velkým překvapením jsem už měl i nabídku výměny mopeda za starší Suzuki. To bych ale nikdy neudělal, protože jenom vlastník stadiona ví, co má v garáži za poklad. Dnes to už chápe i moje manželka, která přes počáteční pochybnosti už nehudrá a mému koníčku fandí - a to je taky docela super, nebo ne???

















Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Viky250
Viky250 napsal 04.10.14 v 23:22

Krásnej kousek

karlos-transalp
karlos-transalp napsal 30.09.14 v 21:52

Saxn
Saxn napsal 30.09.14 v 21:50 10b.

JirkaMetal
JirkaMetal napsal 30.09.14 v 21:48 10b.

NÁDHERA gratulace

Více komentářů



TOPlist