renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki VX 800 (1991)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Výska
Vloženo 7.5.2013
Aktualizováno 27.6.2014
Zobrazeno 7 720x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Suzuki VX 800, motorka s motorem z choppera v rámu naháče

Více fotografii

Motorka koupena od pána z německa - Koupeno na Ebay

Výška jezdce: 200 cm

První dojmy - Tak jak bylo napsáno, motorka je těžká, dlouhá, neohrabaná s velmi podkopnutým předkem. Špatně se s ní manipuluje na místě, ale když se dá do pohybu je všechno zapomenuto a začíná poklidné chrochtání krajinkou. Slušný kroutící moment supluje neveliký výkon, nějakého koně navíc by to asi sneslo.

Motorku bych doporučil pro - Pro ty co hledají pohodové svezení a mají rádi V2

Doplňky na motorce - Nosiče kufrů Givi od fy. Fivestars, Kufry Givi E360 (40l),

Recenze

Srdcem i duší zapřísáhlý příznivce českých smrdutých dvoutaktů čas od času zatouží po trochu jiném svezení. Asi to máme každý v sobě, ten kdo je divočejší povahy nebo má sportovní ambice by cílil na úplně jinou skupinu.

Za mě, řadový 4-válec patří do auta ( i když třeba někdy změním názor) a tak jsem hledal právě něco trochu odlišného, ideálně s V motorem no a jelikož to byl Low-cost projekt, tak i levného. Naskytla se možnost koupit z německa právě VX 800, tak jsem to vyzkoušel.

Sasíci, ale i zápaďáci jsou tak trochu bastlíři, je to jejich folklór, stejně tak jako náš. A tak i moje VXo nebylo vyjímkou. Pán nalákal na moto jinčí blikače, vepředu po vzoru simsonů a MZ do řidítek, dozadu miniblikače. OK, řešil jsem to originály opět z Ebay (doporučuju na shánění ND) za dobrou cenu. Co ale vytýkám onomu nejvíc je asi poprasený zadní blatník, v honbě za "kratším zadkem" vyřízl osvětlení, tak aby značka mohla být výš, je to sice Cool, ale mám nyní problémy s kufry. Naštěsní mi už putuje nový blatník, takže to uvedu do pořádku.

Jelikož pán ve svém bastlení neopomněl ani na výfuky a koncovky povařil stejnou elektrodou jakou v rusku vaří ropovody, doznala koncovka značného optického zhoršení a z jednoho výfuku dokonce vypadla koncová (vnitřní), děrovaná trubka. Každý výfuk měl tak jiný zvuk a zároveň i tlak vyfukovaných plynů byl jiný. Toto jsem vyřešil opatrným odbroušením koncovek a výrobou nových, pěkných a navoněných, hliníkových kousků. Zvuk je nyní lahodný (jak se na V2 sluší a patří) a jelikož je na tubusu výfuku stále nápis Suzuki, tak se i technikům na STK zamlouvá.

Samotná kapitola byla spojka. Motorka nad 100km/h nejela, spojkové víko jsem měl dole že bych to mohl dělat po slepu. Stáhl jsem si obsáhlý manuál (500 stran.) pomocí kterého jsem oměřil lamely i pružiny (oboje použito 2x), podle návodu z VX německého fora jsem opravil koš, ale stále nic, klouzalo...
Nakonec pomohl nákup nových lamel, meziplechů a pružin. Nyní je vše OK, a snad to nějakou dobu vydrží. (opět Ebay)

Nakonec jelikož němci jsou specialisti ve škrcení (ne lidí, ale výkonu) jsem vyjmul z obou karburátorů plastové vložky, pomocí čehož jsem dosáhl deklarovaného výkonu 61 ospalých koní (původně 50)

Edit 10.5.2013
Dneska dorazil z německa originální blatník, tak jsem ho rovnou nalákal. Sice není tak cool jako ten ořezaný, ale dovoluje montáž prodlužek blikačů a tedy i kufříků ( prozatím maličkých z Jawičky). Moto získalo ještě víc "fotříkovský" look.




Edit: Léto 2013
Nevím co na tom němec prováděl, ale na 44tis. zadní tlumiče přestaly nadobro fungovat (tlumit), opět pomohl ebay, kde jsem za nemzký peníz koupil tlumiče od člověka, který svoje VXo křápnul na předek. Najeto mají 20tis. Fungují pěkně a tlumí :D Zároveň po 1000km víkendovém výletu na moravu jsem nabyl přesvědčení že 21l kufříky jsou malé, zejména pro potřeby mojí paní. Zakoupil jsem tedy nové 40l opět od Givi a snad to bude dobré.










Edit 26.1.2014
Nový potah sedla, výměna za starý, prasklý. No originál to není, ale líbí se mi.










Edit 27.06.2014
Prodáno bratrovi.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Storr
Storr napsal 12.05.13 v 09:17 10b.

Mildaz
Mildaz napsal 11.05.13 v 10:01 10b.

Tahle mašina se mi vždycky líbila, dal sis s ní práci, takže jasných 10b.

Shawi
Shawi napsal 10.05.13 v 11:11 10b.

Dobrý OldSchool Ať slouží a vydrží

žižala.
žižala. napsal 08.05.13 v 19:49 10b.

Supr stroj 10b.

jikov
jikov napsal 07.05.13 v 21:17 10b.

Hezká mašina,ať ti dělá jen radost.

Více komentářů



TOPlist