Kawasaki zx-9r je na pohled větší motorka ale ovládá se velmi snadno.
První dojmy - Tato mašina mě oslovila svým vzhledem, vždy se me líbily supersporty. Pak se mi libí, že inženýři nešetřily na předních světlech a svítí pořád dvě (2x potkávací a 2x dálkové). Nabízí to až neuvěřitelné osvětlení při jízdě v noci.
Doplňky na motorce - Vyšší plexi, držák GPS, el. zásuvka, chromový kryt sek. řetězu, padáky.
Recenze
Tento stroj jsem si koupil kvůli vzhledu a výkonu.
S kawasaki zx-9r mám již najeto asi 8000 km.
Jízda poůsobí velmi vyrovnaně. podvozek v zatáčce nerozhodí náhodný kamínek nebo díra a motor ma dost výkonu pro bezpečné předjíždění. Mám namontované lehce zvýšené plexi, jelikož meřím asi 190 cm tak je to celkem vhodný poplněk.
Motor je při startu za studena celkem nestabilní a začne se stabilizivat tak po 10-20 sekundách běhu. Jeto díky karburatorům kterým chvíly trva než se zcela zaplní benzínem. Jinam průběh výkonu motoru do 4000 ot/min je motor trošku liný od 4000 - 7000 ot/min jsou to idealní otačky pro jizdu jak po mestě tak mimo. Zde se motor chova velice stabilne uz ma i slušnej výkon a minimalni spotřebu. Já osobne se pohybuji od 5,1 - 5,9 l/100km. Otáčky 7000 - 14000 ot/min je pro sportovnejší jízdu, v tomto rozmezí se da mašina postavit na zadni i na trětí rychlostní stupeň přičemž se pohybuji kolem 190km/h.
Brzdy u nejsou moc silná stránka teto mašiny ale zastavijou ji
Jako za tak strašny nejsou ale na brzdovou páčku musim vynaložit celkem velký tlak, ale na druhou stranu opotřebení brzd je minymalní a skoro bych řek že kotouče jsou dožívotní.
Cestování s touto mašinou jde, zatim sem najel asi 450 km jednim tahem jen s pár zastávkami pro benzín a jidlo. Jinak je to motorka na kdardší vzdálenosti cca 100 - 200 km.
Nemohl jsi vybrat líp
A luxusní plexi