Pohodlnej naháč, spolehlivá s jednoduchou údržbou. Dá se s ní jezdit kolem chalupy, ale by jsem s ní i v Alpách.
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - pohoda
Recenze
Dnes už veterán a legendární motocykl Kawasaki Z440 (KZ 440 H2), který byl v 70. a začátkem 80. Let velice oblíbený v USA, Francii, Německu a Anglii. Kawasaki se jako první dokázala u 4taktních 2válců vyrovnat s vibracemi díky balancovacímu systému, který zajišťoval sametový chod. Tato kombinace zajistila jednoduchou údržbu, ekonomický provoz a také velikou spolehlivost díky, které tyto stroje jezdí bez problému dodnes a ještě dlouho budou. V 70. letech se jednalo o novou třídu – střední třídu. Není to rozhodně malý motocykl, je velice pohodlný a dá se s ním dobře cestovat. Na druhou stranu je vhodný do města díky skvělé ovladatelnosti. V USA byl nejprodávanější motocykl ve své třídě.
Mojí Kawu jsem po dlouhém shánění pořídil v Německu od jedné rodiny. Motorku pořídil děda, jezdil na ní syn a vnuk ji po 23 letech provozu chtěl dát do stavu nového motocyklu. Strávil na tom 3 roky a z velké části se mu to také povedlo. Pořídil nový 2lak s originál zalakovanými nálepkami, nové výfuky, těsnění motoru, baterie, př.vidlice, olej v tlumičích, př.světlomet, chromovaný kryt řetězu, zapalovací svíčky s kabely, velká část kabeláže, nová řídítka a rukojeti, chromovaná zrcátka, nové sedlo atd.
Já jsem vyčistil a seřídil karburátory, vyleštil boční hliníkové kryty motoru, nechal zvýšit zpět výkon motoru z 27 PS na 42 PS v Kawasaki servisu (speciálně pro Německo se snižoval výkon), vyměnil řetěz, udělal renovaci startéru (vyčištění a nové O – kroužky a uhlíky), vyměnil olej s filtry, koupil novou přední pneumatiku značky Metzler, nechal opravit elektriku, vyměnil komplet spojku atd.
Taky mám jeden takový fajnový kousek doma (76k najeto), ale trochu mne trápí motor (1l oleje na 1000km) a karburátor, kdy mi přijde bohatší směs na levém válci (svíčka se lehce zadírá karbonem) i když je podle mého karburátor dle spáry na levém i pravém stejný. Je možné, že jsou kroužky na levé straně lehce napečené, ale nemám odvahu do toho moc lézt. Taky mne zaujalo zvýšení výkonu. Měl byste pro mne tip na šikovného mechanika, který by si dokázal s tímto motorem poradit a zvednout mu trochu ten výkon?
Díky moc
Pište prosím na urban.ludek01(zav.)gmail.com (zav. je pro roboty )
Parada
To je ale Kráska ,těch se mooc teda už nevidí
Opravdu moooc pěknej kousek