renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 950 Supermoto (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník okam
Vloženo 26.11.2011
Aktualizováno 10.5.2013
Zobrazeno 4 248x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Podvozek, motor, brzdy. Zatáčky. Podvozek, motor, brzdy. Zatáčky. ...

Více fotografii

První dojmy - Motorka mne uchvátila perfektním, libovolně nastavitelným podvozkem, špičkovou přední brzdou a s chutí se vytáčejícím motorem... Neumím žádné rodeo, preferuji dvě kola na asfaltu, ale i tak si každou jízdu užívám...

Recenze

Moje první motorka, kterou jsem si koupil jako novou v červenci 2010. Využil jsem zvýhodněných cen na doprodej starých ročníků.

Chtěl jsem po několika měsících na TMaxu opět pořádnou, zábavnou motorku. Věděl jsem, že už chci vyšší objem a že to má být dvouválec. Na KTM jsem koukal dlouho, ale teprve, když jsem navštívil prodejnu a tam stála ONA za cenu, kterou jsem si mohl dovolit... Bylo rozhodnuto.

Prohrabal jsem staré časáky, co mi doma ležely a všude byla v testech číslo jedna.

Motorka mne uchvátila perfektním, libovolně nastavitelným podvozkem, špičkovou přední brzdou a s chutí se vytáčejícím motorem... Neumím žádné rodeo, preferuji dvě kola na asfaltu, ale i tak si každou jízdu užívám. Nesmírným potěšením jsou samozřejmě zatáčky, takže po práci párkrát nahoru a dolu u Horoměřic a jsem doma s čistou hlavou :)

Bohužel první i druhá sezona s KTM znamenala zdravotní komplikace a tak kilometry nenaskakují tak jak bych si přál. Smutný je pohled na odloženou motorku... Naštěstí v tom byla nevině, takže je vždy opět připravená těšit pána :)

Po několika tisících, jsem si dopřál trochu komfortu, štítek a gelové sedlo. Blástry jsem bral hned, bez nich jsem vůbec nejezdil. Takto osazená mi dovoluje i delší výlety bez totálního vyčerpání, ochrana proti větru je překvapivá - jen hlava mi při mých 195cm trčí do větru, což bohužel nevyhovuje mému krku... Motorka je sporťák, já ne.

Trocha faktů:
mile mne překvapily náklady. Všude v testech píšou o drahém servisu. Jsem překvapen, že KTM proti tomu marketingově nejde. Cena garančních prohlídek nepřešla 4t s daní, interval 7,5t km.
Spotřeba je samozřejmě dle stylu. Nejvíc jsem jel nádrž za 7,2, nejméně za 5,6. Za letošek jezdím asi za průměrných 6.. Cena dílů PowerParts je rovněž solidní. Když to sečtu s pořizovací hodnotou motorky, tak pohoda.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist