renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Hyosung GT 650 Comet (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník PavelGT
Vloženo 22.2.2008
Aktualizováno 17.3.2012
Zobrazeno 10 366x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


hyundai samsung hyosung korider.com "nejlepší jihokorejská motorka" GT650R pokřtěná závodem seriálu Wolczanka Hyosung GT650 CUP, převlečená zpět do civilních kapot aby mohla na silnice.

Více fotografii

Recenze

V porovnání s mým předchozím žlutým naháčem GT650 v sériovém stavu (na kterém jsem za předchozí dvě sezóny najel spokojených 12tis.km) jezdí tohle upravené "eRko" výrazně rychleji. Těch pár koní navíc díky větším tryskám a laďáku je poznat. Nejde mě o maximální rychlost, ale ten průběh výkonu a chuť do otáček je prostě jiná.

Kapotáž přispívá pocitu, že přece nejedu po okresce tak rychle, ale na displeji rychloměru se varovně zvyšuje hodnota zobrazených číslic Společné výlety s kamarády na chopperech budou asi ještě větším problémem než dříve, stejně tak radary aktivních policistů.

Zvuk dvouválu linoucí se z tenaxu je kapitola sama pro sebe, hlavně v obcích při snaze dodržovat rychlost hledám vhodné otáčky :o). Sezóna 2008 byla třetí v sedle Hyosungu a přibylo dalších 8000 km (součet za 3 roky 20 tis) a dospěl jsem k poznání, že je to slabý a moje příští motorka musí mít výkonové hodnoty min. kolem 100 PS i NM

Rok 2009 a dalších 6000 km bez problémů. Po měsíční zkušenosti (800 km) na ZX10R byl docela problém se opět posadit na GT650R ale šlo to. Tyhle dvě motorky se ovládají úplně jinak, jiná geometrie, motor, všecko ... napřed jsem nadával na jednu, pak na druhou, ale je to o zvyku, dá se vyblbnout na obou.

2010 první crash zlomené řídítko a zlomené koleno, bacha na slepice a pražáky! Pak problém s alternátorem, ale to je taková slabina prvních modelů, po výměně už vše OK.

2011 nové gumy, po 4x Dunlopech změna: Conti RoadAttack - výborné! super drží i na okruhu v Mýtě viz foto. Po zkrácení stupaček v náklonu škrtá držákem stojanu a na druhé straně výfukovým svodem :o), budu se muset naučit více vysedat a tolik neklopit - ale když ona se sklápí tak krásně hravě skoro sama
Po čtvrté sezóně byl celkový nájezd na mé červené GT650R rovných 24.000 km a tak nastal čas na změnu a výměnu ... začátkem sezóny 2012 šla do Zlína k novému majiteli

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Geogino
Geogino napsal 26.01.12 v 18:32

hmm, moc pěkný, ta červená ji sluší dávám 10b

Londi.cz.ek
Londi.cz.ek napsal 24.11.10 v 09:09

anadherna motka

Dr.Houba
Dr.Houba napsal 06.10.10 v 10:34

Tož dobře se na tom jezdí ..je to takové divoké

vena307
vena307 napsal 18.03.10 v 08:18

Super mašina nema chybu
Chtěl sem se zeptat jak často je třeba u týhle mašiny seřizovat ventily.Vena

kokonhead
kokonhead napsal 19.01.10 v 11:02

hyosung je uplně něco jinýho než číny moc pěkný 10b

Více komentářů



TOPlist