PROFIL MOTORKY

Honda NC 750X (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Stout
Vloženo 1.1.2024
Aktualizováno 1.1.2024
Zobrazeno 653x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


NC750X jsem si vybral cíleně kvůli dvouválci s 270° posunutou klikovkou a čtvercovým motorem, a tedy spíše nízkootáčkovým. NC nepovažuji za nějakou výraznou, ale ani ošklivou, šlo mi spíše o funkčnost. Recenze na všech motorkářských serverech byla poziti

Motorka koupena od veverkapav (Boskovice) - Rovné jednání s prodejcem

Výška jezdce: 192 cm

První dojmy - Zpočátku trochu těžší oproti skútru, ale zvykl jsem si . Krouťák to má dostatečný, nějaké extra zrychlení pro mne není podstatné. Pro mou vyšší postavu si musím nohy trochu poskládat, ale není to zase nic nepohodlného. Posez mám vzpřímený a za největším čelním sklem s deflektorem se vcelku schovám. Aerodynamický hluk na přilbě je menší než na skútru. Na hlavní stojan se mi to dává hůře (ale není to originál). Je těžší, takže manipulace s ní chce už trochu síly, při jízdě se ale chová jako mnohem lehčí.

Motorku bych doporučil pro - Pro nespěchající, pohodáře a navrátilce na dvě kola. Do města jde také, je vcelku štíhlá, ale díky vyšší váze je s ní protahování mezi stojícími auty trochu náročnější. Na dojíždění do práce i na víkendové projížďky skvělá.

Doplňky na motorce - Dal jsem padáky od Givi a boční látkové brašny - Givi EA 101 , které mají po rozšíření až 2x 30l. Žádné opěrny na brašny nemám, jde jezdit si bez nich, jeden popruh je pod sedlem, druhý nad a stahovacím to vytáhnu tak, aby to nepadalo dolů a neodpadávalo do stran.
Zadní kufr mám 52 l , kam se vejdou dvě přilby.

Recenze

Po půlroce se skútrem Peugeot Geopolis 300, ač je skvělý, jsem došel k závěru že musím jít do motorky. Stará ČZ250 je neopravená a na veteránovi bych asi pořád nejezdil. Jelikož se řadím do „o něco starší generace, která se vrací zpět“ jsem nechtěl žádného sporťáka, ale cenduro, případně naháče. Objem okolo 700 ccm, jetou. Při projíždění „Ty trubko“ kde jsem koukal na technická videa o motorech apod. Zaujal mne řadový dvouválec s 270° posunutím zapalování/ojničních čepů. A Honda NC750 do toho zapadala. I přes to, že se jedná diskuzně snad o nejkontroverznější motorku, mne to neodradilo a začal jsem projíždět inzeráty, jak CZ tak i DE. Dovozce, co jsem od něj měl skútr, nic v nabídce aktuálně neměl, tak jsem nechtěl spoléhat na to že bude až někdy těsně před létem, a koupil manuál (uvažoval jsem i o DSC) s malým náběhem. Dokoupil jsem akorát padáky, tankbag, vyšší přední štít a zvýšil jsem si trochu řidítka a na léto ještě látkové boční brašny.

Je to vyloženě silniční motorka, s dobrými gumami (mám tam původní Bridgestone Battlax) dobře sedí. Nejdřív jsem s Hondou měl trochu obavy ji naklopit v zatáčce, to se skútrem s Micheliny jsem se cítil bezpečněji, ale jak jsem se zajel, tak jsem dokázal i tuto hodně položit.

Zatím jsem s ní cestoval na 3 dny tam a den zpět s zadním kufrem a bočními brašnami, a na cestování se hodí, je pro to určena.
Když se honí na dálnici okolo 120 km/h, tak už začne trochu víc brát, cca přes 3,8 l/100km. V horách byla spotřeba tak 3,6-3,8, nahoru to vzalo přes 5 , ale dolů to bylo zadarmo. Pokud se nehoní a jezdí se na pohodu okolo stovky, tak se s ní dá jet tak za 3,4, pokud pomaleji okolo 80-90, dá se dostat nad 3 litry.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lucy_BikerCZ
Lucy_BikerCZ napsal 14.01.24 v 17:20 10b.

Dobrá volba tak ať to jezdí.

Pupi04
Pupi04 napsal 01.01.24 v 23:40 10b.

Skvělá volba
Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu

Více komentářů



TOPlist