Už při zkušební jízdě mi sedla
Motorka koupena od Mot art s.r.o. Vrbova 19, Praha
Výška jezdce: 189 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha Tracer 900: Cena
Yamaha Tracer 700: Ergonomie
Kawasaki Versys 650: Vzhled V-Stroma jako cestovní enduro
První dojmy - Motorka mi padla hned do ruky, rychle jsem se s ní zžil. Na ježdění kolem komína v týdnu podvečer i na delší víkendové výlety fajn. Pro znovuzačátečníka dostačující výkon. Skvělá ovladatelnost.
Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky s řidičákem A. Pro lidi vyšší postavy.
Doplňky na motorce - Vrchní kufr - hlučný
Nosič vrchního kufru
Padací rám
Alu kryt řetězu - uklepal se po 12 000km, konstrukční chyba, nereklamovatelné, nedoporučuji
Rozšíření zrcatek - super
Recenze
Nadchl mě design, hledal jsem větší motorku a "cestovní enduro".
Ve své třídě vyniká velikostí, což jsem upřednostil jak kvůli své výšce, tak celkovým rozměrům.
Jezdím pouze silnice, pokud možno mimo dálnice. Dálnice jen pro nutný rychlý přesun, do 160 km/h bez problémů, bez vibrací...
I přes mojí váhu zvládá motorka i spolucestujícího, výkon ok, jen sedí hodně na zadku.
Krasavice, proti starším modelům velké plus.
Přestavba V-Stromu mě vyšla na 10.000 ... u http://www.motosoukup.cz/ , to mi doporučili přímo u prodejce Suzuki, oni by to udělali také, řeší to výměnou řídící jednotky
, a původní si vezmou prý ... za 35 000 tisíc, tak že to vůbec nedělají a odkazují do Jičíněvse, mám to kousek docela, tak v poho ... otevření zpět vyjde pak asi na 3.000 jednou. Někteří prodejci nabízejí rychlou změnu přes diagnostiku asi za pár peněz ... třeba KTM.
Kluk má 190cm jako já, tak mu naháče do 35kW jsou docela malý. Líbila se mu moje, i po snížení výkonu je z ní nadšený.
Už začínám poznávat KTM Adventure R 1290...
Kolik tě ta přestavba stála? (pokud to není tajné) Pro mě to bude taky jako jedna z variant za cca 2 roky, kdy bude synátorovi 18 let. A zeptám se tě na názor na zvuk originálního výfuku, stačí? A co budeš pro sebe kupovat za další moto?