PROFIL MOTORKY

Honda VFR 1200X Crosstourer (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Nezmar73
Vloženo 19.1.2019
Aktualizováno 9.4.2019
Zobrazeno 1 923x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásná motorka s dobrou výbavou a silným motorem

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger Explorer XC: recenrecenzovaná spolehlivost
Yamaha XT1200Z Super Tenere: našel jsem Crosstourera

První dojmy - Pohodlná, těžká ale dobře ovladatelná. Jede to jako prase !!!

Motorku bych doporučil pro - cestování po silnici a pěkné polní cestě.

Doplňky na motorce - Padací rámy, LED přídavná světla -SW Motech, 3x hliníkový kufr TRAX, prodloužení předního blatníku, zadní blatník, mřížka chladiče, botka bočního stojanu, brašny Marselus do padacího rámu, zamykatelný držák navigace, brašna GIVI XS 110R Crosstourer, zásuvka 12V, úhlové ventilky.

Recenze

Chtěl jsem vyměnit za novější motorku, Cestovní enduro mě vyhovuje. Na Crosstourera jsem nenašel žádnou špatnou recenzi.
Po asi 1000 km Hondě VFR 1200XD Crosstourer můžu napsat, že motorka je to pohodlná, která dokáže jet v klidu a pohodlně v režimu D douspojkové automatické převodovky DCT, nebo se přepne řazení do režimu S a začíná jízda.
Ve městě mě vadí, že převodovka v režimu D se snaží zařadit co nejdříve najvyšší stupeň. Po rozjezdu a ujetí cca 200m již řadí 6st.. Při 50km/h asi 1800 ot/min.
V režimu S drží vyšší otáčky a při 50km/h řadí 4st, což mě vyhovuje.
V manuálním režimu se řadí nahoru i dolů ručně. Převodovka při podřazování nedovolí přetočit motor a při zastavení sama odřadí až na neutrál.
Spotřebu jsem zatím měl mezi 5,5 - 6,5 l/100km.
Při zastavení v kopci a postavení na boční stojan je nutné použít ruční brzdu, protože převodovka po zhasnutí motoru na rychlost rozpojí spojku.
Motor je malý reaktor, který téměř bez vibrací jede až do maximálnéch otáček, přičemž převodovka sází jeden kvalt za druhým.
Motorka je na místě těžká, ale má nízko položené těžiště, takže se při naklonění nesnaží padnout. Po rozjetí se váha ztratí a krásně se pokládá do zatáček, (supersport to ale není).
Brzdy jsou duální s nevypínatelným ABS na obě kola a sílu motoru krotí 3stupňová kontrola trakce.
Podvozek má v předu i v zadu nastavitelné předpětí i odskok.
Přístrojovka je digitální a ukazuje rychlost, otáčky, tepotu motoru a teplotu vzduchu, čas, množství paliva, průměrnou a aktuální spotřebu, dojezd, rychlostní stupeň,2 x počítadlo km, stupeň trakce.

+ Výkonný motor
+ Řazení převodovky v režimu S
+ Dostupný servis
+ Brzdy, kontrola trakce, fungování ABS
+ krásná drátěná kola

- Váha na místě
- Řazení 6st. při městské rychlosti
- Nevypínatelné ABS

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 26.01.19 v 14:46 10b.

Šimi57
Šimi57 napsal 20.01.19 v 09:13 10b.

Pěkná mašina, gratuluji. Kolama důle.

Více komentářů



TOPlist