Jedno odpoledne roku 2010 mi volal strejda, že mi něco jede ukázat. Přijel na GSku, který prodával jeho kolega. Za chvíli jsme ho měli v garáži :)
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Vstup mezi motorky, který jedou a daj se ovládat. Prostě super :). V garáži mi přistálo před dovršením 18. roku, takže jsem si to zatím připravil na sezónu a jezdil po parkovišti před garáží. Přip první projížďce se mi udělal xichtu banán a nešlo se ho zbavit :)
Motorku bych doporučil pro - Pro každýho začátečníka, kterej má rád dvouhrnky :)
Recenze
Seděl jsem ve škole a přišla mi sms. Byl to dopravák. Byla to sms, na kterou nezapomenu. To, že jsem dostal v ten den papíry i na auto, to mě nebralo, ale rovnou jsme měl i rozšíření. Tehdy to bylo na bike do 25kW. Skončilo vyučování a já běžel hned na dopravák. Z dopraváku rovnou garáže a tradááá... Ze školy jsem přišel domu až večer :D.
Byla to první větší motorka. Jelo to krásně, zatáčelo to hezky, ale brzdy byly slabší.
Po pár týdnech ježdění přišly komplikace. Každej řiká, že GSko je bezúdržbový. Tím heslem se asi řídili přechozí majitelé a nic neřešili. Na mě se to sesypalo a furt s tim něco bylo. Prakticky půl sezóny motorka stála v garáži nebo byla v servisu.
Najednou jsem tu motorku přestal mít rád.
V té době jsem byl ještě studnet a bylo pro mě strašně náročný motorku živit. Vydělával jsem na brigádách na opravy a na běžnej servis, kterej neni drahej, ale pro studenta to znamenalo zbavit se všeho, co si vydělám. Byly tam špatný karburátory, který byly na výměnu. Žralo mi to cca 8l/100km, což prej u GSek taky neni normální.
Tak nějak se to dalo do kupy a šlo do světa.
Na dlouhou dobu to byl můj poslední bike.
Toto bude na 100 % GS500E .
Ináč pre malých a ženské vhodná.