renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha MT-03 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Macmacci
Vloženo 19.7.2018
Aktualizováno 19.7.2018
Zobrazeno 1 550x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Prožitek z jízdy není jen o rychlosti.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Hyosung GT 650 Comet: Odradila mě poruchovost motoru.

První dojmy - Žralok ve městě a na okrscích - na dálnici se jí nelíbí. Nízké těžiště, ideální pro začátečníky. Dravý vzhled odpovídá skutečnosti.

Motorku bych doporučil pro - Vhodná pro začátečníky, menší jezdce, do města a pro zkušenější na vyřádění.

Doplňky na motorce - Žádné doplňky nejsou, naháč musí být nahatý. Rolny na zvedák, proužky na ráfkách.

Recenze

Moje kritéria byla cena do 150k, objem 500-700ccm, nájezd pod 15.000km a hlavně vzhled. Prvně jsem viděl u kamaráda tuhle krásku a začal projíždět inzeráty a recenze. Můj zrak spočinul na inzerátu, jenž splňoval všechny požadavky (no najeto měla 15.800km).
Vzhled je úchvatný. Od předního kola plynulá křivka po nahrbenou nádrž, zvláštně tvarovaná sedadla zakončená duem výfukových koncovek z poměrně hrubým zvukem. V dalším pohledu zaujme zajímavá zadní kyvka odpružená tlumičem na opačné straně motorky.
Ovládací prvky vesměs v pořádku až na přístrojovou desku. Zde postrádám palivoměr (způsob jakým vyrobce tohle řešil mi nepřijde ideální), kontolky jsou ve dne hůře vidět.
Posez nemá chybu a sedadlo poskytuje dostatek prostoru se při delších jízdách trochu vrtět a posouvat. Spolujezdec je na tom o poznání hůř. Pod zadním sedadlem je prostor pro zámek kola a pytlíček s nářadím, jiné úložné prostory budete hledat marně.
Patnáctilitrová nádrž je dost na cca 250-300km klidnou jízdou. Když si hrajete v zatáčkách a pobuřujete lidi ve městě vytáčením bubláku a nasledným střílením do výfuku spotřeba poskočí i na 6,5l - jezdím sólo.
Uváděná maximálka 160km/h je při standartní výbavě a s původním filtrem, rozetou a výfukem strop. Jela by i víc, ale do převodovky zapomněli dát 6-kové kolečko. To je i důvod proč se motorka cítí líp v zatáčkách a ne na dálnici. Ryhlosti jsou krátké a nad 120km/h jsou otáčky poměrně vysoko a zrychluje neochotně. Za to v malých a středních rychlostech se při řazení vyblne člověk dosyta. Při ostřejším nájezdu do zatáčky řádíte i o dva kvalty dolů, inu jednobuch. Při vysokém rychlostním stupni k aktualní rychlosti sebou motorka dost hází a při zatažení Vám naklepe nádobíčko jako znamení, že takhle teda ne.
Na dlouhé cestování tenhle bike není hlavně pro absenci úložného prostoru a s bočníma kuframa případně zadní bonbón vypadají extrémně odpudivě. Dá se najet hodně, ale bude třeba více přestávek na protažení.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist