PROFIL MOTORKY

Yamaha MT-03 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník smrtkaczpt
Vloženo 25.12.2013
Aktualizováno 21.5.2014
Zobrazeno 6 530x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


koupil jsem na podzim 2013. Po hodině velkého přemlouvání, škemrání a prošení mi přítelkyně dovolila mít MTčko v obýváku samozrejmně do tet to mam na talíři denně jinak je to strašně krásná motorka snad nebudou s tou bestií žádné problémy.

Více fotografii

První dojmy - zatím 150km, a super... seznamujeme se .-) ten výkon mi zatím stačí. je to prostě jednohrnec .. takže hned desátá zatáčka lehký zásek kola .-) další zasek kola při chcípáni při pridáni plynu nebo na křižovatce hruza des.. pomohlo dat otačky na 1500...od 130 hodně fouká ideal 120. Dnes spulu máme najeto 4300 km . nemužu si stěžovat vubec na nic.. v zatáčkách je to střela ,, obratnej hodne obratnej stroj, zátah to má jako prase , pujčil jsem si fazera a při rozjezdu na 100 km jsem si myslel že mam zařazenou pětku .. takovej pocit a rozdíl .. absolutne to neni na silnice 1 tř , natož dalnice , nebo neco rovneho,, by se člověk unudil k smrti, možná spis jako kochačka toch toch do 110km výlet ..jinak ne, Zátáčky ,, tam MT-03 jakoby se transformovala na bestii. nelituji koupě, a jinou nechci . je to totalní desig-novka . škoda , že nejsem ženská , protože z tech vibrací bych mel nekolikanásobné orgasmi :-) při 5tis. ot. vibruje to fakt moc.

Motorku bych doporučil pro - kdo rád jezdí v klidu a když příjdou zatáčky ,, tak si to otevře naplno a nemusí se bát, moto je krásně čitelné,, nevím jestli pro začínající ,, protože motorka je Hodně divoká, upříjmne první jízda s plným plynem jsem se dost bál přeřadit že mi ujede prdel ze sedačky ,,, ale za par dní se na to dá zvyknout:-)

Doplňky na motorce - Na motorku jsem zatím dal pouze reflex žluté proužky,kryt chladiče a zrcátka, nebudu se pouštět do žádných velkých akcí a hlavně nejsou prachy vše jsem dal do hadru od brixton bezpečnost je na prvním místě pro mě..

Recenze

Yamaha o MT-03 říká, že to je ideální motocykl pro 21. století, který umí naplno využít potenciálu svého motoru. Cílem bylo přinést řidiči maximální obratnost a takový adrenalinový pocit z jízdy v zatáčkovitém terénu, který by měl překonat i dojmy z pružné FZ6. Tým vývojářů Yamahy do modelu MT-03 namíchal prvky sportovních a cestovních motorek, endur i supermot.
V ocelovém rámu typu Diamond je ukrytý jednoválec o objemu 660 ccm, který je původem z endura XT660. Kapalinou chlazený agregát má výkon 33 kW (45 k) v 6 000 ot/min a maximální kroutící moment je 56 Nm. Proti této síle se staví dvojitá kotoučová brzda o průměru 298 mm vpředu a jeden kotouč 245 mm vzadu, vše původem z modelu FZ6 Fazer.
MT-03 vyvolává emoce svým neotřelým designem a o dobré jízdní vlastnosti se snaží rozložení zatížení kol v poměru 51 k 49 %. O nějakou tu díru či nerovnost na silnici se částečně postará přední vidlice, která má zdvih 130 mm, vzadu je nezvyklé uložení tlumiče v horizontální poloze. Při suché hmotnosti 175 kg působí motocykl velmi kompaktním dojmem a jen svojí vizáží láká a provokuje k projížďce.







Doma je v zatáčkách:

Určitě to není motorka pro dálniční přesuny a rovné štreky. Maximálka se sice vyšplhá na 170km/h, ale to je na hranici možností motoru. Pro MT-03 je ideální město nebo silnice druhé a třetí třídy, kde jedna zatáčka střídá druhou. Díky příjemně širokým řidítkům se ovládá jako supermoto a vy si s ní hrajete jak s kočičkou. Věřte nebo ne, ale na zadní jde jenom plynem bez vypláchnutí. Prostě jedete na jedničku a na 4 tisících přidáte rychleji plyn a už si to pelášíte po zádech. Všechno je krásně plynulý, takže to dokáže snad každý a já jsem toho příkladem. Jízda po zadním mi moc nejde, ale s tímhle bikem nebyla křižovatka, abych ji neopustil s předním kolem ve vzduchu. Vidlice, přední kolo s kotoučema a vlastně i s brzdama jsou převzaty z FZ6 2 a už tam brzdí dobře. MT-03 je navíc krapet lehčí a má jinej sklon přední vidle. Výsledkem nemůže být nic jiného než krásně čitelné stoppie při každém silnějším stlačení přední brzdy. Takhle lehce jde postavit jen málo který bike.

Jízda a ovladatelnost:

Výtečná pozice za řídítky a skvělá agilita dělají z jízdy na tomto modelu opravdovou zábavu. Motocykl se s radostí vrhá do zatáček, je stabilní a i na horší silnici poskytuje celkem dobrou úroveň stability. Skutečně jsme si užívali každý kilometr jízdy a díky dobré manévrovatelnosti i v nižších otáčkách se můžete bez obav vydat také do města, kde oceníte hlavně skvělou agilitu a velmi dobrou reakci motocyklu na změnu směru jízdy.

Na top speed nehraje:

Jak jsem se někde dočet, tak podvozek na emténulatrojce je rychlejší než motor. Nelze jinak než souhlasit. Podvozkově je na tom dobře, i když při větších rychlost je již znát nervozita. A pokud si nad 130km/h trhnete řidítkama, rozvlní se celá motorka. Jsou to vzhledem k možnostem motorky extrémy. Příjemné je sedlo s neklouzavou úpravou. Vpředu je poměrně štíhlé, ale díky širší nádrži musíte kolena lehce roztáhnout. Ve vyšších rychlostech je dokonce musíte tlačit k nádrží, protože je tlak vzduchu ještě víc roztahuje.

Výbava:

Výbava tohoto modelu je skutečně na velmi dobré úrovni, libilo se nám hlavně malé, ale celkem výkonné a roztomilé přední světlo a povedené koncovky výfuku, které znějí ve vyšších otáčkách pekelně nabroušeně. Celkem pohodlnné sedlo je umístěno ve výšce 805mm a nádrž pojme 15 litrů paliva, což stačí na dojezd necelých 300 km. Palubní deska je velmi moderní, jednoduchá a díky tomu dobře čitelná, a to i na přímém slunečním světle. Rozměry pneumatik jsou 120/70 x 17 vpředu a 160/60 x 17 vzadu. Příplatková výbava je celkem rozsáhlá a každý si tu vybere to, co bude chtít.

Kvalita a spolehlivost:

Dílenské zpracování tohoto modelu je opravdu výtečné - hlavně stylové chromované doplňky, které Yamaze dodávají na atraktivitě. Vrstva laku je dostatečná a dobře odolná povětrnostním podmínkám a jednotlivé díly jsou také slušně odolné vůči korozi. O tento model se nemusíte příliš starat a i tak by měl odvést skvělou práci. Nejspolehlivější částí motocyklu je motor, který je prověřený a vydrží i agresivnější zacházení. Navíc je takřka bezúdržbový a zvládne pořádnou porci kilometrů. Brzdy jsou na tom se spolehlivostí teké velmi dobře a problémy jsme neměli ani s elektronikou.







Praktický pohled:

Palubní přístroje jsou kombinací analogového otáčkoměru a digitálního tachometru. Přečtete si na nich všechny důležité údaje, ale přesnost je závislá na otáčkách. Tím nechci říct, že by lhaly, ale v určitých otáčkách má motor takové vibrace, že ručička otáčkoměru kmitá a nelze přesně odečítat. Je to jen v řádu +/- 200 otáček, takže na jednoválec ještě v normě. Když už jsme u těch vibrací, je potřeba zmínit, že nepříjemné jsou jen kousek před omezovačem. Jinak takové to drobné mravenčení typické pro jednoválce tu je a s tím se musí počítat. Jinak to snad ani nejde. Spotřeba je dost závislá na stylu jízdy. Kdo na MT-03 přesedne ze silnějšího stroje, bude motor dost ždímat a ten si pak něco vezme. Podle mých výpočtů jednobuch spapal při ostřejší jízdě 6,5 až 7 l/100km. Věřím, že s umírněnějším pravým zápěstím se dá jezdit i za čtyři litry.

Závěr:

Yamaha MT-03 je skvělý motocykl takřka po všech směrech. Nabízí opravdu povedený design, kvalitní zpracování a skvělé jízdní vlastnosti. Motor pocházející z Yamahy XT660 je tak akorát výkonný, velmi spolehlivý a skvěle ozvučený, i díky němu je motocykl velmi agiliní a jízda je skutečně zážitkem. Jízdní vlastnosti jsou skvělé, MT-03 se nejlépe cítí na klikatých okreskách, kde určitě oceníte hravost šasi a radost, s jakou se tento model vrhá do zatáček. Výbava je dostatečná a spolehlivost je na skvělé úrovni, tento model je takřka bezúdržbový a i tak vám bude určitě sloužit dlouho a dobře.V kategorii kde jednoduchost a cenová dostupnost patřily mezi nejdůležitější atributy při vývoji nového modelu došlo k oživení a slovo? Kreativita? najednou začíná být často skloňovaným i v této kategorii. Příkladem toho je i nová Yamaha MT-03, která množství technických a estetických prvků původně určených pouze pro? Vyšší kubatury? elegantně spojuje s lehkostí a obratností jednoválce. I díky tomu dokáže oslovit široký okruh lidí toužících po atraktivním a obratném motocyklu.

+ - originální design, jízdní vlastnosti, výkonné brzdy - - měkčí přední vidlice

Technické parametry:

Yamaha MT-03 MOTOR Typ: kapalinou chlazený čtyřtaktní jednoválec, rozvod SOHC, 4 ventily Vrtání x zdvih: 100 x 84 mm Zdvihový objem: 660 ccm Kompresní poměr: 10: 1 Max. výkon: 45 k při 6 000 ot. / min Max. kroutící moment: 56,2 Nm při 5 250 ot. / min Příprava směsi: elektronické vstřikování paliva Zapalování: elektronické Startování: elektrické Převodovka: 5-stupňová Sekundární převod: řetěz PODVOZEK Rám: prostorový svařený z ocelových trubek Rozměry (D x Š x V ): 2 070 x 860 x 1 115 mm Rozvor: 1 420 mm Výška sedla: 805 mm Objem palivové nádrže: 15 l Pneu: vpředu: 120/70 - 17, vzadu: 160/60 - 17 Pružení: vpředu: klasická vidlice, zdvih 130 mm, vzadu: jeden po straně horizontálně uložený tlumič pérování, zdvih 120 mm Brzdy: vpředu: 2x kotoučová, průměr kotouče 298 mm, vzadu: kotoučová, průměr kotouče 245 mm Hmotnost: 174,5 kg Cena: 269 000 kč.(začátek prodeje)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
krysoid
krysoid napsal 26.07.19 v 07:07 10b.

Pěkně se to četlo

MARIO_GERMANY
MARIO_GERMANY napsal 19.07.18 v 16:39 9b.

tak to mě podrž...tomu řikam láska......dvě krasavice...

Pacot
Pacot napsal 19.03.18 v 17:18 10b.

Pěkné hodnocení, taky mám MT-03 :)

Radim_MT03
Radim_MT03 napsal 30.01.14 v 20:45

Popis první zkušenosti je prostě bez chyby mám to za sebou taky

smrtkaczpt
smrtkaczpt napsal 12.01.14 v 22:18

Děkuji muncinana , ty jsi taky pořádný kus

Více komentářů



TOPlist