jede to a brzdí to. Cestovní variace od Ducati. Zajímavostí je mokrá spojka...
Motorka koupena od FIRMA:Bc.Vavřinec Číhal - Lucky Cow Moto - pán je taková slibotechna a kecálek
První dojmy - jede to a brzdí to lehká pohodlné sedadlo, ale...
Recenze
Na Zephyrovi si přítelkyně stěžovala, že jí po čase začnou od vibrací svědit šlapky a mrtvit ruce, tak šel Zephýrek po 10 letech z domu. Dlouho jsem se pak koukal po něčem cestovnějším. ST3-ka mě po usednutí zaujala sedlem i pohodlným podvozkem, no a tak jsem si ji koupil. Na cestě domů tak, po hodině, mi ale začali mrtvit ruce. Škoda, že jsem na to nepřišel při zkušebce. Koukal jsem, jestli půjde nastavit úhel řídítek, nebo upravit jejich polohu... Nejde, jdou pouze posunout dolů. Jediným řešením by bylo dát horní brýle z Monstera a klasické řídítka místo standardních clip-on. Další věcí, která mi postupně začala vadit je charakter motoru, který je až příliž sportovní na to, že se má jednat o sportovně-cestovní motorku. Asi je můj pohled trochu deformován 10-ti lety na čtyřválci... Ducati se pod cca 3500 cuká a hádá a jet ustálenou rychlostí 80 km/h je otrava. Na druhou stranu, tam, kde jsem se Zephyrem jezdil do kila, s Ducnou jsem letěl v pohodě 120. Chce to na D jezdit rychle, pak je to v pohodě.
Spotřeba byla do 6-ti litrů při pohodové jízdě, na člověka nefoukalo, hmotnost byla nízká...
Před koupí bych doporučoval dlouhou zkušební jízdu, aby si ji člověk ošahal a zjistil, jestli nebude mít problémy jako nakonec já.
PS: kdysi jsem měl dva Elefanty, takže motory Ducati jsem znal...
Moc pěkná
a u Ducati se nedostatky neřeší,časem si zvykneš