-
1.5.2022 od SKACE23
Ahoj, nová motorka, měnil jsem olej po 1 000 km po záběhu a teď už mám natočeno 8 tkma ještě chci jednu vyjížďku tak budu měnit až při 8500 km. Časově to vychází po 11 měsících. Servisní interval byl psanej na výměnu oleje při 6tkm
Je to ok? Vaše zkušenosti?
-
2.5.2022 od CRF1000
JSI BOREC, DEJ JEŠTĚ 5 VYJÍŽDĚK A NASTAV SI I NTERVAL LONGLIFE NA 15 TISÍC...A ZALOŽ K TOMU JEŠTĚ JEDNO VLÁKNO
-
2.5.2022 od Slávek-TDM
Technicky se asi nic nestane, ale přijdeš o případnou záruku na motor.
Doplněno:
a tu motorku už nikdy nikdo nekoupí protože je to ve popsáno současně ve 2 vláknech
2.5.2022 od CRF1000
-
2.5.2022 od jard60
Tak, já měním olej u každý moto celej život po 6 tisících, a to i u Katany. Schválně jsem našel manuál a tam je že po 12 tisících. Samozřejmě kravina, ten otěr z válců a koleček převodovky je u každýho biku stejnej a nikdo mě nepřesvědčí, že nový materiály jsou lepší. Spíš horší, trochu v tom dělám. Ale na záruku, či případný prodej by to nemělo mít vliv. Konečně nějakej kolega... Ahoj.
-
18.6.2022 od 400xr
Děláš to "správně", ještě bych ten interval posunul výše, jak je dnes "trendem" u automoblilů, kde výrobci doporučují i nesmyslné 30tisícové intervaly a v převodovkách dokonce jako "celoživotní náplně" - účel je evidentní - životnost se zkrátí a poběžíš si dříve koupit nový "klenot" (ať se kšefty točí) i když v oblasti filtrace žádný pokrok nenastal, snad s vyjímkou kamionů, kde je filtrace několikanásobná a řidič, vzhledem k rychlému nájezdu, by jen měnil oleje !