-
2.11.2019 od karolko650
Motor po naštartovaní beží iba so sytičom na voľnobeh. Ak chcem pridať otáčky alebo uvolnič sytič, motor zhasne.
-
2.11.2019 od Lukyvaran1
Zkus ji nechat déle ohřát. Pokud to nepůjde tak bude příčina uvnitř karburátoru. Směs, membrána a jine
-
3.11.2019 od Monzinem
Ikdyž je sytič a přidáš plyn tak zdechne
u mě se se sytičem dalo i jezdti pak jsi za jizdy akorat dal spojku jenom probrnk plny aby se vypnul a dobrý. -
4.11.2019 od ladagolf
Ahoj me to u kawy 600 delala benzinova pumpa. Koupil sem novy kntakty a vrcela jako blazen zkus uvidis
-
5.1.2021 od Gronk
Napadá mě, že bys mohl mít ucpanou podtlakovou hadičku, nebo zničenou membránu.
Je to ta tenčí vedle palivové hadice. -
2.11.2019 od krokoš
Čau, tak to robí každá motorka bez vstrekovania. Teda za studena, po zohriatí už OK. v lete to nahrialo skôr, teraz trochu dlhšie a bude to ešte horšie bŕŕŕŕŕ, ide zima , ide mráz , kdeže sa podejeme zas?
Doplněno:
cuir> Hned po startu vyjet s plným sytičem s motorkou po celou noc v zimě? To mám otáčky vysoko a plyn moc použitelný není, musím nechat chvilku ohřát a stáhnout sytič do poloviny.
7.11.2019 od Pedl
pokud je vse v poradku, tak motorka musi byt schopna jizdy i se syticem hned po startu bez nejakeho zahrivani.
Kazda motorka, kterou jsem mel a mela karburator, tak byla schopna i v zime na snehu po nastartovani okamzite jizdy. Nebylo to sice buhvi co... bvylo to ucukane, rozhozene, ale dalo se s tim hned jet a ne ze kdyz bych sahl po plynu, ze by to chciplo... to je spatne.7.11.2019 od cuir