globalmoto_duben_nolan




Beh motora

Odpovědí (5)
  • 1

    2.11.2019 od Lukyvaran1

    Zkus ji nechat déle ohřát. Pokud to nepůjde tak bude příčina uvnitř karburátoru. Směs, membrána a jine

    Doplnit odpověď

  • 0

    3.11.2019 od Monzinem

    Ikdyž je sytič a přidáš plyn tak zdechne
    u mě se se sytičem dalo i jezdti pak jsi za jizdy akorat dal spojku jenom probrnk plny aby se vypnul a dobrý.

    Doplnit odpověď

  • 0

    4.11.2019 od ladagolf

    Ahoj me to u kawy 600 delala benzinova pumpa. Koupil sem novy kntakty a vrcela jako blazen zkus uvidis

    Doplnit odpověď

  • 0

    5.1.2021 od Gronk

    Napadá mě, že bys mohl mít ucpanou podtlakovou hadičku, nebo zničenou membránu.
    Je to ta tenčí vedle palivové hadice.

    Doplnit odpověď

  • -1

    2.11.2019 od krokoš

    Čau, tak to robí každá motorka bez vstrekovania. Teda za studena, po zohriatí už OK. v lete to nahrialo skôr, teraz trochu dlhšie a bude to ešte horšie bŕŕŕŕŕ, ide zima , ide mráz , kdeže sa podejeme zas?

    Doplněno:

    cuir> Hned po startu vyjet s plným sytičem s motorkou po celou noc v zimě? To mám otáčky vysoko a plyn moc použitelný není, musím nechat chvilku ohřát a stáhnout sytič do poloviny.

    7.11.2019 od Pedl

    pokud je vse v poradku, tak motorka musi byt schopna jizdy i se syticem hned po startu bez nejakeho zahrivani.
    Kazda motorka, kterou jsem mel a mela karburator, tak byla schopna i v zime na snehu po nastartovani okamzite jizdy. Nebylo to sice buhvi co... bvylo to ucukane, rozhozene, ale dalo se s tim hned jet a ne ze kdyz bych sahl po plynu, ze by to chciplo... to je spatne.

    7.11.2019 od cuir

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist