-
13.6.2018 od Rpg7
S technikem jsme vyměnili těsnění pod hlavou u jednoválu Rotax! Vše bylo udělané, jak má, ale po projížďce cca 60km, se mi zdá, že je voda v oleji zase. Může se dostávat voda do oleje u spojkového víka u vodní pumpy??? Nebo znovu dotáhnout hlavu??? Už si nevím rady a tlačí mě čas. Díky za odpovědi.
-
13.6.2018 od MartasUS
Ahoj. Loni jsem řešil jinou závadu která by mohla mít souvislost s vodou v oleji a nebo naopak olejem ve vodě. Pod vodní pumpou je malý kanálek (dírka) ze kterého mi začala kapat vodapři nastartovaném motoru. Po rozdělání víka pumpy jsem přišel na to jak to mají soudruzi z NDR vymakané. Hřídelka vodní pumpy je hnaná z motoru a je těsněná dvěma gufery posazené opačně proti sobě. Z jedné strany to těsní vodu a z druhé olej a právě mezi těmito gufery je zmíněný kanálek, který signalizuje špatné gufero (gufera) A dostáváme se k mé pointě. Co když máš ty gufera v hajzlu a voda ti jde do oleje právě tudy. Z nějakého důvodu máš třeba ucpaný ten kanálek a tudíž nevíš že ty gufera jsou v prdeli.
Doplněno:
Ok, vím. Budu doufat, že něco vydrží a nebudu muset na víko. Díky
14.6.2018 od Rpg7
Sáhni si na tu hřídelku s tou plastovou vrtulkou. Pokud tam bude vybroušená dražka od gufer tak jí vyměň
13.6.2018 od MartasUS
Bylo v hajzlu jen jedno a to co těsnilo vodu a proto mi tekla ven jen voda. Kdyby byli v hajzlu obě tak teče i olej. Když sem vyndal tu hřídelku tak v ní byl důlek od těch gufer. Prodáavá se to jako sada za 1600 Kč + 2 gufera. Zkus nějakým drátkem nebo malým vrtákem vyčistit ten kanálek a pak to nastartovat. Pokud z toho něco poteče tak máš možná příčinu té vody v oleji
13.6.2018 od MartasUS
Těsnění (gufera) vyměním zitra. Podle videa, to jde bez sendání víka spojky. Budu tedy doufat.
13.6.2018 od Rpg7
Takže pokud jsou ty gufera v prd..., tak se to míchá s olejem??? Já dělal před dvěma lety vodní pumpu, se spojkou, ale na ty gufera jsem se vykašlal a ten kanálek může být ucpaný. Ty gufera mám doma. Tobě se to tedy míchalo, když jsi je měl špatný???
13.6.2018 od Rpg7