bmw_r1300gs_cartec




zahřátý čtyřválec se do 3000ot uchcává

  • 0

    5.5.2017 od kamerika

    Ahoj, zakoupil jsem si jen tak na blbnutí thundercata. Klasický čtyřválec od yamahy. Od koupě jsem měl problém s uchcáváním. Pouze při zahřátém motoru, když někde poprdlávám do 3000 a prudčeji přidám plyn, moto se uchlastá. Stačí podřadit at jde nad 3000ot, nebo se spojkou přidat a ubrat plyn a hned se chytne. Moto má u Dokonala od Přelouče (dolamoto,) seřízené ventily, nové svíčky a karburátory vyprané v ultrazvuku, po tomto servisu se to trochu zlepšilo, ale ne o moc. Na zkoušku jsem vyndal vzduchový filtr a zase se to trochu zlepšilo.. Předchozí majitel jezdil pouze na nejdražší benzin a prý se mu nic takového nestávalo, ale mě naopak čim horší benzin, kdy je směs chudší moto jede v nižších otáčkách lépe. Ve vysokých jde jako hodinky. Je tam laďák scorpion, ale ten by to spíše ochudil a nijak velký rámus to nedělá.. Otázka zní, zda je jediná možnost nechat moto přetryskovat, což je časově i finančně dost drahé, nebo jestli to půjde udělat šroubem směsy nebo snížit jehly atd.. Děkuji za věcné rady.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 1

    5.5.2017 od zdenysrx6

    podívej se jak vypadají svíčky,pokud jsou černé maš bohatou směs,a nemaš pootevřenej sytič?,nebo jestli už nemaš vymačkané gumičky na valečku/valečcích sytiče

    Doplněno:

    je to moc bohatý..

    6.5.2017 od ja1

    Doplnit odpověď

  • 0

    5.5.2017 od Slávek-TDM

    Membrany jsou v poradku? Sroubkama volnobezny smesi si v tehlech otackach pomuzes uz malo, pro jistotu si presne poznac jejich polohu a muzes o ctvrt otacky povolit. Snizit jehly o jeden zarez taky muzes zkusit, dobry je, ze kvuli tomu nemusis vyndavat karburatory. Az vyndas soupata s jehlama, podivej se seshora do otvoru voditka jehly, jestli neni vymackany - ovalny.
    Jak bezi studenej motor, musis davat sytic nebo bezi bez vynechavani hned bez sytice?

    Doplněno:

    Pokud motorka chyta zastudena bez sytice, je to spatne - signal extremne bohaty smesi.

    5.5.2017 od Slávek-TDM

    Díky za tak rychlou odpověd, se vzduchovým filtrem moto po týdnu chytí ihned ale se sytičem a jde potom pravidelně, když se jezdí denně, sytič není třeba, jen po nastartování jde nízko a po prudkém přidání chcípne, což se mi zdá jako normální.. Dokud se moto neohřeje na provozní teplotu, jde naprosto perfektně. Po zahřátí je problém i s klidným rozjezdem, uleje se.. Zkusím tedy nejdříve jehly, podívám se zda není oválné vodítko a dám je níž, na směs sahám nerad a pokud nic, zkusím o čtvrt otáčky povolit.. Díky

    5.5.2017 od kamerika

    Doplnit odpověď

  • 0

    6.5.2017 od bynalli

    Stejné příznaky jsem měl na Banditu 1200.Podívej se,jestli ti zavírá ventil plováku a na ty gumičky pod těma komínkama.To pak ani podtlaky nedrží a pořád se to krmí palivem.



    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist