-
3.10.2016 od gauner69
zdravím má někdo zkušenost s tímto regulátorem http://www.motorkar...5-virago-775726.html já už zkusil 2 a vždy jsem ujel asi 40 km a baterka vybitá
-
3.10.2016 od Slávek-TDM
A neni problem v dobijeni jinde? Nebo treba i jinde v elektrice? Takovej prechodak u patice zarovky taky dokaze divy. Kolik dobiji pri jizde? Kup si voltmetr, dej si ho na riditka (docasne) a uvidis to hned. Treba tuhle cinskou srajdu (ale chvili snad fungovat bude):
http://www.motorkari...arma.cz-1043668.htmlDoplněno:
Jinak tady je jeden z navodu, jak merit:
http://www.previjeni...-mereni-alternatoru/
A tady je druhej:
http://www.hondavfr....tid=26&Itemid=144.10.2016 od Slávek-TDM
-
3.10.2016 od udinar
Virago má třífázový alternátor! Přeměř jestli každá z fází funguje. Musíš měřit před regulátorem a každá fáze by měla na volnoběh dávat cca 40 střídavých voltů! Pokud se v tom nevyznáš, nechej to odborníkovi!
-
3.10.2016 od Kawa75
tak nějak, to že ujedeš 40km odpovídá tomu, že ti to nedobíjí...jak píše udinar, asi to nebude regulátorem ale zdrojem.
-
4.10.2016 od radar535
pak už by to měl být jen generátor, je v oleji a cívky máš v háji
-
6.10.2016 od Milos1
Regulátor už sem jednou řešil a nakonec vyřešil jiným. Popsáno je to tady:
www.irondogs.cz/zkusenosti-nenastartoval.htm -
10.10.2016 od Row
Zkus si diagnostikovat civku i regulator
Tady je docela dobry navod (pokud umis cizi jazyky... slovencinu :D )
http://motoride.sk/c...klovych-baterii.html
Jinak ja mel v haji civku, ta probijela na kostru coz melo za nasledek jako odporoucenej regulator tak casem i baterku (nabijecka o ni ted rika ze je to plne nabita 6V baterie ;) )
Takze bud to spalila ta civka nebo mi nekdo pobliz motorky odpalil atomovku a EMP udelalo svoje a nebo uz nevim. Kazdopadne zlom vaz ja se s tim s*al letos celou sezonu...