-
16.8.2016 od Jary85
Zdravím. Mám dotaz. Když jedu déle vy vyšší rychlosti třeba 140-150 jedu např. 5 minut, tak motorka začne vynechávat. Efekt jako když dochází palivo. Pak stačí když zpomalím a po nějaké době je to opět OK, ale někdy je to dost nevhodné, protože už skoro zastavím a třeba na rychlostce je to dost na prd. Nevíte co by to mohlo dělat?
-
16.8.2016 od Behysek
Nestíhá dotékat benzín do karburátoru. Zkus repasovat a nebo jenom vyčistit palivový kohout. Nový tě vyjde draho, ale u starších modelů je to běžný jev. Já když se chci svézt vyšší rychlostí, dávám to na PRI, vyzkoušej, jestli to pomůže a hlavně to pak nezapomeň zase přepnout.
Doplněno:
Ahoj. To samé jsem jsem měl i skůtru. Po odpojení hadičky jsem zjistil, že to sotva teče. Bordel byl přímo v kohoutu.
Karel IV16.8.2016 od KarelIV
-
17.8.2016 od jurysek
Měl jsem stejný problém a nepovedlo se mi to vyřešit(seřízení karbcu, novy palivovy kouhout, serizeni podtlaku atd.) prodal sem gs i s tímto problémem a kupující jej vyřešil výměnou indukční cívky...
třeba to pomuže i u tebeDoplněno:
osobně se mi tento problém vyskytoval při různých polohách kohoutu nezávisle na sobě.... někdy bez problému někdy to nejelo.
22.8.2016 od jurysek
Výměnou indukční cívky? V tom případě mi nedává smysl to, že na PRI ta motorka tahá ve 180 bez jediného zakuckání, kdežto na ON, či RES to začne zdechat po dvou kilometrech. Co jsem zatím četl, tak kohout z novějšího ročníku je jedním z řešení, ale za ty prachy to radši budu přepínat. Každopádně, víš k tomu něco víc?
17.8.2016 od Behysek
-
18.8.2016 od Daniel-J90
Podivej se jestli neteče bordel nebo rez z nádrže.Narazil jsem na dost starsich GS co měli rezavou nadr tak utoho bych začal.Svicky,Karburator a filtr vyčistit.prostě tydle záklaní věci.
-
26.12.2016 od pan_Maršoun
Ähoj, mě GS taky trochu zlobilo. I po seřízení karburátoru se chovalo jako byl opět karbec totálně rozhašený. Pomohlo dát na výstup z kohoutu malý dodatečný filtr. Pak se to uklidnilo a po seřízení se už chovalo mravně. Ale při zahřátí to chcípalo na volnoběh. Než jsem tam dal ten filtr, tak se asi dostal nějaký bordel do karburátoru a nedovíraly jehly. Pak se motor na volnoběh přechlastal. Je to trochu jiné chování než popisuješ, ale na starší motorce bych doporučil dát ten filtr a pak vyčistit karbec. Mě to dost pomohlo. I když je v nádrži sítko, tak se asi dostávaly nečistoty do palivového systému.
Viz např. http://www.jawasoucastky.cz/PALIVOVY-FILTR -
22.7.2017 od FruFru73
Je to divný ,ale mě to takhle blbne,když už jedu na rezervu.Natankuju plnou nádrž a jede to normálně.Asi to na rezervu bere bordel z nádrže a blbne to....