Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
M800 je pohodová motorka.Lze ji vzhledově upravit k obrazu svému,u nás je bohužel zatim dost málo doplňků na tento model,ale při troše šikovnosti a píle se dá tato mašinka pěkně vylepšit.Jen bych asi vytknul ty brzdy.Ale jinak pohodička.
Já bych se připojil se spokojeností s M800.Ty brzdy by mohly být lepší,ale jinak opravdu spokojenost.Jezdíme s manželkou ve dvou a spotřeba při pohodově jízdě okolo 120km/h jsou 4l na 100km.Mám model rok výroby 08.2007
Všechna čest moc pěkný stroj určitě má své klady i zapory. Jen k tomu jestli sliší u motoru auta zvuk vodní pumpy tak to jsi opravdu dobréj a máš lepší sluch než netopír. Nic proti doufám že to někoho neurází , nikdo není dokonaly. A ja už vubec né..
Caute
aj ja sedlam Suzuki M 800 je to nadherna masina ma dobre vlastnosti som s nou nedovsetko spokojny.Mam ju uz dva roky a mam nabehane na nej uz cez 16000 km a dokonca som presiel na nej cele Cechy v roku 2007 bolo to nadhernych 8 dni krasnej dovolenky,paradne pocasie moje dievca vzadu za mnou no proste nadhera! Chcem sa Vas opytat nemate nahodou daky klub alebo nerobite dake vyjazdy cisto len M 800ky alebo Intrudre ak hej dajte mi vediet na moj mail dzegr@centrum.sk dik a dufam ze sa dakedy spolu stretneme. Prajem vsetkym motorkarom vela stastnych km bez nehod
Tom<br />
Čus chlapy, taky jsem ve stáji Suzuky a brousím silnice na C800, prostě klasika za dostupný peníze a hlavně patřící k mému věku a postavě ( 42 / 186 / 95 ) a můžu Vám říct že proti Marauderu je to pohádka, ovšem jen pro pohodovou jízdu, tak okolo 90 km/h, ale, dá se rozpálit v poho na 160, potom se ale hodně dobře drž ...
Ahoj všem, jsem tu nový, 18.7. si jedu pro M800, dlouho jsem vybíral, rozhodoval jsem se mezi ní a modelem C800, ale ten už mi přišel moc pro staré, hlavně bych se bál, že s tím v zatáčce škrtnu. Uvítám jakoukoliv radu pro začátečníka na cruisru.<br />
<br />
Díky
To Jacob: Co se výkonu týče, tak určitě vydrž. Ono se to ještě trošku rozmotá. Já jsem pořád spokojenej hlavně s kombinací výkon a ovladatelnost. M1800 je nádhera, ale už asi trochu lokomotiva. <br />
Jo a co se brzd týče, tak už jsi asi přišel na to, že po zahřátí fungujou daleko líp. Za studena je to bída.<br />
Jinak jsem ale taky trochu posunul a koupil jako druhou motorku Moto Guzzi Griso 850
Není špatná, ale jen jako druhá či třetí motorka. Letos, při těch velkých vedrech jsem ale jezdil jen a jen na ni, protože oblékat se do kombinézy, na škopek integrálku.. fuj. Už chápu, proč amíci jezdí čopry, mají tam horko <br />
K pohodlí pouze jedno: mě po stovce km bolí pr..l, ale moje polovička na ni nedá dopustit. Vlastně pokud chci jet s ní, musím vytáhnout jen M800, na ostatní už mi nevleze. Spotřeba? Tahle motorka tě vůbec nesvádí k rychlé jízdě, jízda nad 90 už není taková pohoda a dá se dostat lehce pod 5 na sto. Na to rychlé broušení stupen ve vinglech se dá zvyknout, já si z toho udělal zábavu a plaším tím kolegy důchodce <br />
Vzhled: vadí mi tam nedostatek chromu a možná i ta kola, ale moje žena chtěla právě tudle a navíc jen červenou<br />
Brzdy: KATASTROFA, ale opět: dá se na to zvyknout a občas je to zábava a hlavně jediný adrenalin, který ti tadle pohodovka dá. Jsem rád, že ji mám, je to jiný rozměr.
Kurna, mna na nej uz fakt seru tie vyfuky. Neviete ako tam dat druhe a odpojit lambda sondu bez toho aby to malo vplyv na vykon a pod. <br />
Dik moc. <br />
Keby nieco tak: centauro@azet.sk
No, tak ja mam Intrudera VS 800 - choppera, je to koza, po 500 km na něm trošku bolí prdel, přeřazení na jiný stupeň je slyšet přes dvě motorky dozadu, v pravotočivé zatáčce se trošku, ale docela příjemně vlní a miluju ho jak nikdy nic. Tlusté motorky, co teď letí, už nemají tu duši, jo, a při slušné jízdě se dá jet i za 4,8 l/100, asi je to lehčí než ti macci. Ale proti gustu.. Klidně tě pozdravím, až tě potkám, i když máš ´škaredou´ motorku
Taky jsem jeden z majitelů tohoto nového stroje a jsem s ním maximálně spokojen jediné co mi zatím vadí, že na měj zatím nejsou k sehnání žádné doplňky, ale to je úděl každých novinek.
Chci vidět tvou ženskou po sto kilácích na tom prkně vzadu, ale jinak je určitě pohodlné! Kdybys radši neexperimentoval a koupil třeba Drag Stara. Už jen pro ty servisní intervaly, které jsou o 4 tis. delší. Ale pokud najezdíš kolem 3 tis. za rok (jako správnej čoprák) tak si to užívej!!!
Ja som si kupil tiez M800 a je to paradni stroj. Ja ho mam komplet v ciernej farbe. Kupil som ho 6.6.2005 a uz ma najazdene cez 2000 km. Spotreba sa da urobit aj na 5,1 l ale aj na 6 litrov. Zalezi to do sposobu jazdi.
KOcour<br />
Nelíbí se mně to, nelíbí. <br />
Všecko je takové nějaké baňaté a nafouklé a ty kola? No škoda slov. Nejsem moc nakloněn tomu co momentálně frčí.
M800 je pohodová motorka.Lze ji vzhledově upravit k obrazu svému,u nás je bohužel zatim dost málo doplňků na tento model,ale při troše šikovnosti a píle se dá tato mašinka pěkně vylepšit.Jen bych asi vytknul ty brzdy.Ale jinak pohodička.
Já bych se připojil se spokojeností s M800.Ty brzdy by mohly být lepší,ale jinak opravdu spokojenost.Jezdíme s manželkou ve dvou a spotřeba při pohodově jízdě okolo 120km/h jsou 4l na 100km.Mám model rok výroby 08.2007
Všechna čest moc pěkný stroj určitě má své klady i zapory. Jen k tomu jestli sliší u motoru auta zvuk vodní pumpy tak to jsi opravdu dobréj a máš lepší sluch než netopír. Nic proti doufám že to někoho neurází , nikdo není dokonaly. A ja už vubec né..
Caute
aj ja sedlam Suzuki M 800 je to nadherna masina ma dobre vlastnosti som s nou nedovsetko spokojny.Mam ju uz dva roky a mam nabehane na nej uz cez 16000 km a dokonca som presiel na nej cele Cechy v roku 2007 bolo to nadhernych 8 dni krasnej dovolenky,paradne pocasie moje dievca vzadu za mnou no proste nadhera! Chcem sa Vas opytat nemate nahodou daky klub alebo nerobite dake vyjazdy cisto len M 800ky alebo Intrudre ak hej dajte mi vediet na moj mail dzegr@centrum.sk dik a dufam ze sa dakedy spolu stretneme. Prajem vsetkym motorkarom vela stastnych km bez nehod
Tom<br />
Čus chlapy, taky jsem ve stáji Suzuky a brousím silnice na C800, prostě klasika za dostupný peníze a hlavně patřící k mému věku a postavě ( 42 / 186 / 95 ) a můžu Vám říct že proti Marauderu je to pohádka, ovšem jen pro pohodovou jízdu, tak okolo 90 km/h, ale, dá se rozpálit v poho na 160, potom se ale hodně dobře drž ...
Ahoj všem, jsem tu nový, 18.7. si jedu pro M800, dlouho jsem vybíral, rozhodoval jsem se mezi ní a modelem C800, ale ten už mi přišel moc pro staré, hlavně bych se bál, že s tím v zatáčce škrtnu. Uvítám jakoukoliv radu pro začátečníka na cruisru.<br />
<br />
Díky
To Jacob: Co se výkonu týče, tak určitě vydrž. Ono se to ještě trošku rozmotá. Já jsem pořád spokojenej hlavně s kombinací výkon a ovladatelnost. M1800 je nádhera, ale už asi trochu lokomotiva. <br />
Jo a co se brzd týče, tak už jsi asi přišel na to, že po zahřátí fungujou daleko líp. Za studena je to bída.<br />
Jinak jsem ale taky trochu posunul a koupil jako druhou motorku Moto Guzzi Griso 850
Není špatná, ale jen jako druhá či třetí motorka. Letos, při těch velkých vedrech jsem ale jezdil jen a jen na ni, protože oblékat se do kombinézy, na škopek integrálku.. fuj. Už chápu, proč amíci jezdí čopry, mají tam horko <br />
K pohodlí pouze jedno: mě po stovce km bolí pr..l, ale moje polovička na ni nedá dopustit. Vlastně pokud chci jet s ní, musím vytáhnout jen M800, na ostatní už mi nevleze. Spotřeba? Tahle motorka tě vůbec nesvádí k rychlé jízdě, jízda nad 90 už není taková pohoda a dá se dostat lehce pod 5 na sto. Na to rychlé broušení stupen ve vinglech se dá zvyknout, já si z toho udělal zábavu a plaším tím kolegy důchodce <br />
Vzhled: vadí mi tam nedostatek chromu a možná i ta kola, ale moje žena chtěla právě tudle a navíc jen červenou<br />
Brzdy: KATASTROFA, ale opět: dá se na to zvyknout a občas je to zábava a hlavně jediný adrenalin, který ti tadle pohodovka dá. Jsem rád, že ji mám, je to jiný rozměr.
Kurna, mna na nej uz fakt seru tie vyfuky. Neviete ako tam dat druhe a odpojit lambda sondu bez toho aby to malo vplyv na vykon a pod. <br />
Dik moc. <br />
Keby nieco tak: centauro@azet.sk
No, tak ja mam Intrudera VS 800 - choppera, je to koza, po 500 km na něm trošku bolí prdel, přeřazení na jiný stupeň je slyšet přes dvě motorky dozadu, v pravotočivé zatáčce se trošku, ale docela příjemně vlní a miluju ho jak nikdy nic. Tlusté motorky, co teď letí, už nemají tu duši, jo, a při slušné jízdě se dá jet i za 4,8 l/100, asi je to lehčí než ti macci. Ale proti gustu.. Klidně tě pozdravím, až tě potkám, i když máš ´škaredou´ motorku
Taky jsem jeden z majitelů tohoto nového stroje a jsem s ním maximálně spokojen jediné co mi zatím vadí, že na měj zatím nejsou k sehnání žádné doplňky, ale to je úděl každých novinek.
Chci vidět tvou ženskou po sto kilácích na tom prkně vzadu, ale jinak je určitě pohodlné! Kdybys radši neexperimentoval a koupil třeba Drag Stara. Už jen pro ty servisní intervaly, které jsou o 4 tis. delší. Ale pokud najezdíš kolem 3 tis. za rok (jako správnej čoprák) tak si to užívej!!!
Ja som si kupil tiez M800 a je to paradni stroj. Ja ho mam komplet v ciernej farbe. Kupil som ho 6.6.2005 a uz ma najazdene cez 2000 km. Spotreba sa da urobit aj na 5,1 l ale aj na 6 litrov. Zalezi to do sposobu jazdi.
Mě se líbý. Vybočuje ze stereotypu "čoprů". Ta černá a chrom dělá dobrej kontrast. Já bych jí chtěl taky a to jsem endurista.
JJ ty kola se mi taky moc nelíbí. Ale jinak je to nadhernej krujzřík.
KOcour<br />
Nelíbí se mně to, nelíbí. <br />
Všecko je takové nějaké baňaté a nafouklé a ty kola? No škoda slov. Nejsem moc nakloněn tomu co momentálně frčí.