husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
vankoc (0) napsal 09.05.2016 v 11:33

Ahoj, vlastním Intruder 1400 a při rozjezdu mi to škubne. Nemyslím při zařazení, ale v průběhu přidávání. Mám se s tím naučit žít, nebo bych to měl nechat omrknout v servisu? Dík

hynek-maly (0) napsal 28.11.2009 v 13:29

Krásný článek se zajímavým čtením. Mašina také zajímavá a pro mě tedy velmi pěkně udělaná. Co se týká tak diskutované projíždění zatáček? Ty doby, kdy jsem míval Suzuki Katana 750 a zatáčky jsem patřičně klopil jsou už pryč. Od chopperů tohle opravdu nevyžaduji. Naučil jsem se na motorce nepospíchat. Myslím si, že tenhle stroj prokazuje jistě mnoho jiných kvalit, za kterých si získává takovou oblibu...

Sandok (-1) napsal 14.11.2008 v 14:43-1

Ty jo, tak po přečtení tohoto hodnocení jak se dá lítat s introšem jak na sportovní mašině, to bych označil jako závadný text a poslal na redakci s naléhavou prosbou o vymazání než nějaký chudák to opravdu zkusí a vyvlní se do škarpy.Zadní tlumiče na nejtrdší poloze neudrží ani na místě dva 95kg chlapáky a pružiny jsou na sobě, tj.víc přitvrdit to asi nepůjde.Trubičkový rám s kyvkou, velikosti jawy mustang taky nemůže mýt potřebnou tuhost, aby nevnikalo vlnobití při kterém v konečné fázy skáče zadní kolo ven ze zatáčky po 20-cm.Krásný a bezpečný pocit, ale nám srdcařům to nevadí, my věříme, že nám cesta nebude nikdy úzká.

RodneyXV (0) napsal 21.04.2008 v 10:35

Evrpo"i" a kabel"i"... To jsou dva poznatky, který mi tak pěkný článek kazily Ale jinak pěkně udělaný a pěkně popsaný, ten co tady píše, že je to jak "od cirkusu" by měl sám předvést svůj stroj a určitě nemá lepší, než je na tadytěch fotkách Je perfektní




TOPlist