Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Koupil jsem Vogua protože má styl a na STK opravdu nemusí. Dostal jsem malou SPZ a to je vše.Scooter má kde, kdo, ale moped? Hřídel velkého unašeče (kladky) promazávejte pravidelně vazelínou, která odolává vysokým teplotám, protože běžné mazivo při vysokých otáčkách odstředivou silou vytéká a odstřikuje. Do tachometru používejte vazelínu normální.Nemusíte mít speciální tlakovou maznici. Stačí normální injekční stříkačka.Perko v těsnící kuličce má malé napětí a normální stříkačkou ho normálně protlačíte. Kontrolujte napnutí řetězu, aby vám neklepal o spodní část zadní kyvné vydlice a neodřel vám lak. Olej do paliva předepisuje výrobce polosyntetický a 4 %, což je poměr 1:25. Syntetický olej je pouze vyhazování peněz. Osvědčil se mi Motul Scooter Expert. Má přesnou specifikaci danou výrobcem a nestojí hromadu peněz. 5 litrů benzínu na 2 dcl oleje. Na mopedu "drtim" pražskou dlažbu hlava nehlava a všechno funguje bez výhrad.Pouze malá vůle v ložisku zadního kola. Spotřeba po Praze brzda- plyn je 2,3 l na 100 km. Řemen variátoru po unavení začíná lehounce prokluzovat a mírně pohvizduje. Obložení zadní brzdy při pravidelném a velkém zatěžování "sklovatí" a brzdí tak na 80 %. Pokud si s tím někdo chcete pohrát, tak rozebrat a pakny lehce olíznout pilníkem, nebo jemnym brusnym papírem. Je to moped, takže to chce trochu montážní iniciativy. Mě osobně nebaví tolik jezdit, ale spíš na něm makat
Kobylak-tak dealer opravdu nejsem. Jenom než jsem ho koupil, tak jsem si rozmyslel co od něj očekávám. Musím říct, že jsem spokojený. Co mi vadí, že se mi nepodařilo (a asi ani nepodaří) sehnat k němu pořádnou dílenskou příručku. Je pravda, že je to téměř tak jednoduché, jako kolo, ale třeba babetta dílenskou příručku měla.
Koupil jsem ho letos na jaře, mám najeto bez jediného problému 900 km. Naprostá spokojenost. A na doplnění, elektrokolo za 20 tisíc jsem koupil mamě, už má baterii na reklamaci. Možná kolo za 50 tisíc se středovým pohonem by za to stálo, ale ta cena!!
članok s nadľadom majiteľa čo sa často nevidí.
šok na záver cena 23tCZK...to nemyslíš vážne. Za polovicu kupim elektrokolo kde treba nabiť baterku a realnejšie využiť funkciu kola. a ešte aj spraviť niečo pre kardiosystém
Popis pěkný, řekl by jsem doslova pro blbce .
Jestli se to někomu líbí, tak proč né. Až tak špatný to taky nebude, že.
Jinak vlastním Korádo z r.98 a nedám na něj dopustit.
A já bláhově myslel, že to fakt dělaj frantíci. Ale co, francouz nebo čína, v tom už dnes neni rozdíl. Jinak proti číně nic nemam, mam čínskou moto už 6 let a chodí furt na jedničku. Babettu mam taky, je pravda, že je jí 25 let a furt chodí, má něco kolem 17 tis km, ale furt se v tom člověk musí hrabat, kámen úrazu jsou ty nešťastný spojky a automatický řazení. To slovenští soudruzi moc dobře nevymysleli. Buď klouže startovací spojka, tudíž nenastarujete, nebo to neřadí dvojku, někdy to zas nepodřazuje na jedničku a zůstává tam viset dvojka, někdy to tu dvojku řadí snad 10 vteřin atd. Díly na to jsou, ale jen polská druhovýroba, což je průšvih, kvalita zkrátka polská. I tak jsem ale za babetku rád a mam ji skoro denně v provozu. Největší držáci byly ty jednorychlostní typ 207, ale zas jsou fakt slabounký do kopců.
Článek super, je vidět, že to psal modelář ale na strkanice po městě a na nákupy je nejlepší stadion, i líp jede, bohužel jsou v kurzu takže stoupaj na ceně. To je teprv nesmrtelný vozítko!
Hezky napsaný článek,ale za ty peníze jednoznačně vede starší babetta,po 15 000 Km,jsem ve spojce měnil jen řemen(ještě byl origo) a podložku se segrovkou na startovacím bubnu,spotřeba mé babetty se pohybuje ještě o půl litru méně než Peugeot,při stejné průměrné rychlosti,tedy 1,6 litru na 100 Km
Babettu bych za žádnou čínu nevyměnil
nechápu. Drahej šmejd.
představa, že se mi urve sedlo, nebo něco jinýho pod zadkem za jízdy, no dík. A za 23 tisíc? Blbej fór
a chlapi, kurňa, polymery (plasty laicky) v rozpouštěle botnaj, ne bobtnaj!
Když si zhrneme základní info z tohoto článku.Proč kupovat frantíkorejži za 20tis.kč,když první 2měsíce budete více opravovat než jezdit .Slušnou babettu koupíte za 5tis,a korádo za 10tis.Technicky mají stejné vlastnosti,akorát autor nazmínil stoupavost která samozřejmě je ovlivněná hmotností jezdce Mladí to nekoupí a většina strejdů nedá dopustit na babettu na které si za pár stovek opraví vše sami.
Takže jediná výhoda je asi ten odvoz na vozejku v záruční době
kozelCH> nez neco od zelenejch teroristu... brrr! Veytsina z toho je taky z podivne zeme PRCH a baterky vydrzej par nabiti. Navic to nprdi, nesmrdi, netece z toho olej -NEEEE!
Kocharowski> nez takovejhle cinskej zmrd za vic nez 20 tisic CZK, tak radsi zernovovat puvodniho Stadiona! Bez se*oucich se odstredivejch spojek Babetty a je to na vecne casy! Sice se to nebude jmenovat Peugeot [ ], ale pri trose zakladni udrzby jezdi a jezdi... a jezdi!
Mimochodem mame doma i veteranka ani ne mopeda ale KOLO S POMOCNYM MOTORKEM - nepodleha nicemu ani STK ani registraci - Solex S3800 z roku 63. Uz to ma i odstredivou spojku a treba i AC cerpadylko na benzin. Jezdi to za 1.5 litru na 100 a je to na rozdil od ty cinsky sra*ky je to prkticky neznicitelny!!!
Proste jakoukoli cinu vcetne mopeda, New Pionyra, Pseudojawy Argentina a nejruznejsich skutru nebo dvac - NEEEE! Ta predstava ze bobtna plovak, urve se sedlo, apod je docela desiva!!!
Já teda nevím na dnešní dobu autor článku popsal těch much relativně dost,při pohledu na obrázek toho sedla mi to přijde strašně lagricový,další popisuje extrémní náročnost na čistotu benzínu atp. mám babettu 210 taky žádný zázrak ale vzhledem k roku výroby ,pořizovací ceně atd to vcelku jde,říkají že Korado je oproti babetě o dost lepší jenže už se na něj nedají pomalu sehnat díly(info z dvou mototechen) Nevím no co dnes vybrat aby to bylo jednoduchý spolehlivý a nestálo to ranec .-asi bych šel do starších zachovalých a osvědčených modelů ale tady z toho čínskýho ,,Pežota"bych měl po přečtení článku obavy
Díky za velmi obsáhlý popis a zkušenosti k Peugeotu Vogue. Vlastním jej od 12/2012 k naprosté spokojenosti při najetých necelých 4.000.km. Problémy s bobtnáním plováku jsem nezaznamenal ani při celodenní 358.km jízdě ( zadilka zaznamenala ).
Jenom doplním, že Vogue je více náročný na kvalitu benzínu a na i minimální nečistoty ( oproti Babettám ). Na to jsem "dojel" 2x já a vyřešil to až vsazený benz. filtr za 35,-Kč.
Jedná se o nenáročné a praktický bezúdržbové šlapadlo, startuje na 1. -2. drcy, v letě v zimě. V porovnání s předchozími 3. Babettami a 2. Korady jasně vede Vogue. Co do jízdních vlastností ( hlavně v kopcích ) díky variátoru a pohodlnému sedlu. Zaznamenal jsem několik stěžovatelů na vibrace, ale z mého pohledu jsou v porovnání s Babettou minimální.
Na kochání se jízdou, na nákupy, na ryby apod. ideální moped. Mitch
Koupil jsem Vogua protože má styl a na STK opravdu nemusí. Dostal jsem malou SPZ a to je vše.Scooter má kde, kdo, ale moped? Hřídel velkého unašeče (kladky) promazávejte pravidelně vazelínou, která odolává vysokým teplotám, protože běžné mazivo při vysokých otáčkách odstředivou silou vytéká a odstřikuje. Do tachometru používejte vazelínu normální.Nemusíte mít speciální tlakovou maznici. Stačí normální injekční stříkačka.Perko v těsnící kuličce má malé napětí a normální stříkačkou ho normálně protlačíte. Kontrolujte napnutí řetězu, aby vám neklepal o spodní část zadní kyvné vydlice a neodřel vám lak. Olej do paliva předepisuje výrobce polosyntetický a 4 %, což je poměr 1:25. Syntetický olej je pouze vyhazování peněz. Osvědčil se mi Motul Scooter Expert. Má přesnou specifikaci danou výrobcem a nestojí hromadu peněz. 5 litrů benzínu na 2 dcl oleje. Na mopedu "drtim" pražskou dlažbu hlava nehlava a všechno funguje bez výhrad.Pouze malá vůle v ložisku zadního kola. Spotřeba po Praze brzda- plyn je 2,3 l na 100 km. Řemen variátoru po unavení začíná lehounce prokluzovat a mírně pohvizduje. Obložení zadní brzdy při pravidelném a velkém zatěžování "sklovatí" a brzdí tak na 80 %. Pokud si s tím někdo chcete pohrát, tak rozebrat a pakny lehce olíznout pilníkem, nebo jemnym brusnym papírem. Je to moped, takže to chce trochu montážní iniciativy. Mě osobně nebaví tolik jezdit, ale spíš na něm makat
Je to napsaný jak reklama. Lepší je elektrokolo, může se i do lesa a ještě zlepšíš kondici.
Kobylak-tak dealer opravdu nejsem. Jenom než jsem ho koupil, tak jsem si rozmyslel co od něj očekávám. Musím říct, že jsem spokojený. Co mi vadí, že se mi nepodařilo (a asi ani nepodaří) sehnat k němu pořádnou dílenskou příručku. Je pravda, že je to téměř tak jednoduché, jako kolo, ale třeba babetta dílenskou příručku měla.
Je škoda že už se nevyrábí dvourychlostní Babetta Myslím že by si svoje kupce stále našla.
Pavel3040-že ty seš dealer Peugeotu?
>polopost; a to potom jo
Kde se dá koupit za 23 900,-kč?
Všude cena 25 900,- košík zdarma.
Reklama na drahý moped.Přiznávám,že dost přesvědčivá.
Koupil jsem ho letos na jaře, mám najeto bez jediného problému 900 km. Naprostá spokojenost. A na doplnění, elektrokolo za 20 tisíc jsem koupil mamě, už má baterii na reklamaci. Možná kolo za 50 tisíc se středovým pohonem by za to stálo, ale ta cena!!
Ještě že mají modeláři takovou trpělivost Tak snad už to bude jezdit.
članok s nadľadom majiteľa čo sa často nevidí.
šok na záver cena 23tCZK...to nemyslíš vážne. Za polovicu kupim elektrokolo kde treba nabiť baterku a realnejšie využiť funkciu kola. a ešte aj spraviť niečo pre kardiosystém
kocharowski: Ne, není. Bobtná všechno možné, ale polymery v rozpouštědlech botnají. Tak to prostě je
Popis pěkný, řekl by jsem doslova pro blbce .
Jestli se to někomu líbí, tak proč né. Až tak špatný to taky nebude, že.
Jinak vlastním Korádo z r.98 a nedám na něj dopustit.
>SuperSic58; ty problémy s řazením u 210ky celkem slušně vyřeší změna spojky za tzv.těžkou spojku.
A já bláhově myslel, že to fakt dělaj frantíci. Ale co, francouz nebo čína, v tom už dnes neni rozdíl. Jinak proti číně nic nemam, mam čínskou moto už 6 let a chodí furt na jedničku. Babettu mam taky, je pravda, že je jí 25 let a furt chodí, má něco kolem 17 tis km, ale furt se v tom člověk musí hrabat, kámen úrazu jsou ty nešťastný spojky a automatický řazení. To slovenští soudruzi moc dobře nevymysleli. Buď klouže startovací spojka, tudíž nenastarujete, nebo to neřadí dvojku, někdy to zas nepodřazuje na jedničku a zůstává tam viset dvojka, někdy to tu dvojku řadí snad 10 vteřin atd. Díly na to jsou, ale jen polská druhovýroba, což je průšvih, kvalita zkrátka polská. I tak jsem ale za babetku rád a mam ji skoro denně v provozu. Největší držáci byly ty jednorychlostní typ 207, ale zas jsou fakt slabounký do kopců.
Moc dobře napsané Ale je vidět kde se to vyrobilo...
Článek super, je vidět, že to psal modelář ale na strkanice po městě a na nákupy je nejlepší stadion, i líp jede, bohužel jsou v kurzu takže stoupaj na ceně. To je teprv nesmrtelný vozítko!
Hezky napsaný článek,ale za ty peníze jednoznačně vede starší babetta,po 15 000 Km,jsem ve spojce měnil jen řemen(ještě byl origo) a podložku se segrovkou na startovacím bubnu,spotřeba mé babetty se pohybuje ještě o půl litru méně než Peugeot,při stejné průměrné rychlosti,tedy 1,6 litru na 100 Km
Babettu bych za žádnou čínu nevyměnil
Za ty prachy asi 4 bezúdržbové babety. Jinak velmi poutavě psaný článek. Ještě by tak mohl někdo rozebrat třeba HD...
Jak se ptá název článku. opravdový moped Opravdu nechci!
Asi to je víc china než peugeot
Konečně o něčem vypovídající článek. Ne jen óda plná eufemismů.
Cena 23 tisíc je běžná nálepka pro trochu lepší kolo.
>polopost: bobtnají je správně
nechápu. Drahej šmejd.
představa, že se mi urve sedlo, nebo něco jinýho pod zadkem za jízdy, no dík. A za 23 tisíc? Blbej fór
a chlapi, kurňa, polymery (plasty laicky) v rozpouštěle botnaj, ne bobtnaj!
Myslím si že babeta splní daleko více, než nějaký pažoz za 23 litrů
Když si zhrneme základní info z tohoto článku.Proč kupovat frantíkorejži za 20tis.kč,když první 2měsíce budete více opravovat než jezdit .Slušnou babettu koupíte za 5tis,a korádo za 10tis.Technicky mají stejné vlastnosti,akorát autor nazmínil stoupavost která samozřejmě je ovlivněná hmotností jezdce Mladí to nekoupí a většina strejdů nedá dopustit na babettu na které si za pár stovek opraví vše sami.
Takže jediná výhoda je asi ten odvoz na vozejku v záruční době
kozelCH> nez neco od zelenejch teroristu... brrr! Veytsina z toho je taky z podivne zeme PRCH a baterky vydrzej par nabiti. Navic to nprdi, nesmrdi, netece z toho olej -NEEEE!
Kocharowski> nez takovejhle cinskej zmrd za vic nez 20 tisic CZK, tak radsi zernovovat puvodniho Stadiona! Bez se*oucich se odstredivejch spojek Babetty a je to na vecne casy! Sice se to nebude jmenovat Peugeot [ ], ale pri trose zakladni udrzby jezdi a jezdi... a jezdi!
Mimochodem mame doma i veteranka ani ne mopeda ale KOLO S POMOCNYM MOTORKEM - nepodleha nicemu ani STK ani registraci - Solex S3800 z roku 63. Uz to ma i odstredivou spojku a treba i AC cerpadylko na benzin. Jezdi to za 1.5 litru na 100 a je to na rozdil od ty cinsky sra*ky je to prkticky neznicitelny!!!
Proste jakoukoli cinu vcetne mopeda, New Pionyra, Pseudojawy Argentina a nejruznejsich skutru nebo dvac - NEEEE! Ta predstava ze bobtna plovak, urve se sedlo, apod je docela desiva!!!
Já teda nevím na dnešní dobu autor článku popsal těch much relativně dost,při pohledu na obrázek toho sedla mi to přijde strašně lagricový,další popisuje extrémní náročnost na čistotu benzínu atp. mám babettu 210 taky žádný zázrak ale vzhledem k roku výroby ,pořizovací ceně atd to vcelku jde,říkají že Korado je oproti babetě o dost lepší jenže už se na něj nedají pomalu sehnat díly(info z dvou mototechen) Nevím no co dnes vybrat aby to bylo jednoduchý spolehlivý a nestálo to ranec .-asi bych šel do starších zachovalých a osvědčených modelů ale tady z toho čínskýho ,,Pežota"bych měl po přečtení článku obavy
otázkou je, jestli to, co dříve byla úloha Babet nezastane v dnešní době pohodlněji lepší elektrokolo...
paráda
Díky za velmi obsáhlý popis a zkušenosti k Peugeotu Vogue. Vlastním jej od 12/2012 k naprosté spokojenosti při najetých necelých 4.000.km. Problémy s bobtnáním plováku jsem nezaznamenal ani při celodenní 358.km jízdě ( zadilka zaznamenala ).
Jenom doplním, že Vogue je více náročný na kvalitu benzínu a na i minimální nečistoty ( oproti Babettám ). Na to jsem "dojel" 2x já a vyřešil to až vsazený benz. filtr za 35,-Kč.
Jedná se o nenáročné a praktický bezúdržbové šlapadlo, startuje na 1. -2. drcy, v letě v zimě. V porovnání s předchozími 3. Babettami a 2. Korady jasně vede Vogue. Co do jízdních vlastností ( hlavně v kopcích ) díky variátoru a pohodlnému sedlu. Zaznamenal jsem několik stěžovatelů na vibrace, ale z mého pohledu jsou v porovnání s Babettou minimální.
Na kochání se jízdou, na nákupy, na ryby apod. ideální moped. Mitch