yamaha_demo_tour




Malý nezmar. Švýcarský Zehnder dvakrát vyhrál zimní závod Paříž-Nice

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
sardel (63) napsal 10.09.2022 v 13:07

a ještě s majitelem v akci.

sardel (63) napsal 10.09.2022 v 12:57+1

nedalo mi to a našel jsem. křivonoska 2007. tam jsme se na něm kolektivně docela vyblbli.

Yura (239) napsal 10.09.2022 v 10:49

Někdy bych chtěl mít možnost nastoupit do stroje času a nechat se na pár dní vyklopit někde dávno před druhou válkou.
Kolem mne by neustále vrčely tyhle úžasné stroje, ale nebylo by to jako dnes - Honda, Honda, Suzuki, Honda , Yamaha, BMW, BMW, Honda.....
Míjel by mne Vickers, L&K, Aermacchi, Premier, dunící stařičký HD, možná i NSU nebo první ČZ by se ukázala Řidiči, umouňěný od šmíru a oleje, by se občas v koženém oblečení s kuklou a obrovskými skleněnými brýlemi na krajnici vrtali ve stávkujícím svéhlavém stroji, a za těmi, co se zrovna nevrtají, běhá po vsi v oblaku modrého kouře houf dětí a štěkajících psů, rozhánějíce hejna hus a kachen, kráčejících po silnici....
Tak tenhle svět už se dávno změnil v pohádku. Ještě že zůstalo posledních pár motorových pamětníků. Díky za ně

valentinow123 (34) napsal 10.09.2022 v 09:26+1

Tak to je naprosto zbesily stroj :)
Dal jsem tomu asi 15 minut prohlizeni fotek, abych pochopil ovladani, to znamena na pravem riditku je velka paka dekompresoru a mala packa plynu, na levem riditku je buhvico, asi spojka, pod sedlem je paka razeni a na prave plosince pro nohu je pedalek brzdy, ktera mechanicky pritlacuje spalik na zadni kolo, v miste, kde byla puvodne remenice od motoru, nicmene u tohodle stroje je pohon retezem na opacne strane. A v dvoustupnove prevodovce s neutralem uprostred bude patrne volnobezka, protoze stroj nebrzdi motorem.

A tahle silenost jezdila 60 km/h po nezpevnenych cestach a nejakym zpusobem se nerozpadla na prvocinitele, pravda, ma to kolebkovy ram a patrne je v nem vestavena nemala pruznost :D Taky si vsimnete na fotkach, jak je horni trubka ramu minimalne dva centimetry hnuta na levou stranu.



V neposledni rade venujte pozornost te vtipne pruzine na zadnim blatniku, pod kterou se zacvakava centralni stojan. Kdyz na nejakem hrbolu vypadne, tak ho budete vlacet za sebou a zametat stopy (stealth mod), pripadne to muzete pouzit jako tazne, kdo to dneska ma :D

sardel (63) napsal 10.09.2022 v 09:23

není to tak dávno, patnáct let(?), co se ve švajcu vyprodával dajaký sklad a těhle prskoletů bylo k mání poměrně dost a ve velmi slušném stavu. i k nám se dostalo pár kousků a nestály majlant. někde mám fotky, ale jsem línej hledat. nejspíš jsou ještě braný na film...
E: možná to je už dvacet let. vono to letí.

vojtechposmourny (305) napsal 10.09.2022 v 09:00+1

Naprosto parádní stroj, něco takového bych chtěl mít v garáži ?
A samozřejmě díky za čtení na sobotní ráno!




TOPlist