globalmoto_duben_nolan




LCR-Krauser 500 ze zlaté éry dvoutaktů: Horor na třech kolech!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
L6L (50) napsal 24.06.2021 v 20:49

Týjo, náklaďák s 2T, kde má zrcátka? Robur je měl

IvanDvoutakťák (5074) napsal 23.06.2021 v 07:53+1

Jediným, co má v dnešní době smysl sdělovat dalším lidem,
je citace slov kolegy Codo, která napsal zde pod jiným článkem :

*** Už zase místo rozumu a přirozenýho vývoje vládne ideologie .
Cesta do řiti je už zase lemována vzletnými , spasitelskými žvásty
a velkohubými proklamacemi .
Všechno už tu bylo , a když se před lety objevily tyhle "nový společný
hodnoty" (analogie s touhou "všech pracujících" po vedoucí úloze KSČ) ,
bylo jasný, kde a jak to , dřív nebo později , skončí. ***

Jakub-od-X-bikers (190) napsal 22.06.2021 v 23:50+1

Kdysi jsem měl možnost svézt se jako spolujezdec na sajdkáře s Tomášem Foukalem. Byla to 4T šestistovka a podle dohody jsem se jen držel a nikam nelezl. Můžu s klidným svědomím říci, že to nebyl nijak výjimečný zážitek, ale potom, co jsem při jiné příležitosti viděl, jak v Mostě v pravé pod matadorem vypadl ze sajdy spolujezdec a řidič v následující rychlé levé prostě nedokázal se sajdou bez spolujezdce zatočit a dost tvrdě to pustil do svodidel, jsem byl rád, že jsem se na sajdě tehdy nepouštěl do žádných větších akcí...

L6L (50) napsal 21.06.2021 v 22:26

Takto se dá závodit s běžným sériově vyráběným vozem:

L6L (50) napsal 21.06.2021 v 21:44

Krásný článek, podobné pocity zažívá člověk po řádným fetu při prvním rozjezdu šaliny na závodech bobistů Doporučuju, prdlačky: nedoporučuju, už někdo vizitýroval Andulu s 2T nápravovým trojtandemem? Pošli kdyžtak foto hrdino.

Heki (401) napsal 21.06.2021 v 14:01

Sajdy vždy s oblibou očumujem na přírodních okruzích. Nebývale atraktivní kategorie, když vidíš jak vyvažovač jede ramenem po zemi s hlavou pár cm od patníku... Dívá se na to krásně, ale jsem stále názoru, že na to soudný člověk s pudem sebezáchovy nemůže nastoupit

Článek jako vždy drží svůj vysoký standard. Pan AC prostě umí jezdit i psát a jeho umění i jeho život mu upřímně závidím.

Wenci (15) napsal 21.06.2021 v 11:45

Je to krásná vzpomínka. Ať si říká kdo chce co chce, závody bez sidecarů - chybí tomu ta třešnička na dortu. Vždycky jsem se na to těšil, je to o hodně zajímavější a jako divák toho člověk vidí víc. Vzpomínám i na tu starší kategorii méně kapotovaných strojů. Nejvíc mi v paměti uvízl Švýcar Camaties - to byl člověk co bez brýlí skoro neviděl, nosil brýle nebývalé síly a přesto jezdil na špici. A tak už si můžeme říct jako u spoustě jiných věcí: Stará sláva, polní tráva! Škoda!

Honza-K (830) napsal 20.06.2021 v 15:21

Opet krasny clanek od AC! Zazitek asi naprosto desivy....
Kamarad jezdil kdysi davno mitfaru na MX side, a to je pry taky hodne velka vec. Sice to asi na brzdy neni tak hrozny, motoricky jo, ale prekonat ten pocit bezmoci....

Kacafirek (18) napsal 20.06.2021 v 11:53

Super článek, ze kterého emoce přímo stříkají

Frames (25) napsal 20.06.2021 v 10:52+1

Možná vůbec to nejlepší co jsem tady kdy četl. ???

Mann (1514) napsal 20.06.2021 v 07:17+2

Pro mě byly závody sidecárů vždycky show a mazec. Měly zůstat nedílnou součástí i dnešního MotoGP nebo WSBK. Na živo o atraktivitě snad nikdo nemůže pochybovat Ten ječák a agresivita dvoutaktů mi v závodech nostalgicky docela schází Za článek můžu jedině zatleskat

Mildaz (13) napsal 19.06.2021 v 23:52

Perfektně napsáno člověka to do té sajdy úplně vtáhne a jede taky Hned se mi vybavily sajdy na TT IOM 2018, kde bratři Birchallovi předváděli neskutečný nářez.

Side58 (0) napsal 19.06.2021 v 23:10

Díky za krásný článek. Nenapadlo by mně že to někdo dokáže takhle krásně výstižně popsat.

ivano (499) napsal 19.06.2021 v 21:41

Moc pěkné sobotní počtení a takový můj návrat do minulosti . Vždy jsem se u telky nebo osobně v Brně těšil na závody side a dobře si pamatuji jak Michel v 83 v posledním kole z prvního místa ztratil mitfáru Monchauda, který už zdravil díváky..., nebo když Biland v r. 88 v Jerezu měl rychlejší kolo v kvaldě než první Lawson v 500 ccm solo... neskutečný !!! Třída side, to byl pro mě mazec - rakety na třech kolech a vždy jsem jejich posádky obdivoval. Nikdy jsem nepochopil zánik statutu mistrovství světa...Hodně jsem v mládí snil o side Krauser Domani schválenou do silničního provozu, ach joooo. Díííííky moc za hezký článek

Oles06 (1) napsal 19.06.2021 v 19:18

Kluci díky, krásný čtení, je fakt, že si neumim představit při přetíženích blízkých formulovým autům, lézt po sajdě a správně vyvažovat

Frankie (731) napsal 19.06.2021 v 18:23

Parádní čtení !

bruttopyr (396) napsal 19.06.2021 v 17:58

Díky za článek, úplně jsem tu jízdu s Alanem prožíval.
Až do dneška jsem se chtěl svézt na všech motorkách z jeho článků.
U téhle sajdy jsem ale rád, že si o tom zážitku můžu jenom číst!

gresini (4459) napsal 19.06.2021 v 16:07

Spíš bomba na třech kolech - to bylo něco!!

gorkin (4444) napsal 19.06.2021 v 14:24+1

zlátá éra pravýho závodění...
pro mne jsou 2 takty TOP náčiní

vojtechposmourny (305) napsal 19.06.2021 v 14:13

Boží čtení! Občas (ale fakt jen občas) tomu Alanovi snad i závidím

miramara (1558) napsal 19.06.2021 v 12:27

Super článek

rsjawkar (85) napsal 19.06.2021 v 11:52+2

Díky za krásnou vzpomínka na zlatou éru 2T. Pěkné počtení na sobotní dopoledne. Ten výkon 190 koní z 500ccm byl opravdu brutální. S náporovým sáním by byl ještě vyšší...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 19.06.2021 v 11:52+6

Nic lepšího, s tématikou techniky a jízdy na okruhu, jsem dosud nečetl
Asi není moc sólo motocyklových okruhářů, kteří by měli aspoň obdobný,
trefně Alanem pojmenovaný jako *šílený*, zážitek na *palubě* závodního
sajdkáru s dvoutaltním 175PS - motorem a pilotem s tolika zkušenostmi
a tituly.
Když jsme před léty sledovali posádky sajdkárů při GP v Brně, připadala
nám jejich jízda jako bezchybné *kroužení* zatáček trati a nikomu nemohlo
ani napadnout jaká je to dřina, při které ale nesmělo dojít k žádné chybě .
Díky Alanovi a překladu Honzise teď máme aspoň trochu představu o tom
*** vo co v sajdách ´de dodnes***

rogih (1005) napsal 19.06.2021 v 11:19+1

Šílené stroje a nádherné závody. Díky za připomínku!

Rick_James (8) napsal 19.06.2021 v 11:06+1

Ako maly chlapec som este pred revoluciou na to chodil do Brna ked boli majtrovstva sveta motocyklov...
A jedno si pamatam dodnes..Bolo to este vacsie peklo ako tie motorky...Uz vtedy som to ja tak vnimal...Tatko nas vzdy zobral do depa a tam sme na to kukali s bratom ako na vesmirnu lod...

Super clanok...Dakujem

mmp (22) napsal 19.06.2021 v 10:35

...super - jen jsem si myslel, že sidecary jsou opravdu side, dvě kola za sebou a boční, a když koukám na fotky, tak to je geometricky skoro tříkolka, ale asi bude nějaké omezení vzájemné polohy kol...

Cormac (39) napsal 19.06.2021 v 10:18+2

Krásné čtení.

Kohlstein (104) napsal 19.06.2021 v 10:11

soccer (480) napsal 19.06.2021 v 09:53+3

Pro mě jsou sajdy něco z jiného vesmíru

A taky disciplína, která odkazuje na starý dobrý časy, kdy byla motorka motorkou (ne superpočítačem na kolech), a jezdci museli umět nejen jezdit, ale taky motorku chápat, cítit s ní a taky ji umět opravit...

Paráda

Díky

cechradovan (53) napsal 19.06.2021 v 09:02+1

..joo , to musí bejt mazec

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist