globalmoto_duben_nolan




Honda RS750R: První mistrovská sedmpade V4

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
sfv (17) napsal 05.11.2018 v 19:33

Výborný článek , to byly souboje a závody!
Jsem rád ,že mám pokračovatele VFR Fi , hrozně mě baví !! Zvuk a vytáčení je návykový!

ferrac (23) napsal 29.10.2018 v 21:54

proste nadhera, neni co dodat...

GL1 (15) napsal 29.10.2018 v 20:06+1

tenhle článek musí nadchnout snad každého, mě jako milovníka a majitele VFR (seriové) dostal úplně maximálně

Destroyer (237) napsal 29.10.2018 v 05:52

po nedelnom veceri ma tento krasny clanok menej ako 6000 pozreti. Kam ten svet speje?

Rado_ (555) napsal 28.10.2018 v 06:55

pěkné, moc pěkné ))

KARING (245) napsal 28.10.2018 v 00:51

kerut (51) napsal 27.10.2018 v 20:52+1

HONDA je HONDA, a V4 (nebo pripadne V5 ) je V4, k tomu proste neni co dodat

standavfr (96) napsal 27.10.2018 v 20:21+4

18 let mám VFR750 z roku 92.Láska na celý život.Bohužel z V4 Honda udělala časem kýbl sraček.

qwert (21) napsal 27.10.2018 v 20:09

Krása.. Měl jsem kdysi VFR750 89.Skvělý stroj.Snad si ho ještě pořídím..

Skrunch (1403) napsal 27.10.2018 v 19:44

Jsem rád, že tenkrát byla doba, když výrobce chtěl závodit, musel udělat sérii na silnici. Z toho pak vznikl motor VFR800 a ten stokoňový vidlicový čtyř-hrnek před rokem 2000 s rozvody ozubenými koly, který jsem také vlastnil (bohužel napadrť rozbil), je fantastický motor a stroj . A pěkný článek

Retro (29) napsal 27.10.2018 v 19:25

Ďalšia perla, super!!! Zaujímave sú príbehy tých strojov. Nevedel som že Joey mal s pre mňa nesympatickým frajírkom Marshallom také problémy... Ani že jazdil s jedným zablendovaným anti-divom.

DoktorARO (2) napsal 27.10.2018 v 18:06

Neskutečný článek. Člověk schopen napsat toto je pouze jeden

Strngr (141) napsal 27.10.2018 v 14:30

Znamenité čtení.

Hoyt (0) napsal 27.10.2018 v 13:47

Super článek a chlapík správný srdcař. Sešmelcovaná ruka a jede testovat. Jinak já na ty starší stroje mám slabost. A Honda je Honda

afro-r1 (513) napsal 27.10.2018 v 12:12

Pokrok nezastavis. Drive mela tovarni 750 bez benzinu 160kilo, dnes muze mit litr pro hobby jezdeni 150...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 27.10.2018 v 11:55+1

Vynikající článek o úžasných lidech a technice !
CR500 : motocykly, které by bavily i po 18 letech, po ujetí 95tis. km,
se dnes nevyrábí a rozhodně už vyrábět nebudou
Věčná škoda té Tvojí "báby" VFR, že "to dostala na komoru"

CR500 (142) napsal 27.10.2018 v 11:45

Byl jsem hrdym majitelem VFR800fi a bylo znat ze z teto legendy pochazi. Ten motor byl uzasnej. Vykon 110k na papire sice neosilni, ale ten prubeh a vyuzitelnost kvalitni V4 si dodnes pomatuju. Nebyt te nehody jak me srazilo nepozorne auto mam ji dodnes - 95tis km ani 18let stari nebylo pri te zabavne jizde vubec znat a zatackach hlavne na mokru prohanela i nejnovesi moto skoda ze Honda uz tu kvalitu a vykon v dalsim V4 motoru (pro verejnost) uz dal nerozvijela

deluxa (347) napsal 27.10.2018 v 10:08

wau...

Destroyer (237) napsal 27.10.2018 v 10:06+2

Hondu vnimam rozporuplne. Na jednej strane spravili uzasne motorky a zasluzili sa o velke studie ohladne ovladatelnosti a ramov, na druhej strane z toho pretavili do serie prilis malo (alebo prilis vela?). Seriove hondy su plne kompromisov a aj ked vyhovuju vacsine jazdcov tak v nicom neoslnia. Plati to tak o Afrike ako Fireblade napriec desatrociami. Skratka seriovky od Hondy su tak dobre az su zle a v tomto Honda taha za kratsi koniec v porovnani svetovom alebo s japonskou velkou stvorkou.

Stadakk11 (277) napsal 27.10.2018 v 08:58+1

Jardo: Díky...

bruttopyr (396) napsal 27.10.2018 v 08:41+1

Vynikající článek o úžasných lidech a technice!

soccer (480) napsal 27.10.2018 v 08:31

Uzasny clanek, skvele cteni. Diky




TOPlist