Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Taková pěkná diskuse, nebýt zcela zbytečných výblitků elektrickýho Kadlíka.
Říká se, že kritik je ten,kdo nejlíp ví,jak by to byl býval udělal, kdyby to byl býval uměl...
Co kdybys, Kadlíku,svůj destruktivní fanatismus napřel nějakým tvůrčím směrem . Třeba k filmu.
Mohl bys být hlavní hvězdou bijáku Kadlík a továrna na baterky. Ten minulý s čokoládou byl docela hit...
A k Bistelle- na velké ježdění to možná nebude,ale jak tu někdo napsal,jako kinetická socha je úžasná!
Občas si taky nějaký motorek vytvořím a mám tak velmi vzdálené ponětí,co je za tím práce. Ale moje výtvory jsou příliš malé a hodí se pouze ku létání. V modelech.
KVTU - a všechny střepy, co se tam dražily jsou opravdu vhodné jen pro ty makovce (slušně řečeno), jak píšeš! Já bych napsal pro totální vymaštěnce, pokud za to dají takový nesmysl!! Když čtu škoda 100l za 300 litrů,tak se můžu smíchem pos.at
No kdo jak to ve skutečnosti bylo. Třeba se vydražený produkt po mediálním humbuku obloučkem vrátil zpět. Tyhle aukce jsou velmi často dobrá bouda na makovce, něco jako aukro a přihazování přes x účtů. Jestli se našel makovec co za ten slepenec dal 900 tak je mi ho líto.
Koukám, e-Kájo, že ses tu pěkně vyřádil. No nic nic, je to zdravé, uvolnit ten přetlak. Tak jen do toho!
Udělal to za své peníze, bez dotací. A každý, kdo se na tom sveze, zaplatí spotřební daň z benzínu. Ta je 12,84 Kč z každého litru. Používá se to třeba na výstavbu a opravu silnic. Přispět na silnice, to je to, co vy, elektro"moto"cyklisti, neznáte.
Hansdorf, tie sumy sú šialené, ničím zaujímavé motorky. Možno ten robot. To bolo vo svojej dobe síce tiež nahovno, ale aspoň je to staré a moc sa toho nevyrobilo.
Jawa 50/05 Pionýr původní stav s TP
Jawa 23 Mustang původní stav s TP
Jawa 250/353 Kývačka k renovaci, platný původní TP
ČZ 175/450 Kývačka původní stav
Jawa 250/592 Panelka původní stav
Stadion S22 po renovaci 45 000 Kč
Jawa 250/592 Panelka po renovaci s TP 80 000 Kč
Čezeta 501 na renovaci 40 000 Kč
Čezeta 502 po renovaci 70 000 Kč
ČZ 175 Sport po renovaci 35 000 Kč
Jawa 100 Robot původní stav 80 000 Kč
Jawa 50/550 Pařez původní stav s TP 50 000 Kč
Jawa 250/353 Normandie po renovaci 60 000 Kč
ČZ 150C po renovaci 70 000 Kč
ČZ 125C (neodpružená ver.) po renovaci 80 000 Kč
Autorovi Bistelly preji at se stroj proda za cenu ne obycejneho veterana, kterych byla vyrobena cela rada, ale za cenu moderniho kinetickeho umeleckeho dila, jez si svou narocnosti na cas, originalni mysleni, erudici, schopnost vytrvat a dotahnout do funkcni podoby s radou uplne jinak hodnocenych "umelcu" vubec nezada.
Tohle je zkratka "Da Vinci level" a tak drzim palce, at se dostavi take zaslouzeny financni uspech. Obdiv nejen v nasem udoli jiz ma.
Skoro si rikam jestli neni skoda to prodavat u nas na lokalni pidiakci, v dobach globalnich trhu. Tohle je realny non-fungible token jako vino. Asi bych zacal mailem do Jay Leno's Garage.
Ocenuji um toho kdo to postavil. Třeba si tohoto exota někdo koupí. Osobně na tom vůbec nic nevidím jen snad 10x větší zdroj závady. Přesto přeji úspěšný prodej.
Obecně Retro garáž a jejich aukce zaručeně originální motocykly a veteráni v TOP stavu... spíš taková habaďůra na makovce a méněznalé.
Nechápejte mne špatně, je sice jediná na světě, ale nechtěl bych jí ani zadarmo. Především proto, že je jediná na světě
Znalost techniky je jedinečná a v tuto chvíli ji má jen stvořitel.
Nedokázal bych to udržet při životě, myšleno z pohledu oprav a servisu. Neměl bych se koho zeptat.
Postavit jí někam do obýváku mi přijde škoda, měla by jezdit, když už to stálo takové úsilí to dostat na papíry.
Vítězný Royal Enfield Bullet 500 ze soutěží je dodnes i po dvou letech tady v bazaru, ono s unikáty to může být někdy těžké.
Vidím tady jeden hlavní problém. A to je, ze Bistella není veterán, ale PŘESTAVBA veteránu ryze zdoby současné. Ikdyz je to technický unikát, tak veterán drží svoji hodnotu především na základě své originality. Pokud by se jednalo o historický klenot v podobě např. slepé uličky vývoje motocyklů, tak věřím, že hodnota bude astronomická. Taky zde vyvstává otázka, zda je vůbec pro nového majitele udržitelné tento jedinečný stroj udržet v chodu. Osobně velmi obdivuji konstruktéra této motorky a přeji mu, ať vytěží z prodeje maximum. Ale k extra velké sumě jsem trochu skeptický.
Motor sám o sobě je krásnou ukázkou schopnosti nejen motor navrhnout, zorganizovat výrobu a zprovoznit, ale hlavně zajistit finance na realizaci. Už když na mě motocykl vyskočil na držkoknize ve skupině JAWA mě napadlo, že motor sám by našel uplatnění v nejednom ULL. Jeho instalace do historického rámu motocyklu ponechám bez komentáře. Snad se tenhle soliter prodá. Jistě jsou sběratelé pro které má cenu kdejaká technická výstřednost a autor bude moci realizovat, z mého pohledu, smysluplnější projekt. Držím palce.
Jako první nástřel půl mega, pak mega a dál se uvidí. Kdo to koupí, tak to se solidním ziskem rovnou otočí na západ. Proto se obávám, že to Technické muzeum nekoupí, ač tam by to asi bylo na nejlepším místě.
Spíš by mě zajímalo, co má autor nyní v hlavě, protože už tohle je jak z jiné dimenze.
Rozjet v ČR SÉRIOVOU výrobu motorek?
Naprostá marnost bez jakékoli šance na úspěch. Při aktuálních cenách vstupních polotovarů a ZEJMÉNA energií to je akorát tak pohádka na dobrou noc.
Bohužel - seriová výroba je jenom a pouze o účetnictví, má dáti - dal.
Možná je to blbost, ale já si myslím, že by to mělo koupit technické muzeum. A sem tam, to na nějaké akci nechat projet. Je to výjimečný kousek, který by měl zůstat lidem na očích.
Obdivuji Markovo nasazení a smekám před jeho pílí a vytrvalostí. Tento mladík má kuráž a hlavu na pozici šéfa vývoje. Věřím, že se “vyřádil” dosyta a jeho příští projekt bude dávat větší smysl. Nejsem sice veteránista, ale mám takové vidění, že až do tohoto stroje někdo vrátí motor, bude to hezká motorka. Nic ve zlém
Držím palce při dražbě a těším se na Markův budoucí přínos motocyklismu v naší kotlině
Netroufám si odhadnout za kolik by se mohla střelit ale Markovi přeju ať je to co nejvíc protože tohle dílo je opravdu hodně UNIKÁTNÍ a to jak vznikalo a za jakých podmínek jsem tehdy četl s otevřenou pusou. Klobouk dolů Marku
chlapec šikula ,cena prestrelena, celkovo je to nezmysel
Taková pěkná diskuse, nebýt zcela zbytečných výblitků elektrickýho Kadlíka.
Říká se, že kritik je ten,kdo nejlíp ví,jak by to byl býval udělal, kdyby to byl býval uměl...
Co kdybys, Kadlíku,svůj destruktivní fanatismus napřel nějakým tvůrčím směrem . Třeba k filmu.
Mohl bys být hlavní hvězdou bijáku Kadlík a továrna na baterky. Ten minulý s čokoládou byl docela hit...
A k Bistelle- na velké ježdění to možná nebude,ale jak tu někdo napsal,jako kinetická socha je úžasná!
Občas si taky nějaký motorek vytvořím a mám tak velmi vzdálené ponětí,co je za tím práce. Ale moje výtvory jsou příliš malé a hodí se pouze ku létání. V modelech.
2 reakce
Fajn, že z toho byla taková pěkná částka. Moc se těším na nový projekt !
KVTU - a všechny střepy, co se tam dražily jsou opravdu vhodné jen pro ty makovce (slušně řečeno), jak píšeš! Já bych napsal pro totální vymaštěnce, pokud za to dají takový nesmysl!! Když čtu škoda 100l za 300 litrů,tak se můžu smíchem pos.at
2 reakce
No kdo jak to ve skutečnosti bylo. Třeba se vydražený produkt po mediálním humbuku obloučkem vrátil zpět. Tyhle aukce jsou velmi často dobrá bouda na makovce, něco jako aukro a přihazování přes x účtů. Jestli se našel makovec co za ten slepenec dal 900 tak je mi ho líto.
Tohle mi hlava nebere. Fichtl za 41, Pařez za 107. Já fichtla koupil za 1.500 a možná ještě hnije u srejce v garáži. Že bych se po něm podíval?
1 reakce
900.000,-
1 reakce
Koukám, e-Kájo, že ses tu pěkně vyřádil. No nic nic, je to zdravé, uvolnit ten přetlak. Tak jen do toho!
Udělal to za své peníze, bez dotací. A každý, kdo se na tom sveze, zaplatí spotřební daň z benzínu. Ta je 12,84 Kč z každého litru. Používá se to třeba na výstavbu a opravu silnic. Přispět na silnice, to je to, co vy, elektro"moto"cyklisti, neznáte.
3 reakce
Tohle by měla koupit nějaká galerie za nehorázný prachy a vystavit, nebo nějakej nadšenec, co na tom bude jezdit. Hlavně, ať to zůstane na očích.
4 reakce
Tipujem to niekde okolo 400000 Kč.
Hansdorf, tie sumy sú šialené, ničím zaujímavé motorky. Možno ten robot. To bolo vo svojej dobe síce tiež nahovno, ale aspoň je to staré a moc sa toho nevyrobilo.
1 reakce
Na webu jsem našel .co se ještě bude dražit :
Jawa 50/05 Pionýr původní stav s TP
Jawa 23 Mustang původní stav s TP
Jawa 250/353 Kývačka k renovaci, platný původní TP
ČZ 175/450 Kývačka původní stav
Jawa 250/592 Panelka původní stav
---------------------------------------------------------------
aukční rezerva
Stadion S22 po renovaci 45 000 Kč
Jawa 250/592 Panelka po renovaci s TP 80 000 Kč
Čezeta 501 na renovaci 40 000 Kč
Čezeta 502 po renovaci 70 000 Kč
ČZ 175 Sport po renovaci 35 000 Kč
Jawa 100 Robot původní stav 80 000 Kč
Jawa 50/550 Pařez původní stav s TP 50 000 Kč
Jawa 250/353 Normandie po renovaci 60 000 Kč
ČZ 150C po renovaci 70 000 Kč
ČZ 125C (neodpružená ver.) po renovaci 80 000 Kč
Tak kdo má zájem "Lovu zdar ! "
5 reakcí
Motorkáři se měli spojit a udělat sbírku a pak šup do Technického muzea a zůstala by nás všech.
Autorovi Bistelly preji at se stroj proda za cenu ne obycejneho veterana, kterych byla vyrobena cela rada, ale za cenu moderniho kinetickeho umeleckeho dila, jez si svou narocnosti na cas, originalni mysleni, erudici, schopnost vytrvat a dotahnout do funkcni podoby s radou uplne jinak hodnocenych "umelcu" vubec nezada.
Tohle je zkratka "Da Vinci level" a tak drzim palce, at se dostavi take zaslouzeny financni uspech. Obdiv nejen v nasem udoli jiz ma.
Skoro si rikam jestli neni skoda to prodavat u nas na lokalni pidiakci, v dobach globalnich trhu. Tohle je realny non-fungible token jako vino. Asi bych zacal mailem do Jay Leno's Garage.
2 reakce
Ocenuji um toho kdo to postavil. Třeba si tohoto exota někdo koupí. Osobně na tom vůbec nic nevidím jen snad 10x větší zdroj závady. Přesto přeji úspěšný prodej.
Obecně Retro garáž a jejich aukce zaručeně originální motocykly a veteráni v TOP stavu... spíš taková habaďůra na makovce a méněznalé.
Nechápejte mne špatně, je sice jediná na světě, ale nechtěl bych jí ani zadarmo. Především proto, že je jediná na světě
Znalost techniky je jedinečná a v tuto chvíli ji má jen stvořitel.
Nedokázal bych to udržet při životě, myšleno z pohledu oprav a servisu. Neměl bych se koho zeptat.
Postavit jí někam do obýváku mi přijde škoda, měla by jezdit, když už to stálo takové úsilí to dostat na papíry.
Vítězný Royal Enfield Bullet 500 ze soutěží je dodnes i po dvou letech tady v bazaru, ono s unikáty to může být někdy těžké.
Vidím tady jeden hlavní problém. A to je, ze Bistella není veterán, ale PŘESTAVBA veteránu ryze zdoby současné. Ikdyz je to technický unikát, tak veterán drží svoji hodnotu především na základě své originality. Pokud by se jednalo o historický klenot v podobě např. slepé uličky vývoje motocyklů, tak věřím, že hodnota bude astronomická. Taky zde vyvstává otázka, zda je vůbec pro nového majitele udržitelné tento jedinečný stroj udržet v chodu. Osobně velmi obdivuji konstruktéra této motorky a přeji mu, ať vytěží z prodeje maximum. Ale k extra velké sumě jsem trochu skeptický.
Zkusíme tu typovat??? Jakože jen takový odhad?
Za mě 480.000,- Kč.
Milý Ježíšku... aneb Kupující se strojem prý obdrží kus autorovi duše
Motor sám o sobě je krásnou ukázkou schopnosti nejen motor navrhnout, zorganizovat výrobu a zprovoznit, ale hlavně zajistit finance na realizaci. Už když na mě motocykl vyskočil na držkoknize ve skupině JAWA mě napadlo, že motor sám by našel uplatnění v nejednom ULL. Jeho instalace do historického rámu motocyklu ponechám bez komentáře. Snad se tenhle soliter prodá. Jistě jsou sběratelé pro které má cenu kdejaká technická výstřednost a autor bude moci realizovat, z mého pohledu, smysluplnější projekt. Držím palce.
Jako první nástřel půl mega, pak mega a dál se uvidí. Kdo to koupí, tak to se solidním ziskem rovnou otočí na západ. Proto se obávám, že to Technické muzeum nekoupí, ač tam by to asi bylo na nejlepším místě.
Spíš by mě zajímalo, co má autor nyní v hlavě, protože už tohle je jak z jiné dimenze.
6 reakcí
Tak tohle datum už mám poznačený a určitě se do Lysé n/L. skočím podívat
Přál bych si , aby se našel movitý zájemce , Bistella šla hodně vysoko a Marek měl peníze na další projekt.
Škoda to prodat, ale chápu, že když je v hlavě nový projekt, chce to kapitál
Držím palce ať se prodá za co nejvíc
Jofré
Rozjet v ČR SÉRIOVOU výrobu motorek?
Naprostá marnost bez jakékoli šance na úspěch. Při aktuálních cenách vstupních polotovarů a ZEJMÉNA energií to je akorát tak pohádka na dobrou noc.
Bohužel - seriová výroba je jenom a pouze o účetnictví, má dáti - dal.
Držím palce při prodeji a těším se na další projekt. Zvědavý jsem jak stará Blažková!
Možná je to blbost, ale já si myslím, že by to mělo koupit technické muzeum. A sem tam, to na nějaké akci nechat projet. Je to výjimečný kousek, který by měl zůstat lidem na očích.
3 reakce
Obdivuji Markovo nasazení a smekám před jeho pílí a vytrvalostí. Tento mladík má kuráž a hlavu na pozici šéfa vývoje. Věřím, že se “vyřádil” dosyta a jeho příští projekt bude dávat větší smysl. Nejsem sice veteránista, ale mám takové vidění, že až do tohoto stroje někdo vrátí motor, bude to hezká motorka. Nic ve zlém
Držím palce při dražbě a těším se na Markův budoucí přínos motocyklismu v naší kotlině
Marek by si z fleku mohl založit motocyklovou výrobu, sponzory by si určitě našel. Na rozdíl od týneckých tragédů.
Netroufám si odhadnout za kolik by se mohla střelit ale Markovi přeju ať je to co nejvíc protože tohle dílo je opravdu hodně UNIKÁTNÍ a to jak vznikalo a za jakých podmínek jsem tehdy četl s otevřenou pusou. Klobouk dolů Marku