Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jenže tady u toho srovnání, jako potencionální zákazník, musím myslet několik let a několik desítek tisíc km dopředu. Teda jestli je vůbec v silách s běžnou údržbou se takovýho nájezdu u jednoho z nich ve zdraví dožít. Zajímavý by bylo vzít Kymco a Yukinu po 7 letech a 25 tisícema na tachometru.
Njn, vlastně, dožívají se Yukiny tolik?
tak ten testík mohl bejt i růžovější ale i přísnější takže jak se teď říká celkem vyvážený na yuki je originální asi to že dokázala předek z 1098my napasovat na skutra, ale s tim výkonem to na silnici nepatří. Dobrý je, že fabrika do toho dává vícero motorů takže i na českym trhu je trošku silnější identická náhrada Co se týče výroby tak všechny tyhle basic modely se dělaj v číně/malajsii a to i třeba od piaggia. Taiwan už je na to celkem drahej... Jen mě překvapuje ta spotřeba, která je na ty výkony a vstřikování celkem velká a u yuki dojezd nebude nijak závratnej... Za mě teda plus oba za to, že maj nádrž pod podlahou U kymca dokonce rovnou, ale ani ten yuki tunel není nijak závratnej... Plus ve vícebarevný palubce nějak nevidim..
To srovnávání Kymca s Vespou na začátku, je stejný nesmysl jako srovnávání Yuki s Kymcem. Yuki je rudá čína, která je i za ty peníze drahá. Měl jsem kdysi vedle mašiny i skútr Yuki, plasty byli asi z porcelánu, křehký a lámavý. Rám by každej našinec se svářečským průkazem svařil u sebe doma v garáži líp, než číňani ve fabrice. Kymco je z Tchaiwanu kde se přece jen pracuje kvalitněji. I když taky by mohlo být levnější. A co se italských skútrů týče, to taky není žádná výhra. Měl jsem i Piaggio Beverly 250 (nové) a taky nic moc.
Trochu zklamání. Nic originálního - oba skůtry se snaží vypadat jako něco co vůbec nejsou - falešná Vespa z plastu a sportovec s 5,4 kW a falešnou koncovkou k tomu.
Jako asi svoji službu udělají ale proč si pořád na něco hrát - to působí ještě laciněji než ve skutečnosti je.
Kdyby ty skůtry přinesly alespoň jednu věc kteorunikdo jiný nemá tak bych řekl že by se dalo o nich uvažovat, ale jsou i levnější varianty, nebo lepší.
O značce Kymco si nic zlého nemyslím, sám od nich skútr kdysi měl a všechno fungovalo a zdálo se to slušně vyrobené. Ale už začínají být krapánek drazí.
"YUKI ctí nejen garanční, ale i pozáruční servis, a umí se o své zákazníky postarat i po několika letech, což dokládá rozlehlý sklad náhradních dílů, který má úctyhodnou velikost 2000 m2 a aktuálně má 18000 položek skladem."
Toto by som cakal v reklamnom clanku nie v teste. Oh, wait...
Od Kymca bych bral, ale úplně jiný stroj
Zajímavé jsou u Kymca ty rozdíly v levnějších a dražších skútrech. Zatímco nejdražší plně konkurují Japoncům (a v mnohém- zejména motorově- je často i předčí), u těch levných strojků mi přijde kvalita stále tak nějak o krok pozadu...
Jenže tady u toho srovnání, jako potencionální zákazník, musím myslet několik let a několik desítek tisíc km dopředu. Teda jestli je vůbec v silách s běžnou údržbou se takovýho nájezdu u jednoho z nich ve zdraví dožít. Zajímavý by bylo vzít Kymco a Yukinu po 7 letech a 25 tisícema na tachometru.
Njn, vlastně, dožívají se Yukiny tolik?
tak ten testík mohl bejt i růžovější ale i přísnější takže jak se teď říká celkem vyvážený
na yuki je originální asi to že dokázala předek z 1098my napasovat na skutra, ale s tim výkonem to na silnici nepatří. Dobrý je, že fabrika do toho dává vícero motorů takže i na českym trhu je trošku silnější identická náhrada
Co se týče výroby tak všechny tyhle basic modely se dělaj v číně/malajsii a to i třeba od piaggia. Taiwan už je na to celkem drahej... Jen mě překvapuje ta spotřeba, která je na ty výkony a vstřikování celkem velká a u yuki dojezd nebude nijak závratnej... Za mě teda plus oba za to, že maj nádrž pod podlahou
U kymca dokonce rovnou, ale ani ten yuki tunel není nijak závratnej... Plus ve vícebarevný palubce nějak nevidim..
Yuki originalny dizajn, to druhe dalsia kopirka Vespy
To srovnávání Kymca s Vespou na začátku, je stejný nesmysl jako srovnávání Yuki s Kymcem. Yuki je rudá čína, která je i za ty peníze drahá. Měl jsem kdysi vedle mašiny i skútr Yuki, plasty byli asi z porcelánu, křehký a lámavý. Rám by každej našinec se svářečským průkazem svařil u sebe doma v garáži líp, než číňani ve fabrice. Kymco je z Tchaiwanu kde se přece jen pracuje kvalitněji. I když taky by mohlo být levnější. A co se italských skútrů týče, to taky není žádná výhra. Měl jsem i Piaggio Beverly 250 (nové) a taky nic moc.
Trochu zklamání. Nic originálního - oba skůtry se snaží vypadat jako něco co vůbec nejsou - falešná Vespa z plastu a sportovec s 5,4 kW a falešnou koncovkou k tomu.
Jako asi svoji službu udělají ale proč si pořád na něco hrát - to působí ještě laciněji než ve skutečnosti je.
Kdyby ty skůtry přinesly alespoň jednu věc kteorunikdo jiný nemá tak bych řekl že by se dalo o nich uvažovat, ale jsou i levnější varianty, nebo lepší.
O značce Kymco si nic zlého nemyslím, sám od nich skútr kdysi měl a všechno fungovalo a zdálo se to slušně vyrobené. Ale už začínají být krapánek drazí.
"YUKI ctí nejen garanční, ale i pozáruční servis, a umí se o své zákazníky postarat i po několika letech, což dokládá rozlehlý sklad náhradních dílů, který má úctyhodnou velikost 2000 m2 a aktuálně má 18000 položek skladem."
Toto by som cakal v reklamnom clanku nie v teste. Oh, wait...
na Yukáče se dají sehnat YSS zadní tlumiče (cca za 2200,-) a pokud se vymění i gumy za skutečný, jde z podvozku mnohem lepší pocit
ale málokdo chce do lacinýho skútru dávat prachy navíc, to je jasný
Od Kymca bych bral, ale úplně jiný stroj
Zajímavé jsou u Kymca ty rozdíly v levnějších a dražších skútrech. Zatímco nejdražší plně konkurují Japoncům (a v mnohém- zejména motorově- je často i předčí), u těch levných strojků mi přijde kvalita stále tak nějak o krok pozadu...
Kdo má Yuki... však vy víte.