globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
plejtvak (79) napsal 25.08.2021 v 16:57

Ten výkon nic moc, hranice je 15 kobylek a ať mi nikdo neříká že z 4 ventilovýho vodníka by těch 15 kobyl nedokázali vydolovat. Hned by ta motorka byla zajímavější.

Kybergreg (88) napsal 25.08.2021 v 16:33

Jo, ta hmotnost 175kg je na 125ku desiva. Ze by to udelalo to vodni chlazeni? Vzduchac v minule generaci ma "jen" 162kg, coz je teda i tak hodne, protoze tolik ma moje Jawa 350...

mito7 (1) napsal 25.08.2021 v 10:49+1

Těžší už to vyrobit nešlo, když už nemohou jít s výkonem nahoru (i tak můžou až na 15k), tak ať nezabíjej dynamiku takovouhle váhou. Jak to, že dříve ty motorky byly daleko lehčí a to neberu nějaký motokola, ale dospěle vypadající 125 ccm s pořádnýma kolama, brzdama, rámem, vidlicí a kyvkou.

milonovo (48) napsal 25.08.2021 v 07:53

Dnešním mladejm teda nezávidím.... 180kg a zdechlej 4t, fakt zábavná kombinace.... Aprilia Touareg, před 30ti lety měla o 60kg míň a víc než jednou takovej výkon.... Přičemž působila jako dospělá motorka....

ufafil (12) napsal 25.08.2021 v 07:22

Moje prvni motorka byla Yuki TR125, problem s ni nebyl, ale ze by to byla dobra motorka? To urcite ne. Nicmene k recenzi bych chtel rict, ze nejvetsi problem vidim v tom, ze podle vas je dobry vsecko takze brat v potaz to co rikate, je v podstate nemozny.

Slow (48) napsal 24.08.2021 v 20:27+1

Motorka pohledově pěkná a i zpracování (podle fotek) je už na lepší úrovni, ale ekonomicky mi to příjde úplně mimo..(no a ta hmotnost pro 16tiletého docela voser).

125cku na dva roky za 80?
Když bude fotr milionář, tak koupí úplně něco jiného, když bych si měl na to vydělat sám tak se budu hoodně rozmýšlet jestli ty dva roky "nepřetrpím" na nějaké ojetině se kterou stejně někde plácnu, nebo dám škarpu, a kde cena výrazně neklesne, snadno ji následně prodám a přededlám na 25kW.

Když už je scooter od Hondy či Yamahy levnější jak číňan je asi něco divně ne?
(na skůtru může jezdit kdokoli s "B"čkem a následný prodej je tak o 300% snažší..)

Takže ač jezdím na česko/čínské 125tce (JAWA 125 Travel), tak toto nemůžu doporučit ani náhodou..

Prostě čína musí stát max 50, a už i tak je to nechat si ji na dlší dobu nebo třeba mladšímu bratrovi..
//www.skutry-romet.cz/motorky

Johny_Servis (72) napsal 24.08.2021 v 19:08

ta váha mi také připadá úplně mimo realitu. Royal enfield 350 meteor, který mám teď ve vážném výběru, když to s Hondou 350 H'ness vypadá pro Evropu nejistě, má 191 kg, ta Honda má 181 kg a třeba Jawa 350 OHC má 160kg. Všechno jsou to motorky, kde to železo z toho kouká na všechny strany a hmotnost je ocekavatelna.
Jinak konkurence v podobě Hondy Varadero 125 má 150 kg a silniční Yamaha YS125 má mokrou váhu 129kg a to už jsou hodně citelne rozdíly.

Celkově bych to ale nezatracoval, místní squadra pojízdných fosilů na to kouká svou optikou 90.let a přelomu tisíciletí, kdy existovali buď jen jawy nebo brutálně drazí Japonci. Připadá jim tak, že vyvalit 100+ tisíc za Japonce v holobytu je lepší kšeft jak dát 80 za Číňana ve full výbavě včetně kufrů. věřte ale že pro 16ti letyho kluka je těch 20+ tyček zpravidla gigantický rozdíl, díky kterému může ujet 20 000km, tj. možná i celý jeho život s touto motorkou než ji posle dal

SuperSic58 (1308) napsal 24.08.2021 v 17:38

ty bláho endurko 125cc a 175kg váha? To má rám z olova nebo je to překlep? To váží moje dvouválcová sedmistovka...

deluxa (347) napsal 24.08.2021 v 14:01-1

Je pre Yuki az taky problem postavit to iste ako tr200 a cross v 125kovej variante? A tych sa tu predalo teda dost, slo o celkom uspesne a podarene modely ktore davali zmysel. (kedze 200 umreli pre tunajsie fasisticke nariadenia) Lebo toto ich veldielo je uplne ale ze uplne k nicomu.

keto (99) napsal 24.08.2021 v 13:59

Kdyby dělali tohle v automatu, tak by na to stačilo "béčko" a pak by to šlo na dračku, ne každý chce skútr a ne každému se v pokročilém věku chce do autoškoly

emánek27 (39) napsal 24.08.2021 v 11:24-3+1

tak já k těm čínám napíšu to, co si myslím. A DRN., který se tady vyjadřuje normálně sprostě, mi může aspoň znovu dát ban za sprosté slovo.
NASRAT!

rogih (1005) napsal 24.08.2021 v 10:58

Už po několikáté jsem si v testu všiml výtky na absenci teploměru vnější teploty. To bez teploměru nepoznáte, jestli vám je teplo nebo zima?
A k čemu je dobrá možnost nastartování na bočním stojanu? Tedy kromě možnosti rozjetí s vyklopeným stojanem?

jean192 (153) napsal 24.08.2021 v 10:38+2

Mne táto motorka nedáva žiadny zmysel, dynamické parametre a spotreba na úrovni panelky z roku 1964, hmotnosť ako pri dospelej motorke s >400 ccm motorom. Keby to malo aspoň 250 motor (ja vím, potom nesplní A1). Je to pekná motorka so slabučkým motorom.

Codo (354) napsal 24.08.2021 v 09:49-1

Na naučení pro začátečníky myslím dost dobrý I když ta výbava mi přijde zbytečná, na druhou stranu nějak zákazníky nalákat musí a mladej, když dá s někým dalším svoji první letní motodovču, tak to je nakonec supr, ne?




TOPlist