Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Chooki: Tak právě ne každý jezdí na okruh, že? Dále nikdo netvrdí, že je to to samé. Souvislost s vagínou jsem nepobral, ale možná jsme se ted o Tobe dozvěděli více, než bychom asi chteli Ty máš jako fakt vagínu?
Myslim ze akakolvek agumentacia tu s Vami postrada zmysel..skoda len ze ked idem pojazdit na pez.babu, slovakiaring, kaltekuchl a pod.tak nevidim ziadnych borcov s 300cm, co by ma s kolenom na zemi davali dole a to nie som ziadny extrapalic
Pojazdil som aj male obsahy, fajn moto ale s vacsimi moto sa to neda srovnavat. Reci typu ze 300 nestiha 600 jen na rozjezdu ? Mozno na rozjezdu a urcite potom od 60kmh vyssie.
Kupujte si teda tie male moto a davajte pozor, aby vam nefukalo na vaginy
SuperSic58> omyl, traktor jsou vyhozeny penize -> Jedine OTecko a s plnou vybaou vc kuometne veze proti uprchlikum nebo teroristum s nakladakem! podle hesla "k budovani a obrane vlasti bud pripraven; VZDY PRIPRAVEN"
Yamahu R1 jsem nikdy neměl rád. Pro vysvětlení musím dodat, že to bylo proto, že v testech porážela můj oblíbený typ Fireblade...
Tohle tříkilo je podle mě krásné a pro mlaďochy jak dělané pro postupný růst jízdního umění. Jen mít otce ochotného mu to koupit. Yamaze za tento krásný kousek
chooki: Myslím si, že by sis měl vyzkoušet takovou "malorážku" (přitom to je hloupost mluvit o malorážce, RC 390 je 375ccm - to už je trochu víc). U RCéčka je poměr váha/výkon 0,2 kW/kg. A šestistovce nestíhá opravdu jen na rozjezdu.
Pro Chookiho:
- pokud má motorka cca 30kW, což tahle má, nejedná se o 30 koní
- svou roli v zatáčkách hraje váha a ovladatelnost, to předpokládám všichni víme
- geometrie podvozku bude asi přizpůsobená začátečníkům
- pořizovací cena oproti 6tikilu bude asi jinde (ne každý touží po 10 let staré mašině, i když třeba já stařenu mám)
- ne každý jezdí ve dvou a podle mne (subjektivně) je to na sportovní motorce kravina
- na všech silnicích v ČR i SR je třeba jezdit na výjezdech ze zatáček výrazně rychleji, než 130 km/h
Asi bude ještě více faktorů, proč do toho někdo může jít. Shrnuto, pro začátečníka to může být na rozkoukání docela dobrá volba. A ze zkušeností mnoha motorkářů plyne, že i na slabší motorce může bejt slušná zábava. Není to jen o výkonu. Je tedy otázkou, kdo že tu má kecy.
Fakt mam rad tie kecy o tom ze jak su 30 konove motorky rychle v zatackach..tak to musia byt fest pomale zatacky, vracaky a ku kazdym vracakom vedu aj rovinky a rychle zatacky a neviem preco sa mam vtedy trapit na moto co realne nezrychluje nad 120/130kmh (to ze da "180" na tacho po 5minutach presvedcania nikoho nezaujima, nehovoriac o zvuku a celkovom prejave motora a velkosti moto, kolies atd.., a pri obsadeni dvoma (vtedy taka moto ide na urovni fabie htp..), kde nemozem odpalit zo semafora atd..
Nie je ziadny dovod kupovat si tieto male moto s lacnymi komponentami, okrem obmedzenia VP a naucenie sa. Su to atrapy na SS, snaziace sa podobat 600/1000, pre trhy ako azia, juz.amer, pre nich su to top biky, a netreba sa z toho smiat, (tiez v azii na dovci beham na malych obsahoch) ale u nas nemaju zmysel pre dospelych ludi na nasich cestach.
Ted jezdim RC390 a musim souhlasit, ze tyhle maly sporty jsou neskutecny. Jezdil jsem sporty i nahace 600,750,1000, ale na RC v zatackach nemas konkurenci. Dva tydny zpatky jsem potkal borce na GSXR 750, co po zemi tahal kolena, ale kdyz se snazil drzet za mnou, tak nemel sanci a jenom kroutil hlavou co se to stalo :D
Motorka krasna a jako velky plus beru ten analogovej otackomer... Ta moda jednoho displeje kvuli cene se mi uplne nezamlouva a neni pohled na rucicku... Kdyz jsem mel fz6, vsem sem zavidel klasickej otackomer.
3 roky jsem odjezdil na Ninje 300, všichni si klepali na čelo proč jsem si nekoupil hned 6tku, nebo uškrcenou 6tku ... a pak jsme se jeli projet do zatáčkovitejch pasáží a jen tiše zírali. tahle Yamaha bude dle mě ještě o špetku lepší. Kdybych znova začínal tak rozhodně zase od týhle kubatůry
S těmahle točivejma hadimrškama bude větší zábava jak s kdejakym litrem. Což někteří krutostřelci nepochopí, protože jezdí jen z frajeřiny, aby měli u čeho postávat s kafem a cigárem na pumpě, pokud ještě nemají pomníček u škarpy.. A už koukám se prodávaj za soudnější cenu 135 tis...
50-90-130 = povolená rychlost na našich silnicích... tohle jede okolo 180 a v zatáčkách díky lehkosti a svižnosti pokud jezdec umí bude rychlejší než kde kdo, co chcete víc ?
Mně se líbí ten koncept stroje, který se tváří jako ostrý sporťák, zatímco jízdní pozicí, pohodlím a vlastnostmi je to spíš univerzál.
Škoda že se nedělá něco podobného ve vyšším objemu a nejlépe dvouválec - manželka chce pořád nějakou kapotu, ale musí se jí to líbit, být to přitom pohodlný, praktický a nechce motor, který se musí točit, holt ženská a řazení
Mám jí už skoro rok doma a baví mě čím dál víc. Moderní motorka za relativně dobrou cenu. Na okreskách je to obratná fretka, která v zatáčkách udělá mnoho motorek většího kalibru. Když jim pak řeknete, že jste je udělali na tříkilu, chvíli se odmlčí...a pak řeknou, že dnes jeli jenom na kochačku . Můžu jenom doporučit.
Je to pekelný stroj, jezdí s tím jeden mlaďas na Strahov a musí se nechat, že ta motorka si nechá líbit strašně moc. Neustále jezdí ve svíci nebo s kolenem na zemi...
Mimochodem fotograf si nechal záležet, parádní fotky
to je strašne, jak na tom sedíš... koleno dole a vršek těla křečovitě na řídítkách :|
cuir : Ano, přesně tak
Chooki: Tak právě ne každý jezdí na okruh, že? Dále nikdo netvrdí, že je to to samé. Souvislost s vagínou jsem nepobral, ale možná jsme se ted o Tobe dozvěděli více, než bychom asi chteli
Ty máš jako fakt vagínu?
Myslim ze akakolvek agumentacia tu s Vami postrada zmysel..skoda len ze ked idem pojazdit na pez.babu, slovakiaring, kaltekuchl a pod.tak nevidim ziadnych borcov s 300cm, co by ma s kolenom na zemi davali dole
a to nie som ziadny extrapalic
Pojazdil som aj male obsahy, fajn moto ale s vacsimi moto sa to neda srovnavat. Reci typu ze 300 nestiha 600 jen na rozjezdu ? Mozno na rozjezdu a urcite potom od 60kmh vyssie.
Kupujte si teda tie male moto a davajte pozor, aby vam nefukalo na vaginy
SuperSic58> omyl, traktor jsou vyhozeny penize -> Jedine OTecko a s plnou vybaou vc kuometne veze proti uprchlikum nebo teroristum s nakladakem!
podle hesla "k budovani a obrane vlasti bud pripraven; VZDY PRIPRAVEN"
chooki> no nevim, na naše cesty je nejlepší traktor
Yamahu R1 jsem nikdy neměl rád. Pro vysvětlení musím dodat, že to bylo proto, že v testech porážela můj oblíbený typ Fireblade...
Tohle tříkilo je podle mě krásné a pro mlaďochy jak dělané pro postupný růst jízdního umění. Jen mít otce ochotného mu to koupit. Yamaze za tento krásný kousek
chooki: Myslím si, že by sis měl vyzkoušet takovou "malorážku" (přitom to je hloupost mluvit o malorážce, RC 390 je 375ccm - to už je trochu víc). U RCéčka je poměr váha/výkon 0,2 kW/kg. A šestistovce nestíhá opravdu jen na rozjezdu.
Pochvala za perfektní fotky !
Btw. Rozdíl od R6 je 22 kg...
Pro Chookiho:
- pokud má motorka cca 30kW, což tahle má, nejedná se o 30 koní
- svou roli v zatáčkách hraje váha a ovladatelnost, to předpokládám všichni víme
- geometrie podvozku bude asi přizpůsobená začátečníkům
- pořizovací cena oproti 6tikilu bude asi jinde (ne každý touží po 10 let staré mašině, i když třeba já stařenu mám)
- ne každý jezdí ve dvou a podle mne (subjektivně) je to na sportovní motorce kravina
- na všech silnicích v ČR i SR je třeba jezdit na výjezdech ze zatáček výrazně rychleji, než 130 km/h
Asi bude ještě více faktorů, proč do toho někdo může jít. Shrnuto, pro začátečníka to může být na rozkoukání docela dobrá volba. A ze zkušeností mnoha motorkářů plyne, že i na slabší motorce může bejt slušná zábava. Není to jen o výkonu. Je tedy otázkou, kdo že tu má kecy.
Fakt mam rad tie kecy o tom ze jak su 30 konove motorky rychle v zatackach..tak to musia byt fest pomale zatacky, vracaky a ku kazdym vracakom vedu aj rovinky a rychle zatacky a neviem preco sa mam vtedy trapit na moto co realne nezrychluje nad 120/130kmh (to ze da "180" na tacho po 5minutach presvedcania nikoho nezaujima, nehovoriac o zvuku a celkovom prejave motora a velkosti moto, kolies atd.., a pri obsadeni dvoma (vtedy taka moto ide na urovni fabie htp..), kde nemozem odpalit zo semafora atd..
Nie je ziadny dovod kupovat si tieto male moto s lacnymi komponentami, okrem obmedzenia VP a naucenie sa. Su to atrapy na SS, snaziace sa podobat 600/1000, pre trhy ako azia, juz.amer, pre nich su to top biky, a netreba sa z toho smiat, (tiez v azii na dovci beham na malych obsahoch) ale u nas nemaju zmysel pre dospelych ludi na nasich cestach.
wolové
já měl tendlenonc

Ted jezdim RC390 a musim souhlasit, ze tyhle maly sporty jsou neskutecny. Jezdil jsem sporty i nahace 600,750,1000, ale na RC v zatackach nemas konkurenci. Dva tydny zpatky jsem potkal borce na GSXR 750, co po zemi tahal kolena, ale kdyz se snazil drzet za mnou, tak nemel sanci a jenom kroutil hlavou co se to stalo :D
Motorka krasna a jako velky plus beru ten analogovej otackomer... Ta moda jednoho displeje kvuli cene se mi uplne nezamlouva a neni pohled na rucicku... Kdyz jsem mel fz6, vsem sem zavidel klasickej otackomer.
3 roky jsem odjezdil na Ninje 300, všichni si klepali na čelo proč jsem si nekoupil hned 6tku, nebo uškrcenou 6tku ... a pak jsme se jeli projet do zatáčkovitejch pasáží a jen tiše zírali. tahle Yamaha bude dle mě ještě o špetku lepší. Kdybych znova začínal tak rozhodně zase od týhle kubatůry
S těmahle točivejma hadimrškama bude větší zábava jak s kdejakym litrem. Což někteří krutostřelci nepochopí, protože jezdí jen z frajeřiny, aby měli u čeho postávat s kafem a cigárem na pumpě, pokud ještě nemají pomníček u škarpy.. A už koukám se prodávaj za soudnější cenu 135 tis...
Ja vzdy hovorim cim lahsia motorka tym vacsia zabava tu to plati asi aj dvojnasobne...
50-90-130 = povolená rychlost na našich silnicích... tohle jede okolo 180 a v zatáčkách díky lehkosti a svižnosti pokud jezdec umí bude rychlejší než kde kdo, co chcete víc ?
Dejfe, co myslíš pojmem "pomalej mrdal"? Ta motorka jede 180. Zdá se ti to na silnici málo?
mel sem mj wr250r a 30 koni taky stacilo .. urcite super pro mlady kluky ..
Mně se líbí ten koncept stroje, který se tváří jako ostrý sporťák, zatímco jízdní pozicí, pohodlím a vlastnostmi je to spíš univerzál.
Škoda že se nedělá něco podobného ve vyšším objemu a nejlépe dvouválec - manželka chce pořád nějakou kapotu, ale musí se jí to líbit, být to přitom pohodlný, praktický a nechce motor, který se musí točit, holt ženská a řazení
MartinNTV> kdyz je clovek pomalej mrdal, muze si ji koupit i v 50ti
Jinak pekna motorka:) Ikdyz KTM 390 se mi libi vic
Pěkná motorka, ale nerozumím jednomu povzdechu - "bejt mladej, tak bych si jí pořídil". Je pořízení týhle motorky snad nějak limitováno věkem??
osobně jsem jezditl na KTM RC 390 tak bych tu uvítal srovnávací test "tříkil" ... třeba se dočkám
Na moje jazdenie by stačila v 99% času aj s rezervou. A ešte aj dobre vyzerá. Ak to bude spoľahlivé, tak paráda
Mám jí už skoro rok doma a baví mě čím dál víc. Moderní motorka za relativně dobrou cenu. Na okreskách je to obratná fretka, která v zatáčkách udělá mnoho motorek většího kalibru. Když jim pak řeknete, že jste je udělali na tříkilu, chvíli se odmlčí...a pak řeknou, že dnes jeli jenom na kochačku
. Můžu jenom doporučit.
zaujímala by ma nejaká poriadna porovnávačka so Z 300.
A proc ne, bejt mladej lulin, tak bych ji bral vsemi deseti...
49/62 fotka - pohled na rozetu. Ten plech je tam na to, kdyz spadne retez, aby se to nekouslo mezi kolo a kyvku? nebo k cemu ?
Je to pekelný stroj, jezdí s tím jeden mlaďas na Strahov a musí se nechat, že ta motorka si nechá líbit strašně moc. Neustále jezdí ve svíci nebo s kolenem na zemi...
Mimochodem fotograf si nechal záležet, parádní fotky