Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Podle mě nemá dost výkonu tedy podle videí z praxe, kde ji zx10 a spol drtí, r1 je vždycky v maximálních otáčkách těžce v zadu, nevidím jediný důvod, proč si radši nekoupit Ducati, která je rychlejší taky... Ale pro nadšence R1 a normální ježdění asi dobrý.
Na podobny motorky nadavaji lidi, co z nejakyho duvodu na takovou motorku nemaji fyzicky, nebo i dusevne, ale neni nic lepsiho. Takova motorka funguje lip a lip s pribejvajici rychlosti. Kdo to nikdy nezkusi, tak proste nevi co to s tebou dela. Mam R1 011 a proste neznam vetsi tovarnu na emoce. Ano ta motorka je tvrda, ma dlouhy kvalty, ve meste se ji nelibi, ale ma charakter a nechci vseumela k cemu, kdyz umi vsecko a nic z toho poradne?!? Radsi ozelim neco malo z toho co sem psal a budu vytlemenej pokazdy, kdyz z ni slezu.
Sportovní motorky budou pořád extrémnější protože se na nich (hodně upravených) mají vyhrávat závody. To je přirozený vývoj.
Ale Výrobci nabízejí pohodlnější alternativy které jsou snad i na vyšší úrovni než zmiňovaná Honda 954, mimochodem pěkná a moc dobrá motorka. Třeba Kawa Z1000SX, Suza GSXS 1000F a nebo Fazer 1000 i když ten asi bude končit bez náhrady.
Já myslím že lidi už taky pomalu začínají chápat že prohánět tyhle extrémní motorky na běžných silnicích, hlavně těch českých už není taková zábava.
Já nemám důvod ke stížnostem, u Suzuki jsem si vybral přesně podle svých představ. Svoje preference bych asi charakterizoval pojmem Gran Turismo a proto jsem koneckonců zůstal u Hayabusy. V dnešní době je pořád dost "analogová", srandy se s ní dá užít na silnici i na okruhu až až a díky tomu, že nepotřebuje shazovat každý gram hmotnosti, může si dovolit i tu praktičnost. Že to není zadarmo člověk pozná hlavně na brzdách když se ji snaží umravnit do zatáčky.
Jen mám trochu obavu až se to rozbije, zda to dá někdo dohromady za přijatelný peníz a můj dojem je, že třeba za 30 let ta motorka bude k sehnáni leda tak v japonsku v muzeu yamahy.
Redukce asi nastane jak se obavas (v 6ooccm uz to chce zabalit cbr od hondy)
Zrejme to postihne i litrovou tridu i z duvodu toho,co jsi uvedl
Ja se obavam,ze to zakonodarci zakazou uplne,uz ted to slavna EU potlacuje a motorkare obecne asi moc nemilujou (je to rebel ),spise tady vidim nejvetsiho strasaka
Pokud se pletu a nezakazou,tak budoucnost sice v omezene nabidce,ale koupit si odlehcenou,extra brzdici,krute nepohodlnou,hodne vykonou a pro bezne silnice s obtizi pouzitelnou zabijarnu,tak ta moznost tu bude
Petricak:jj bohuzel specialne pro tebe kup si tedy starsi stroj a nebo ne cisty supersport-cestaka...,udela ti podobnou sluzbu.
Je jina doba,chapu tvoji nostalgii,ale aby byl sportbike tak univerzalni jako v minulosti,pro dva jako ze tak nejak pohodlne,pozice rizeni nadnesene jak na enduru atd. to proste nejde...zijeme v dobe tvrdeho bussinesu a za dalsi mnoho strelcu co jezdi na doraz o tyto vlastnosti,ktere by jsi potreboval nestoji,protoze je lidove brzdi.
Staci se podivat na nabidku a polosport co ty by si hledal najdes...jako najdes cisty sport,ty moznosti tu jsou stale
Bubrak: na to jak to svítí se vykašli a svou ZX 10R si opravdu hýčkej, garantuju Ti, že za jejíma řidítkama zažiješ víc legrace než na nový R1
Petřičkák: s tou každodenní použitelností to nevidím tak jednoznačně, 996 a VTR sou spíš ukázkovým příkladem nepohodlí, tohle byl spíš takovej bonus od japonskejch čtyřválců. Na druhou stranu když si kopu těžce vydělaných zlaťáků uvalil v tý době třeba za tu 996, tak sis mohl opravdicky připadat jako Carl Fogharty, mohl ses ztotožnit s tímhle šílencem, protože motorka co ti stála v garáži byla nachlup jako ta co vyhrávala mistrovství světa, za svý prachy jsi dostal opravdu to nej co kdy jezdilo po 2 kolech. Dneska je kdejakej cesťák od BMW technicky na vyšší úrovni než většina superbike a za svý vydřený prachy dostaneš, polovičatej design a tisíckrát ohranou modifikaci motoru a rámu omotanou kilometrama drátků jejichž technická vyspělost je někde na úrovni NOKIE 5210.
ale jinak by me taky zajimalo jak R1 sviti v noci, mel sem 2005 a ta svitila perfektne, 2+2 lampy byly znat no. taky koukam ze abs kotoucek neni vepredu soucasti kotouce, to je supr kdyz je treba kotouce dat novy a taky bych se docela svezl pro porovnani, bude to asi fajn a zajimalo by me srovnani s R1 05 ci prave ZX10R 04 ci 13 co sem testoval kdysi.
nojo, asi holt stara dobra ZX10R 2004 , budu si ji hejckat ta ma vlastne jen antihop z tech usnadnujicich bazmeku a i bez nej bych se obesel, ac je celkem prima na okruhu. a 1000km ve dvou s kufrem, brasnama za den s prstem v nose.
On je to totiž začarovaný kruh - klesající poptávka znamená neochotu investovat do vývoje. Momentálně to výrobci ještě jsou schopní zamaskovat přidáním špičkových komponent od specializovaných dodavatelů, ale co pak? Zastavení vývoje - téměř jistá marketingová mrtvola. Zájem by se pak snad ještě dal oživit snížením ceny, ale to už je více méně agónie.
Není nic špatného na tom, aby měl běžný smrtelník přístup ke špičkovým technologiím. Kdo by si před pár lety byl vůbec schopen představit na čem budeme dneska jezdit. Jenže ta striktní specializace na maximální efektivitu na závodní dráze je přesně tím, co tenhle segment pomalu ale jistě zabíjí. Při jakékoli delší vyjížďce závodní ambice postupně opadnou a člověk zjistí, že ví sice přesně co se pod ním děje, ale přestává cítit ruce. Batůžka musí nechat doma, protože ten by ho proklel do pátýho kolene. V dopravní zácpě si kvůli dlouhým kvaltům dosyta užije spojkování, a tak dále... Z mého pohledu by supersportům prospěl určitý návrat ke kořenům, dokázat kromě výkonu, sexy designu a špičkových technologií zase nabídnout i každodenní použitelnost.
No pěkná možná tak na obrázku a to ještě zezadu a fakt že jediná pěkná část týhle motorky je "obšlehnutá od konkurence" jen podtrhuje rozpačitost stoje. Moc jsem se na ní těšil, vždyť R1 přepsala pravidla na sklonku devadesátek a od svého zrodu byla legendou. Moje zklamání bylo tak veliké, že jsem odmítl i nabízenou zkušební jízdu, prostě jsem neviděl důvod se na tom svézt...
Jen bych doplnil Petřičáka
další důvody možná jsou že poslední supebiky za který mělo "smysl" uvalit nehorázný love byla VTR SP a DUC 996 dál už to jde jen z kopce, no dobře možná ještě 1098-ma
popularita WSBK jaksi upadá a to se projevuje na materiálu kterej nám výrobci nabízí...
Me se to libi moc no a tyhle motorky jsou na okruh a maji byt pro jednoho pac pokud tomu tak neni na plnych brzdach ti pak zarazi koule az do prdele
Od toho jsou cestaky ani ryba ani rak...toz tak.
Stěžovat si že je supersport moc sportovní - to je jako stěžovat si ze je kroska moc do terénu
Tady asi někdo nepochopil určení té motorky...doby kdy se s CBR dala absolvovat dovolená a pak se trochu sklouznout na trati, je dávno pryč. Tohle je prostě okruhová mašina na značkách, mimochodem mooc pěkná
Sleeper, ja som rad, ze vyvoj ide dopredu, len pri takomto vyvoji budu znacky coskoro zbytocné. Na okruh sa to bude musiet doviezť vozikom. Petricak to pekne zrhnul. Presne tak som to myslel
V tomhle testu se možná skrývá odpověď na otázku, proč supersporty potichu ustupují ze slávy. Hlad po výkonu z nich jednoduše dělá stále extrémnější stroje které se míň a míň hodí do běžného provozu. Špičkové komponenty umožňují snižovat nároky na pilotáž, ale zároveň šroubují cenu do závratných výšin. Redukce váhy má na svědomí minimalizaci nebo odstranění všeho co není nezbytně nutné, což znamená, že jízda se spolujezdcem je téměř vyloučená. Ergonomie řídítka - sedlo - stupačky znamená perfektní zpětnou vazbu od kvalitního asfaltu závodního okruhu, při cestování na běžných okreskách nižších tříd je váha těla na zápěstích sakra znát. Starší jezdci s dostatkem financí dávají často přednost něčemu pohodlnějšímu a ty mladé zase limitují finance. Cílová skupina se tak postupně zužuje na opravdové nadšence kteří pro tuhle adrenalinovou zábavu dokážou obětovat všechno ostatní.
Njn, slovo odborníka!
Podle mě nemá dost výkonu tedy podle videí z praxe, kde ji zx10 a spol drtí, r1 je vždycky v maximálních otáčkách těžce v zadu, nevidím jediný důvod, proč si radši nekoupit Ducati, která je rychlejší taky... Ale pro nadšence R1 a normální ježdění asi dobrý.
Na podobny motorky nadavaji lidi, co z nejakyho duvodu na takovou motorku nemaji fyzicky, nebo i dusevne, ale neni nic lepsiho. Takova motorka funguje lip a lip s pribejvajici rychlosti. Kdo to nikdy nezkusi, tak proste nevi co to s tebou dela. Mam R1 011 a proste neznam vetsi tovarnu na emoce. Ano ta motorka je tvrda, ma dlouhy kvalty, ve meste se ji nelibi, ale ma charakter a nechci vseumela k cemu, kdyz umi vsecko a nic z toho poradne?!? Radsi ozelim neco malo z toho co sem psal a budu vytlemenej pokazdy, kdyz z ni slezu.
A to řádově lepší než cokoliv jiného. Prtava sedačka spolujezdce je jen věcí designu nikoliv racing extrému.
Naopak, sbk je pro mě ta největší zábava právě na českých silnicích.
Sportovní motorky budou pořád extrémnější protože se na nich (hodně upravených) mají vyhrávat závody. To je přirozený vývoj.
Ale Výrobci nabízejí pohodlnější alternativy které jsou snad i na vyšší úrovni než zmiňovaná Honda 954, mimochodem pěkná a moc dobrá motorka. Třeba Kawa Z1000SX, Suza GSXS 1000F a nebo Fazer 1000 i když ten asi bude končit bez náhrady.
Já myslím že lidi už taky pomalu začínají chápat že prohánět tyhle extrémní motorky na běžných silnicích, hlavně těch českých už není taková zábava.
Já nemám důvod ke stížnostem, u Suzuki jsem si vybral přesně podle svých představ. Svoje preference bych asi charakterizoval pojmem Gran Turismo a proto jsem koneckonců zůstal u Hayabusy. V dnešní době je pořád dost "analogová", srandy se s ní dá užít na silnici i na okruhu až až a díky tomu, že nepotřebuje shazovat každý gram hmotnosti, může si dovolit i tu praktičnost. Že to není zadarmo člověk pozná hlavně na brzdách když se ji snaží umravnit do zatáčky.
Ten bike je v ty zluty vazne nadhernej! Na cemz maj taky velkej podil skvely fotky
Jen mi v testu chybi trochu vic emoci z jizdy na motce
Jen mám trochu obavu až se to rozbije, zda to dá někdo dohromady za přijatelný peníz a můj dojem je, že třeba za 30 let ta motorka bude k sehnáni leda tak v japonsku v muzeu yamahy.
Redukce asi nastane jak se obavas (v 6ooccm uz to chce zabalit cbr od hondy)
),spise tady vidim nejvetsiho strasaka
Zrejme to postihne i litrovou tridu i z duvodu toho,co jsi uvedl
Ja se obavam,ze to zakonodarci zakazou uplne,uz ted to slavna EU potlacuje a motorkare obecne asi moc nemilujou (je to rebel
Pokud se pletu a nezakazou,tak budoucnost sice v omezene nabidce,ale koupit si odlehcenou,extra brzdici,krute nepohodlnou,hodne vykonou a pro bezne silnice s obtizi pouzitelnou zabijarnu,tak ta moznost tu bude
heh...okruhový speciál a víc jak půl mega...to aby si člověk vzal hypotéku..nonic,asi si ju kúpím a pak s tím mrdnu někde do kačírku
...hoši
Petricak:jj bohuzel specialne pro tebe kup si tedy starsi stroj a nebo ne cisty supersport-cestaka...,udela ti podobnou sluzbu.
Je jina doba,chapu tvoji nostalgii,ale aby byl sportbike tak univerzalni jako v minulosti,pro dva jako ze tak nejak pohodlne,pozice rizeni nadnesene jak na enduru atd. to proste nejde...zijeme v dobe tvrdeho bussinesu a za dalsi mnoho strelcu co jezdi na doraz o tyto vlastnosti,ktere by jsi potreboval nestoji,protoze je lidove brzdi.
Staci se podivat na nabidku a polosport co ty by si hledal najdes...jako najdes cisty sport,ty moznosti tu jsou stale
Bubrak: na to jak to svítí se vykašli a svou ZX 10R si opravdu hýčkej, garantuju Ti, že za jejíma řidítkama zažiješ víc legrace než na nový R1
Petřičkák: s tou každodenní použitelností to nevidím tak jednoznačně, 996 a VTR sou spíš ukázkovým příkladem nepohodlí, tohle byl spíš takovej bonus od japonskejch čtyřválců. Na druhou stranu když si kopu těžce vydělaných zlaťáků uvalil v tý době třeba za tu 996, tak sis mohl opravdicky připadat jako Carl Fogharty, mohl ses ztotožnit s tímhle šílencem, protože motorka co ti stála v garáži byla nachlup jako ta co vyhrávala mistrovství světa, za svý prachy jsi dostal opravdu to nej co kdy jezdilo po 2 kolech. Dneska je kdejakej cesťák od BMW technicky na vyšší úrovni než většina superbike a za svý vydřený prachy dostaneš, polovičatej design a tisíckrát ohranou modifikaci motoru a rámu omotanou kilometrama drátků jejichž technická vyspělost je někde na úrovni NOKIE 5210.
ale jinak by me taky zajimalo jak R1 sviti v noci, mel sem 2005 a ta svitila perfektne, 2+2 lampy byly znat no. taky koukam ze abs kotoucek neni vepredu soucasti kotouce, to je supr kdyz je treba kotouce dat novy
a taky bych se docela svezl pro porovnani, bude to asi fajn a zajimalo by me srovnani s R1 05 ci prave ZX10R 04 ci 13 co sem testoval kdysi.
nojo, asi holt stara dobra ZX10R 2004 , budu si ji hejckat
ta ma vlastne jen antihop z tech usnadnujicich bazmeku a i bez nej bych se obesel, ac je celkem prima na okruhu. a 1000km ve dvou s kufrem, brasnama za den s prstem v nose.
On je to totiž začarovaný kruh - klesající poptávka znamená neochotu investovat do vývoje. Momentálně to výrobci ještě jsou schopní zamaskovat přidáním špičkových komponent od specializovaných dodavatelů, ale co pak? Zastavení vývoje - téměř jistá marketingová mrtvola. Zájem by se pak snad ještě dal oživit snížením ceny, ale to už je více méně agónie.
Není nic špatného na tom, aby měl běžný smrtelník přístup ke špičkovým technologiím. Kdo by si před pár lety byl vůbec schopen představit na čem budeme dneska jezdit. Jenže ta striktní specializace na maximální efektivitu na závodní dráze je přesně tím, co tenhle segment pomalu ale jistě zabíjí. Při jakékoli delší vyjížďce závodní ambice postupně opadnou a člověk zjistí, že ví sice přesně co se pod ním děje, ale přestává cítit ruce. Batůžka musí nechat doma, protože ten by ho proklel do pátýho kolene. V dopravní zácpě si kvůli dlouhým kvaltům dosyta užije spojkování, a tak dále... Z mého pohledu by supersportům prospěl určitý návrat ke kořenům, dokázat kromě výkonu, sexy designu a špičkových technologií zase nabídnout i každodenní použitelnost.
No pěkná možná tak na obrázku a to ještě zezadu a fakt že jediná pěkná část týhle motorky je "obšlehnutá od konkurence" jen podtrhuje rozpačitost stoje. Moc jsem se na ní těšil, vždyť R1 přepsala pravidla na sklonku devadesátek a od svého zrodu byla legendou. Moje zklamání bylo tak veliké, že jsem odmítl i nabízenou zkušební jízdu, prostě jsem neviděl důvod se na tom svézt...
Jen bych doplnil Petřičáka
další důvody možná jsou že poslední supebiky za který mělo "smysl" uvalit nehorázný love byla VTR SP a DUC 996 dál už to jde jen z kopce, no dobře možná ještě 1098-ma
popularita WSBK jaksi upadá a to se projevuje na materiálu kterej nám výrobci nabízí...
Me se to libi moc no a tyhle motorky jsou na okruh a maji byt pro jednoho pac pokud tomu tak neni na plnych brzdach ti pak zarazi koule az do prdele
Od toho jsou cestaky ani ryba ani rak...toz tak.
no to je krásnej žluťásek
*sliiint*
Stěžovat si že je supersport moc sportovní - to je jako stěžovat si ze je kroska moc do terénu
Tady asi někdo nepochopil určení té motorky...doby kdy se s CBR dala absolvovat dovolená a pak se trochu sklouznout na trati, je dávno pryč. Tohle je prostě okruhová mašina na značkách, mimochodem mooc pěkná
v sobotu jsem tuhle zlutku videl ve Vrbovce.ta sedacka(jestli to tak jde nazvat) pro spolujezdce to si delaj p.del ne?
.
Pěkná, ale je to již příliš jednoúčelový stroj.
Sleeper, ja som rad, ze vyvoj ide dopredu, len pri takomto vyvoji budu znacky coskoro zbytocné. Na okruh sa to bude musiet doviezť vozikom. Petricak to pekne zrhnul. Presne tak som to myslel
ty srouby na bocnich vikach motoru... no to je radost pohledet :D :D :D
Petřičák - vítám tě v 21 století
V tomhle testu se možná skrývá odpověď na otázku, proč supersporty potichu ustupují ze slávy. Hlad po výkonu z nich jednoduše dělá stále extrémnější stroje které se míň a míň hodí do běžného provozu. Špičkové komponenty umožňují snižovat nároky na pilotáž, ale zároveň šroubují cenu do závratných výšin. Redukce váhy má na svědomí minimalizaci nebo odstranění všeho co není nezbytně nutné, což znamená, že jízda se spolujezdcem je téměř vyloučená. Ergonomie řídítka - sedlo - stupačky znamená perfektní zpětnou vazbu od kvalitního asfaltu závodního okruhu, při cestování na běžných okreskách nižších tříd je váha těla na zápěstích sakra znát. Starší jezdci s dostatkem financí dávají často přednost něčemu pohodlnějšímu a ty mladé zase limitují finance. Cílová skupina se tak postupně zužuje na opravdové nadšence kteří pro tuhle adrenalinovou zábavu dokážou obětovat všechno ostatní.
Určitě pěkný ale v klasický modrý barvě je teda o moc luxusnější
A líbí se mi víc i když nejede 400 km/h jak její kolegině NINJA H2R
jean192> Budme radi za takove naradi, do premavky mas jine, cestovni stroje.
Za me supr.
"Když si vzpomenu, jaké světlomety se donedávna montovaly na sportovní motocykly, jejichž doménou by měla být lehkost,
vhání mi to do úst vítr."
Jako že se nadechl?