Yamaha YZF-R1
Text: Tomas Mysliveček | Foto: Jarda Ducháček , Tomas Mysliveček | Foto: Yamaha | Zveřejněno: 4.5.2009 | Zobrazeno: 69 372x
Text: Tomas Mysliveček | Foto: Jarda Ducháček , Tomas Mysliveček | Foto: Yamaha | Zveřejněno: 4.5.2009 | Zobrazeno: 69 372x
To je ta nejlepší motorka co existuje
je to můj vysnenej milacek, doufam ze si ji nekdy poridim
Já za ní jezdil pár kol v Brně než sem toho jezdce lepnul, ale na ten zvuk se nezapomíná, nádhera
PS: ale jezdila tam MT1 s Akrapovičema, a to bylo jiné maso
je krásná
Sem na tom jezdil v Brne a ten vrsek je fakt nakej mdlej. Brzdy taky nic moc, jinak vsechno super, pohodli, ovladatelnost, zvuk. Asi prubeh vykonu bude lepsi a ta trakce diky klice.
Moc pěkně napsanej článek... jen nedoporučuji číst v prac. době
. na R jednicu je radost pohledět fakt se povedla
Asi to bude dobra masina, ale ten jeji predek mi chte nechte pripomina Buell pred 7 lety...
A uz i Yamaha konecne prisla s motorem na to, ze kroutak ve stredu je dulezitejsi, nez 500koni v 25tis otackach
S tím véčkem souhlasím
.ale prachy jsou prachy a šetří se holt, kde se dá...To je vidět i na zpracování téměř všech novejch motorek, ve srovnání s tím, co se dělalo před 10 lety. Je fakt, že Honda i Suzu V4 umí slušně, viz Moto Gp a třeba stare VFR
Celkem líbí.. Jen proč sakra ten véčkovej motor jen simulují rozhozenou klikou a nedají tam opravdový???Myslím, že už je to ale na dobré cestě..Ať žije Aprilia RSV4!A co na to Honda?
dnes jsem ji sedlal na Brněnským okruhu a musím říct že ten motor je fantastickej takhle rychle netočí žádnej řadovej 4 válec, od 2000tis do 14 000 ot/min to letí jako střela a zvuk jako nějakej dvouvál, prostě číslo jedna mezi supersporty.
Má to super design předku.Jinak nic moc.První R1 byla celkově vetší nářez-nebyjte mě!Ale jednu poznámku musím.Nechápu,proč v textu je zvýrazněna veta typu"Spočítá i kolik km ujedete na 1 litr" tohle umý i moje stará Busa
super a humorne napsano
Zase sem se jednou skvele pobavil pri cteni
v těch racing kapotách vypadá rozhodně líp
až na barvu rámu a kyvky vzhled je pěkný ..
By mě zajímalo, jak budou fungovat ty mrkačky po 5ti letech provozu
Jinak krásnej superbike, ale GSX-R je GSX-R
klasická rejže
to Dingo - Na okruh, jinak vážně nevím. I na jedničku jede dobře až tak 70km/h , ideál tak "kilečko" ,to je i ta zvuková kulisa
no a to tam máš pořád tu "1"
Ale ta technika je super
A k čemu je ta motorka dobrá
já se na ní koukal na openday v Yamahy v Liťáku..od designu jsem čekal víc..detajly nic moc..ale ten zvuk je fakt hestej..máme ji zamluvenou na testing tak sem zvědavej
Vcera jsem to slysel a az ten motor daji za par let do litrovyho Fazera, vim uz ted co chci
Ten zvuk je naaadhernej, ani ctyrval ani dvouval, pripomina mi to napul veckovej ctyrval a napul stary ctyrvalcovy motorky z osmdesatych let co mely dva vyfuky
Kuna to je maštal
Dnes jsem na ní dal 7 jízd na okruhu v Brně na Yamaha den.je Boží
... díky díky díky ...dealer je "Bůh" ...ještě jednou díky. Jen s pistolí se na R1 nejezdí uplně ideálně
ale i tak to bylo super.
No já nevím jak je kdo náročnej, ale osobně si myslím, že na naše cesty je to raketa nevídaná.
Mně ten Big-bang nevoněl ač jsem měl možnost jen několik km. Raděj bych okusil RSV4, veřím, že to bude jiná zábava..
Moc hezký test a excelentní přirovnávací talent GASe
.
Jinač se moc těším na test litráků, tak trochu sázím na moje srdce a to GSXR
u klasický se vlastně v jeden moment všechny písty zastaví v úvratích a pak se zase všechny rozeběhnou a tyhle rázy se přenáší až na zadní kolo. to pak má vetší sklon k proklouznutí.
u nesymetrický se vždycky dvojice pístů pohybuje a přenost momentu nabíhá postupně, protože pracovní zdvihy na sebe navazují => v praxi se dá líp dávkovat to, co má přijít na zadní kolo
Jaké že má výhody ta nesymetrická klika?
Doufam že K9 ji natrhne pr...
tak na rovince moc nejede, hmhm a nema zas nejak omezeny vykon na par prvnich stupnu?
Vypadá to,že se kapánek změnila politika.Koně už jsou nahoněný,a teď se vyméšlí jak s nima na asfalt...
Ty nové stroje mi vůbec nešmakují co do designu
Zlatá R1 98/01