husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Mamlo (0) napsal 23.12.2015 v 20:57

No při krizové situaci jsem mněl zadní kolo ve vzduchu i na takto dlouhé motorce a jedno kotouči vpředu. Se štěstím bez následků.

bilihor (1) napsal 20.01.2015 v 15:54

hezká a lítá jako vítr , koupil jsem ji na podzim ,ještě jsem si tak moc neužil , ale to přijde

g15csr (3) napsal 30.11.2014 v 18:11

Tady asi nastala chyba proč je to podobné v rodu že by japoncům došly nápady ? nebylo by to porvé

TwoWheels (31) napsal 11.11.2014 v 09:18

Steve2: Nejedná se mi o obsah, ale o nabídku. Prostě nechápu rozdvojenost trhu na evropský a americký. Proč výrobce něco dováží tam a sem né. Proč tam co je bráno jako standard, je tady bráno jako luxus s příplatkem (viz. třeba barva)... Jiné názvy tam a tady, viz Wildstar/Roadstar a Striker a Custom. Proč Striker je tam již od roku 2011 a tady pod jiným názvem až teď. Yamaha je tak trochu moje srdcovka, ale tohle beru jako pohrdání evropským trhem. Taky to můžu brát v dobrém tak, že v Americe nejdřív vychytaj mouchy a pak, když je to odladěný, tak to pošlou i do Evropy, ale to jim přece nemůže trvat 3 roky... Jinak pěknej čopr.

Opatrný (29) napsal 10.11.2014 v 21:41

Mně se líbí. Jenom nechápu, proč u motorky za 300 tisíc nemohou dodávat dva přední brzdové kotouče? Ani při jízdě na pohodu nikdy nevíte, zda je nebudete potřebovat.
Chápu to u Hondy NC 750, která stojí polovinu a je lehčí o 100 kg. Tak bych tam ale dal dva.

splasenytrubky (117) napsal 10.11.2014 v 21:36+2

no, mě se takhle dlouhý motorky nelíbí, nemůžu si pomoct. A nová motorka by měla brzdit vždycky pořádně, to se nedá nic dělat. Opatrný popis účinku brzd mi přijde podobný jako "všichni blili, a jen panu starostovi bylo trochu nevolno". Dá se to vzhledem k loajalitě autora testu k firmě číst správně tak, že ač máme rok 2014 a k dispozici spoustu nových vymožeností a technologií, tak že brzdy na tom stroji za cenu slušného osobního vozu stojí opravdu za h...vno?

Pytlák73 (11) napsal 10.11.2014 v 20:14

Pro Mašer: Žádný.Pod názvem Stryker se v USA prodává snad od roku 2011 a sem do EU ho začali dodávat letos pod názvem XVS 1300 Custom.Jinak je to naprosto totožná motorka.A za mě Já bych jí v garáži viděl rád.

Brejlovec (7) napsal 10.11.2014 v 20:10

Podle mně je to jeden a ten samý. Na Strykera jsem se byl podívat na jaře, když jsem si vybíral motorku. Je to pěkné, ale jaksi to není ono. Málo chromu, divný budík a velký rozdíl mezi zadní a přední gumou ( což mnoha lidem nemusí vadit ). Celkově to působí tak nějak lacině. Rider je jiné kafe. a navíc Warrior je Warrior

Mašer. (24) napsal 10.11.2014 v 19:47

Opravte mne pokud se mýlím, ale jaký je rozdíl mezi Strykerem a Customem? Nemůžu najít rozdíl Nebo k nový motorce stačí změnit pouze jméno a je to?! Ale jinak Stryker se mi moc líbil a jízda byla vážně zábava

Buick69 (-3) napsal 10.11.2014 v 18:08

Nelíbí

steve2 (103) napsal 10.11.2014 v 16:35

TwoWheels: Buď v klidu, 13ctku nabízejí i v juuesej. Ne každý nutně potřebuje 2litr. Podívej co nám cpou do osobáků, 3 válcový litry!

Alamo (207) napsal 10.11.2014 v 16:06

Vzadu by to chtělo aspoň o trochu větší kolo

TwoWheels (31) napsal 10.11.2014 v 14:02+1

V americe mají Raidera 1,9 a nám sem cpou zase 1,3... Proč ti japonci stále rozlišují evropský a americký trh??? Škoda mluvit.

Žabinátor (69) napsal 10.11.2014 v 13:39

je to pěkný, ale na mě je tam málo chromu, kterej podle mě teda k tomuto stylu patří, jinak ale

sered (113) napsal 10.11.2014 v 13:26-1

Konecne i v teto Custom tride motorka co vypada jako motorka a ne jako chorobnj sen zhulenyho designera!!!

CharlieV (93) napsal 10.11.2014 v 12:03

Že by nástupce legendárního Intrudera čtrnáctistovky?

Klasickej Chopper už tu dlouho nebyl

toncek01 (2) napsal 10.11.2014 v 11:46

vlastním první rok!vše je super...jen nemá rád zatáčky vracečky!a jezdím ve dvou!Takže nutná opěrka...

olha (4) napsal 10.11.2014 v 10:30-1+1

Moc pěkná motorka .




TOPlist