Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Steve2: Nejedná se mi o obsah, ale o nabídku. Prostě nechápu rozdvojenost trhu na evropský a americký. Proč výrobce něco dováží tam a sem né. Proč tam co je bráno jako standard, je tady bráno jako luxus s příplatkem (viz. třeba barva)... Jiné názvy tam a tady, viz Wildstar/Roadstar a Striker a Custom. Proč Striker je tam již od roku 2011 a tady pod jiným názvem až teď. Yamaha je tak trochu moje srdcovka, ale tohle beru jako pohrdání evropským trhem. Taky to můžu brát v dobrém tak, že v Americe nejdřív vychytaj mouchy a pak, když je to odladěný, tak to pošlou i do Evropy, ale to jim přece nemůže trvat 3 roky... Jinak pěknej čopr.
Mně se líbí. Jenom nechápu, proč u motorky za 300 tisíc nemohou dodávat dva přední brzdové kotouče? Ani při jízdě na pohodu nikdy nevíte, zda je nebudete potřebovat.
Chápu to u Hondy NC 750, která stojí polovinu a je lehčí o 100 kg. Tak bych tam ale dal dva.
no, mě se takhle dlouhý motorky nelíbí, nemůžu si pomoct. A nová motorka by měla brzdit vždycky pořádně, to se nedá nic dělat. Opatrný popis účinku brzd mi přijde podobný jako "všichni blili, a jen panu starostovi bylo trochu nevolno". Dá se to vzhledem k loajalitě autora testu k firmě číst správně tak, že ač máme rok 2014 a k dispozici spoustu nových vymožeností a technologií, tak že brzdy na tom stroji za cenu slušného osobního vozu stojí opravdu za h...vno?
Pro Mašer: Žádný.Pod názvem Stryker se v USA prodává snad od roku 2011 a sem do EU ho začali dodávat letos pod názvem XVS 1300 Custom.Jinak je to naprosto totožná motorka.A za mě Já bych jí v garáži viděl rád.
Podle mně je to jeden a ten samý. Na Strykera jsem se byl podívat na jaře, když jsem si vybíral motorku. Je to pěkné, ale jaksi to není ono. Málo chromu, divný budík a velký rozdíl mezi zadní a přední gumou ( což mnoha lidem nemusí vadit ). Celkově to působí tak nějak lacině. Rider je jiné kafe. a navíc Warrior je Warrior
Opravte mne pokud se mýlím, ale jaký je rozdíl mezi Strykerem a Customem? Nemůžu najít rozdíl Nebo k nový motorce stačí změnit pouze jméno a je to?! Ale jinak Stryker se mi moc líbil a jízda byla vážně zábava
No při krizové situaci jsem mněl zadní kolo ve vzduchu i na takto dlouhé motorce a jedno kotouči vpředu. Se štěstím bez následků.
hezká a lítá jako vítr , koupil jsem ji na podzim ,ještě jsem si tak moc neužil , ale to přijde
Tady asi nastala chyba proč je to podobné v rodu že by japoncům došly nápady ? nebylo by to porvé
Steve2: Nejedná se mi o obsah, ale o nabídku. Prostě nechápu rozdvojenost trhu na evropský a americký. Proč výrobce něco dováží tam a sem né. Proč tam co je bráno jako standard, je tady bráno jako luxus s příplatkem (viz. třeba barva)... Jiné názvy tam a tady, viz Wildstar/Roadstar a Striker a Custom. Proč Striker je tam již od roku 2011 a tady pod jiným názvem až teď. Yamaha je tak trochu moje srdcovka, ale tohle beru jako pohrdání evropským trhem. Taky to můžu brát v dobrém tak, že v Americe nejdřív vychytaj mouchy a pak, když je to odladěný, tak to pošlou i do Evropy, ale to jim přece nemůže trvat 3 roky... Jinak pěknej čopr.
Mně se líbí. Jenom nechápu, proč u motorky za 300 tisíc nemohou dodávat dva přední brzdové kotouče? Ani při jízdě na pohodu nikdy nevíte, zda je nebudete potřebovat.
Chápu to u Hondy NC 750, která stojí polovinu a je lehčí o 100 kg. Tak bych tam ale dal dva.
no, mě se takhle dlouhý motorky nelíbí, nemůžu si pomoct. A nová motorka by měla brzdit vždycky pořádně, to se nedá nic dělat. Opatrný popis účinku brzd mi přijde podobný jako "všichni blili, a jen panu starostovi bylo trochu nevolno". Dá se to vzhledem k loajalitě autora testu k firmě číst správně tak, že ač máme rok 2014 a k dispozici spoustu nových vymožeností a technologií, tak že brzdy na tom stroji za cenu slušného osobního vozu stojí opravdu za h...vno?
Pro Mašer: Žádný.Pod názvem Stryker se v USA prodává snad od roku 2011 a sem do EU ho začali dodávat letos pod názvem XVS 1300 Custom.Jinak je to naprosto totožná motorka.A za mě
Já bych jí v garáži viděl rád.
Podle mně je to jeden a ten samý. Na Strykera jsem se byl podívat na jaře, když jsem si vybíral motorku. Je to pěkné, ale jaksi to není ono. Málo chromu, divný budík a velký rozdíl mezi zadní a přední gumou ( což mnoha lidem nemusí vadit ). Celkově to působí tak nějak lacině. Rider je jiné kafe. a navíc Warrior je Warrior
Opravte mne pokud se mýlím, ale jaký je rozdíl mezi Strykerem a Customem? Nemůžu najít rozdíl
Nebo k nový motorce stačí změnit pouze jméno a je to?! Ale jinak Stryker se mi moc líbil a jízda byla vážně zábava
Nelíbí
TwoWheels: Buď v klidu, 13ctku nabízejí i v juuesej. Ne každý nutně potřebuje 2litr. Podívej co nám cpou do osobáků, 3 válcový litry!
Vzadu by to chtělo aspoň o trochu větší kolo
V americe mají Raidera 1,9 a nám sem cpou zase 1,3... Proč ti japonci stále rozlišují evropský a americký trh??? Škoda mluvit.
je to pěkný, ale na mě je tam málo chromu, kterej podle mě teda k tomuto stylu patří, jinak ale
Konecne i v teto Custom tride motorka co vypada jako motorka a ne jako chorobnj sen zhulenyho designera!!!
Že by nástupce legendárního Intrudera čtrnáctistovky?
Klasickej Chopper už tu dlouho nebyl
vlastním první rok!vše je super...jen nemá rád zatáčky vracečky!a jezdím ve dvou!Takže nutná opěrka...
Moc pěkná motorka
.