motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
T.o.m.y. (0) napsal 24.07.2012 v 20:17

Zdravim,je tam malá chybička v technických datech Tenere 660 má čtyři ventily na válec a ne dva.Za nedlouho si ji budu kupovat,tak se už nemužu dočkat

mirar (-1) napsal 08.02.2011 v 14:10

Super video Super Ténéré
//www.youtube.com/watch?v=O-6AetJLoTY&feature=player_embedded

Piwell (21) napsal 06.01.2011 v 14:28

hiffson >> No jo, Honda byla vždycky mimo ...

hiffson (5) napsal 05.01.2011 v 22:19

Piwell: Jo to mělo být TDM 1200 s příplatkovými pletenými koly. Japonci jsou v tranzu, Evropa je nahradí. Podívej se na to Cros... něco z VFR. To je konec.

callowsick (516) napsal 04.01.2011 v 11:14+1

hledám sponzora na koupi XT 660 Z
nabízím reklamní plochu 3x4cm na helmě

bledemon (131) napsal 04.01.2011 v 10:52

Jestli je krocení těžké přemotorované mašiny v terénu zábavné, doporučuji příště pro ještě větší zážitek skákat s gold wingem

Piwell (21) napsal 04.01.2011 v 00:32

hiffson >> To je viď? Osobně bych to nazval spíš HyperTénéré. Stará dobrá SuperTénérka by měla mít potomka podobnýho F800GS nebo novejm Triumphum ...

hiffson (5) napsal 03.01.2011 v 20:09

Když je takhle vidím vedle sebe... To je síla teda. Šířka motoru a světlá výška téměř dvojnásobnj rozdíl.

JP (206) napsal 03.01.2011 v 19:36

Fajn nápad srovnat malou a velkou Tenerku. Mám XT 660 Z a musím říct, že jsem rád, že se moje pocity dost shodují s autory testů . Je to fakt pohodová motorka a dají se na tom bez problémů jezdit i delší cesty ve dvou. Podle mě je to jedna z mála motorek, které můžeme označit jako cestovní enduro. Umí hodně dobře jak terén tak i silnici. Předpokládá se, že se někdo pojede vyřádit to terénu – proto tam prostě musí být jen jeden hrnek. Že má „jen“ 48 koníků? Vždyť nikdo s tím trhat asfalt přece nebude a na to ostatní to je výkon dostatečný. Ostatně u BMW u nové G 650 GS taky budou mít 48 koníků a jednoválec

mrwolfer1 (0) napsal 03.01.2011 v 19:21

jojo .. taky jsem mel 660z. Neni to zavodni motorka, ale rychle priroste k srdci. Ten maly vykon motoru se zase odrazi v jeho zivotnosti a ja jsem rad, ze nekdo prisel na trh s motorkou ktera ma dokonce i neco vydrzet.
Verim, ze 'velka' Tenere ma dobre jizbni vlastnosti- vzdyt ma konkurovat BMW 1200R, no ale za tu cenu bych si zase koupil toho BMW. No, a nekoupil bych si 'velkou' Tenere jednoduse proto ze se mi nelibi.. zezadu jako bawor a ze predu jako varan..
..a podobnych motorek je na trhu uz dost.
Yamaha mela prijit na trh radeji s timhle konceptem - TAKHLE VYPADA NADHERNA MOTORKA ;)
//www.youtube.com/watch?v=qQ05uYwfNh0&feature=related

SirIndy (56) napsal 03.01.2011 v 17:34

lobo6: K naladeni motoru treba nastavenim vstrikovani si urcite lidi od Yamahy neco rekli ne?

Piwell (21) napsal 03.01.2011 v 17:33

Měl jsem původní SuperTénérku, teď mám novou Ténérku a třeba to někdy dopracuju k nový SuperTenérce. Líbila by se mi ... Nicméně musim podotknout, že od doby, co jsem si koupil tu Ténérku,mám nějak docela prachy na benzín. Prostě je úsporná. Cestovním tempem s náloží v pohodě pod 4 litry ...

johnyboy (25) napsal 03.01.2011 v 17:13

docteno...moc pekne...diky

johnyboy (25) napsal 03.01.2011 v 17:06

Krajdo, Krajdo...no ty woe, jeste jsem to ani nedocetl a uz musim psat...je neco zajimaveho na slovicku "pradylko" ? treti odstavec a po treti tohle divne sluvko... Ty nam, ale delas chute!

lobo6 (0) napsal 03.01.2011 v 16:52

Proto mi bylo divné jak mohou odlazovat japonští inženýři vibrace na tom motoru jo a je to Miranelli jen pro přesnost dvě L kdyby někdo gůglil

Jinak napad testu je pěknej

Anti (405) napsal 03.01.2011 v 16:36

Je to Italskej Minareli.

lobo6 (0) napsal 03.01.2011 v 16:20

Není náhodou motor v 660 italskej?

SirIndy (56) napsal 03.01.2011 v 15:33

Anti: Jo, z toho by byl dealer Yamahy urcite nadsenej, kdyby zkouseli kam az dokaze velka s malou drzet krok. Me bylo jasne ze offroad test nebude stat za nic ve chvili kdy jsem uvidel obuti velke Tenerky na prvni fotce...

Milan-11 (12) napsal 03.01.2011 v 14:55

Yamaha XT660Z Tenere, móc pěkná mašinka

Anti (405) napsal 03.01.2011 v 14:40

Osobně by mě zajímalo spíš přímé srovnání než konstatování že obě motorky zvládnou všechny typy terénu...

_rocketpunker (0) napsal 03.01.2011 v 13:46

pekny clanek, po 'male' tenere celkem pokukuju, zajima me hlavne tento rok by mela byt v prodeji verze s ABS a s nizsi vyskou sedla, nemam zatim ale info jak to bude s ABS, jestli se bude dat vypnout, jinak by to do budoucna byla 'way to go' pro me

Petr-RSV (38) napsal 03.01.2011 v 11:45

radek.sax: Laďáky a směs upravenou mám - Tenerka jede znatelně líp na jedničku a na dvojku - motor je takový "točivější". Ale všechno je to na úkor hlučnosti. Takže do terénu stejně montuju tlumivky abych nebyl mimo silnici moc slyšet. Tím se výkon "udusí" na sériovou hodnotu. Ale aspoň o něco klesla hmotnost.

radek.sax (0) napsal 03.01.2011 v 11:38

Ještě jedna drobnost k technickým informacím. 'Malá' Tenerka má taky 4 ventily na válec. :) Jinak hezký test. Malá Tenerka se mi vždycky líbila (přeci jenom sedlám její starší sestru). Tvrdší pružiny a laďáky s doladěnim mapy a vzd. filtru by jí určitě dostaly na jinej level. Je to ale už investice, i když ne zas tak zásadní.

tomy.85 (1) napsal 03.01.2011 v 10:25

tak SuperTenere si jednou koupím, ale jen tak to nebude Takže zatím bude moji cestovatelskou vášeň ukájet nová XJ6 Diversion - kterou si koupím, až dostuduju, to už bude docela levná (zatím mi stačí (musí stačit) stará XJ 600S ´92

Kong (2) napsal 03.01.2011 v 10:19

Za mě rozhodně 660, neboť je hezky vysoká, ne jako ''velká malá'' 1200. Musím říct, že jsem se na 1200 hodně těšil, po tom jak u mě 660 zabodovala, ale když sem se k 1200 dostal v reálu tak sem yl zklamanej, dobrá motorka, to jo... ale nečekal sem, že bude tak mrňavá :(

kizak (-1) napsal 03.01.2011 v 10:04

iVlada: Pěknej test, moc dobře se to čte...pěkný

Petr-RSV (38) napsal 03.01.2011 v 10:03

Dobrý test, možná by malá Tenerka snesla na trati i tvrdší zacházení (i když to je hodně o volbě pneu). Podle mě je to za ty prachy výborný pracant a vhodná motorka do začátku, než se člověk rozhodně, jestli půjde do ostřejšího endura (Ktm) nebo spíš na asfalt (Supertenere, GS apod.).

Krajda (8) napsal 03.01.2011 v 08:08

fichteamcz: Opraveno, dík za upozornění

JohnyB6 (0) napsal 03.01.2011 v 06:29

SuperTenere ... moc pěkný, chtěl bych vidět srovnání s 1250GS Adventure ... jo a jinak jako sekundární převod v technickej informacích máte u SuperTenere řetěz , na fotkách vidim kardan?




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist