Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Piwell: Jo to mělo být TDM 1200 s příplatkovými pletenými koly. Japonci jsou v tranzu, Evropa je nahradí. Podívej se na to Cros... něco z VFR. To je konec.
Fajn nápad srovnat malou a velkou Tenerku. Mám XT 660 Z a musím říct, že jsem rád, že se moje pocity dost shodují s autory testů . Je to fakt pohodová motorka a dají se na tom bez problémů jezdit i delší cesty ve dvou. Podle mě je to jedna z mála motorek, které můžeme označit jako cestovní enduro. Umí hodně dobře jak terén tak i silnici. Předpokládá se, že se někdo pojede vyřádit to terénu – proto tam prostě musí být jen jeden hrnek. Že má „jen“ 48 koníků? Vždyť nikdo s tím trhat asfalt přece nebude a na to ostatní to je výkon dostatečný. Ostatně u BMW u nové G 650 GS taky budou mít 48 koníků a jednoválec
jojo .. taky jsem mel 660z. Neni to zavodni motorka, ale rychle priroste k srdci. Ten maly vykon motoru se zase odrazi v jeho zivotnosti a ja jsem rad, ze nekdo prisel na trh s motorkou ktera ma dokonce i neco vydrzet.
Verim, ze 'velka' Tenere ma dobre jizbni vlastnosti- vzdyt ma konkurovat BMW 1200R, no ale za tu cenu bych si zase koupil toho BMW. No, a nekoupil bych si 'velkou' Tenere jednoduse proto ze se mi nelibi.. zezadu jako bawor a ze predu jako varan..
..a podobnych motorek je na trhu uz dost.
Yamaha mela prijit na trh radeji s timhle konceptem - TAKHLE VYPADA NADHERNA MOTORKA ;)
//www.youtube.com/watch?v=qQ05uYwfNh0&feature=related
Měl jsem původní SuperTénérku, teď mám novou Ténérku a třeba to někdy dopracuju k nový SuperTenérce. Líbila by se mi ... Nicméně musim podotknout, že od doby, co jsem si koupil tu Ténérku,mám nějak docela prachy na benzín. Prostě je úsporná. Cestovním tempem s náloží v pohodě pod 4 litry ...
Krajdo, Krajdo...no ty woe, jeste jsem to ani nedocetl a uz musim psat...je neco zajimaveho na slovicku "pradylko" ? treti odstavec a po treti tohle divne sluvko... Ty nam, ale delas chute!
Anti: Jo, z toho by byl dealer Yamahy urcite nadsenej, kdyby zkouseli kam az dokaze velka s malou drzet krok. Me bylo jasne ze offroad test nebude stat za nic ve chvili kdy jsem uvidel obuti velke Tenerky na prvni fotce...
pekny clanek, po 'male' tenere celkem pokukuju, zajima me hlavne tento rok by mela byt v prodeji verze s ABS a s nizsi vyskou sedla, nemam zatim ale info jak to bude s ABS, jestli se bude dat vypnout, jinak by to do budoucna byla 'way to go' pro me
radek.sax: Laďáky a směs upravenou mám - Tenerka jede znatelně líp na jedničku a na dvojku - motor je takový "točivější". Ale všechno je to na úkor hlučnosti. Takže do terénu stejně montuju tlumivky abych nebyl mimo silnici moc slyšet. Tím se výkon "udusí" na sériovou hodnotu. Ale aspoň o něco klesla hmotnost.
Ještě jedna drobnost k technickým informacím. 'Malá' Tenerka má taky 4 ventily na válec. :) Jinak hezký test. Malá Tenerka se mi vždycky líbila (přeci jenom sedlám její starší sestru). Tvrdší pružiny a laďáky s doladěnim mapy a vzd. filtru by jí určitě dostaly na jinej level. Je to ale už investice, i když ne zas tak zásadní.
tak SuperTenere si jednou koupím, ale jen tak to nebude Takže zatím bude moji cestovatelskou vášeň ukájet nová XJ6 Diversion - kterou si koupím, až dostuduju, to už bude docela levná (zatím mi stačí (musí stačit) stará XJ 600S ´92
Za mě rozhodně 660, neboť je hezky vysoká, ne jako ''velká malá'' 1200. Musím říct, že jsem se na 1200 hodně těšil, po tom jak u mě 660 zabodovala, ale když sem se k 1200 dostal v reálu tak sem yl zklamanej, dobrá motorka, to jo... ale nečekal sem, že bude tak mrňavá :(
Dobrý test, možná by malá Tenerka snesla na trati i tvrdší zacházení (i když to je hodně o volbě pneu). Podle mě je to za ty prachy výborný pracant a vhodná motorka do začátku, než se člověk rozhodně, jestli půjde do ostřejšího endura (Ktm) nebo spíš na asfalt (Supertenere, GS apod.).
SuperTenere ... moc pěkný, chtěl bych vidět srovnání s 1250GS Adventure ... jo a jinak jako sekundární převod v technickej informacích máte u SuperTenere řetěz , na fotkách vidim kardan?
Zdravim,je tam malá chybička v technických datech
Tenere 660 má čtyři ventily na válec a ne dva.Za nedlouho si ji budu kupovat,tak se už nemužu dočkat
Super video Super Ténéré
//www.youtube.com/watch?v=O-6AetJLoTY&feature=player_embedded
hiffson >> No jo, Honda byla vždycky mimo ...
Piwell: Jo to mělo být TDM 1200 s příplatkovými pletenými koly.
Japonci jsou v tranzu, Evropa je nahradí. Podívej se na to Cros... něco z VFR. To je konec.
hledám sponzora na koupi XT 660 Z
nabízím reklamní plochu 3x4cm na helmě
Jestli je krocení těžké přemotorované mašiny v terénu zábavné, doporučuji příště pro ještě větší zážitek skákat s gold wingem
hiffson >> To je viď? Osobně bych to nazval spíš HyperTénéré. Stará dobrá SuperTénérka by měla mít potomka podobnýho F800GS nebo novejm Triumphum ...
Když je takhle vidím vedle sebe... To je síla teda.
Šířka motoru a světlá výška téměř dvojnásobnj rozdíl.
Fajn nápad srovnat malou a velkou Tenerku.
Mám XT 660 Z a musím říct, že jsem rád, že se moje pocity dost shodují s autory testů
. Je to fakt pohodová motorka
a dají se na tom bez problémů jezdit i delší cesty ve dvou. Podle mě je to jedna z mála motorek, které můžeme označit jako cestovní enduro. Umí hodně dobře jak terén tak i silnici. Předpokládá se, že se někdo pojede vyřádit to terénu – proto tam prostě musí být jen jeden hrnek. Že má „jen“ 48 koníků? Vždyť nikdo s tím trhat asfalt přece nebude a na to ostatní to je výkon dostatečný. Ostatně u BMW u nové G 650 GS taky budou mít 48 koníků a jednoválec
jojo .. taky jsem mel 660z. Neni to zavodni motorka, ale rychle priroste k srdci. Ten maly vykon motoru se zase odrazi v jeho zivotnosti a ja jsem rad, ze nekdo prisel na trh s motorkou ktera ma dokonce i neco vydrzet.
Verim, ze 'velka' Tenere ma dobre jizbni vlastnosti- vzdyt ma konkurovat BMW 1200R, no ale za tu cenu bych si zase koupil toho BMW. No, a nekoupil bych si 'velkou' Tenere jednoduse proto ze se mi nelibi.. zezadu jako bawor a ze predu jako varan..
..a podobnych motorek je na trhu uz dost.
Yamaha mela prijit na trh radeji s timhle konceptem - TAKHLE VYPADA NADHERNA MOTORKA ;)
//www.youtube.com/watch?v=qQ05uYwfNh0&feature=related
lobo6: K naladeni motoru treba nastavenim vstrikovani si urcite lidi od Yamahy neco rekli ne?
Měl jsem původní SuperTénérku, teď mám novou Ténérku a třeba to někdy dopracuju k nový SuperTenérce. Líbila by se mi ... Nicméně musim podotknout, že od doby, co jsem si koupil tu Ténérku,mám nějak docela prachy na benzín. Prostě je úsporná. Cestovním tempem s náloží v pohodě pod 4 litry ...
docteno...moc pekne...diky
Krajdo, Krajdo...no ty woe, jeste jsem to ani nedocetl a uz musim psat...je neco zajimaveho na slovicku "pradylko" ? treti odstavec a po treti tohle divne sluvko...
Ty nam, ale delas chute!
Proto mi bylo divné jak mohou odlazovat japonští inženýři vibrace na tom motoru
jo a je to Miranelli jen pro přesnost dvě L
kdyby někdo gůglil
Jinak napad testu je pěknej
Je to Italskej Minareli.
Není náhodou motor v 660 italskej?
Anti: Jo, z toho by byl dealer Yamahy urcite nadsenej, kdyby zkouseli kam az dokaze velka s malou drzet krok. Me bylo jasne ze offroad test nebude stat za nic ve chvili kdy jsem uvidel obuti velke Tenerky na prvni fotce...
Yamaha XT660Z Tenere, móc pěkná mašinka
Osobně by mě zajímalo spíš přímé srovnání než konstatování že obě motorky zvládnou všechny typy terénu...
pekny clanek, po 'male' tenere celkem pokukuju, zajima me hlavne tento rok by mela byt v prodeji verze s ABS a s nizsi vyskou sedla, nemam zatim ale info jak to bude s ABS, jestli se bude dat vypnout, jinak by to do budoucna byla 'way to go' pro me
radek.sax: Laďáky a směs upravenou mám - Tenerka jede znatelně líp na jedničku a na dvojku - motor je takový "točivější". Ale všechno je to na úkor hlučnosti. Takže do terénu stejně montuju tlumivky abych nebyl mimo silnici moc slyšet. Tím se výkon "udusí" na sériovou hodnotu. Ale aspoň o něco klesla hmotnost.
Ještě jedna drobnost k technickým informacím. 'Malá' Tenerka má taky 4 ventily na válec. :) Jinak hezký test. Malá Tenerka se mi vždycky líbila (přeci jenom sedlám její starší sestru). Tvrdší pružiny a laďáky s doladěnim mapy a vzd. filtru by jí určitě dostaly na jinej level. Je to ale už investice, i když ne zas tak zásadní.
tak SuperTenere si jednou koupím, ale jen tak to nebude
Takže zatím bude moji cestovatelskou vášeň ukájet nová XJ6 Diversion - kterou si koupím, až dostuduju, to už bude docela levná
(zatím mi stačí (musí stačit) stará XJ 600S ´92
Za mě rozhodně 660, neboť je hezky vysoká, ne jako ''velká malá'' 1200. Musím říct, že jsem se na 1200 hodně těšil, po tom jak u mě 660 zabodovala, ale když sem se k 1200 dostal v reálu tak sem yl zklamanej, dobrá motorka, to jo... ale nečekal sem, že bude tak mrňavá :(
iVlada: Pěknej test, moc dobře se to čte...pěkný
Dobrý test, možná by malá Tenerka snesla na trati i tvrdší zacházení (i když to je hodně o volbě pneu). Podle mě je to za ty prachy výborný pracant a vhodná motorka do začátku, než se člověk rozhodně, jestli půjde do ostřejšího endura (Ktm) nebo spíš na asfalt (Supertenere, GS apod.).
fichteamcz: Opraveno, dík za upozornění
SuperTenere
... moc pěkný, chtěl bych vidět srovnání s 1250GS Adventure
... jo a jinak jako sekundární převod v technickej informacích máte u SuperTenere řetěz
, na fotkách vidim kardan?