yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
tomasL6 (1) napsal 26.07.2023 v 16:42

tak ono pri teto jezedecke hmotnosti - jak 2 japonci (rovnez mam) - si je treba pricist upravu podvozku normalne.. aspon tuzsi pruziny a olej.. ne-li vymenu zadniho tlumice..

maraton (180) napsal 20.07.2023 v 21:10+1

Ze včerejšího testu Caballera 700:
"And for those of you now googling the price of a Yamaha MT-07 or XSR700, it’s not really a fair comparison. The Fantic is dripping with pretty bits of detailing and the sort of neat design touches that you simply don’t get from mainstream manufacturers. Plus you have the additional benefits of IMU-controlled cornering ABS, switchable traction control and ABS deactivation to the rear wheel. A very different beast this bike most certainly is."

Slow (50) napsal 19.07.2023 v 21:56

Testík fajn

Rád bych poprosil až se budete kluci "nudit" o testík XSR 700, Fantic Cabal 700 a Ducati Scrambler 803, cenově/výkonově podobné stroje pro stejnou cílovku.

Díkas

robfor (28) napsal 19.07.2023 v 07:48



Ja uplne vidim, jak letos u Yamaha vrchni ucetni Uchmota s vrchnim designeem Ujedou resili facelift XSR700 Euro5 verze, aby se se vsemi temi katy a blbostmi navic vesli do rozpoctu, takze skrtli somradlo na lahvace a pridali velice hodnotnou plastovou mrizku na reflektor, kterou ale budou muset skrtnout s Euro6. Je to tak trochu smutne , ale vypovidajici, v jake situaci je ted Japonsky prumysl, kdy Cinan chrli 50 novinek za rok a u Yamahy na to nestihaji adekvatne reagovat. Nalijme si cisteho vina a nazveme to realisticky. Zaostavani.

wild38 (56) napsal 18.07.2023 v 20:43+2

každému se líbí něco jiného, ale moc se mi líbí jak jsi to popsal, včetně nadšení a emocí, které evokuje, i co ti stačí ke štěstí.
Za mě chápu, že chtěla Yamaha navázat na SRX řadu, která byla vzhledově povedená, ač původně to byla experimentální řada... ale doprčič vždyť tam prvky a linky nenavazují na nic. Abyste rozumněli, např. Kawasaki W800 nebo Benelli imperiale, oku lahodící retrobiky, s povedenou linií, ale kolem motoru je prostě vidět změt kabelů a hadiček, která třeba u Triumphu a jo... i RE chybí. XSRko má prostě nádrž, pod sání airbox a kryt pod sedle, který kryje toho tolik jako tanga, a pak je tam spoustu hadiček ala klubko zmijí... a pak to zakončí blinkry na chladiči první na ráně.

PEPEE01 (346) napsal 18.07.2023 v 14:28+1

Za mě je to taková divná neoretromoderna, které jsem u Yamahy do teď nepřišel na chuť. Nějaké terénní ambice nula, rádoby "chlupaté" gumy jsou pak naprostá zbytečnost. Nevidím jediný důvod, proč tomu dát přednost před normální MT07. A s čím si myslím, ze Japonci u této generace totálně zaspali, tak je nepřítomnost USD vidle. Je mi jasný, že normální vidle může být funkčně lepší, než špatně nastavená USD. Ale design dělá při prodeji taky svoje a tuhle archaickou věc už neuvidíte ani u číňana. A neustále někomu u piva vysvětlovat, že ta obyč vidle je fakt dobrá (což není, protože se kurevsky potápí) , to taky není žádný med.

Gambalunga (1) napsal 17.07.2023 v 22:55

No, podle těch parametrů a toho, co povídá ten strejc, je to ideální motocykl na každodenní ježdění i na meziměsto i když pohled na něj potřebuje notnou dávku přemáhání...Ale než nějakej prdelatej skůtr, jak kontejner na odpadky o obsah okolo pěti set, co zabere celou garáž, je tohle učiněnej krasavec...

Frankie (731) napsal 17.07.2023 v 22:46+1

To je tak hnusný, že to snad ani není možný
Asi jsem už na to starej
Ale každopádně díky za test

K167 (1494) napsal 17.07.2023 v 21:31

Hoši, nepijte tu kořalku před tím, než sem píšete.

Konec hlášení.

Codo (354) napsal 17.07.2023 v 21:27

e-Kája to všem vysvětlí, jak jsou všichni blbí. Chybí tomu baterka a elektromotor, teprve pak to je orgáč na dvou kolech ))))) Tisíce děkovných doipisů a fronty motorkářů před prodejnami elektro. Já osobně se nejvíc těším na GoldWing, co bude bzučet jak nasraná mucha, s dojezdem 150 km po rovině. Spalováky jsou už dávno za zenitem, dávno zastaraly, jak nám e-onanátor vysvětlil. Teď je in jezdit od dobíječky k dobíječce a fotit tam fotky srazů efanoušů. Prostě odvaz. Autore, styď se

TryznitelDemonu (25) napsal 17.07.2023 v 18:46+1

Není chyba v rozvoru? Fakt to má 1405mm? Pro koho to je určeno? Děti nebo starší žáky?

vojtechposmourny (309) napsal 17.07.2023 v 18:45+3

Když se tak na tuhle.verzi za 234k koukám, tak si říkám, jestli si 10k nepřidat na Fantic Caballero 700...

Sharkcom (49) napsal 17.07.2023 v 18:22+1

Ta elektroinstalace to je teda mazec, tohle by dnes již na trh nepustil ani Číňan...

CB600 (23) napsal 17.07.2023 v 14:22

Ostrý nástup brzd, a to kord v kombinaci s ABS, není nevýhoda, nýbrž výhoda. To už je spíš nevýhoda, že po tom ostrém nástupu už to tak ostře nepokračuje. Případně ostrý záhryz spojky, který už mě nejednou vytrestal a blokace zadku při podřazování na jedničku pěkně po hulvátsku je na denním pořádku
25 papírů za pár krytů a hradu mi tedy přijde dost, ale tak roli pak hraje i jistá exkluzivita .

SuperSic58 (1312) napsal 17.07.2023 v 11:49+4

Opravdu řekl ve videu pan Valášek, že to má hliníkový rám? To fakt nemá Je to ocelový trubkový a je to vidět už na první pohled mama mia Nicméně děkuji za testík motor CP2 je mistrovské motorářské dílo, to je bez debat A když ho ještě osadíte průchozím výfukovým systémem, je to nirvána

Marbo (9) napsal 17.07.2023 v 09:53+1

Sice mám MT-07, ale potvrzuji, že motor CP2 se Yamaze hodně povedl. Jezdím denně do práce plus výlety s kamarády a je to velká zábava. Zatím bych jí neměnil, ale pokud k tomu dojde, to si jí snad taky nechám :) Navíc bych zmínil i příjemně nízkou spotřebu. První rok jsem měl průměr 3,9, tuto sezónu už jezdím ostřeji, ale i tak za průměrných 4,3.

robfor (28) napsal 17.07.2023 v 09:52

Za me hezky test.
Nove motorky jsou posledni dobou velmi vyrovnane a nabizeji i podobna reseni v podobnych cenach, jelikoz se "opisuje" se snahou vykryt kazdou skulinku na trhu a ohlidat vyrobni naklady, takze si snad kazdy neco najde.
K designu. Nesourodost tam sice je, ale spojeni retro a moderniho mi osobne nevadi, dokonce mi nevadi, ze to "moderni" je "rozpoctove" kvality (s cenovkou 235 tisic za 700ku se bavime o rozpoctove motorce lol), ale treba uz mi vadi, ze diky vysoko umistene nadrzi a nizko umistenemu reflektoru je to zase dalsi "nahrbly" scrambler. Mi se hrbate motorky nelibi, mam radeji styling, jak to ma Ducati Scrambler, kde se motorka kouka na svet pekne zprima.
Pak se mi nelibi hmtnost 190 kg, coz je tak o 20kg vice, nez je zdravo.
A taky se mi zda, hlavne pri sikmych pohledech zepredu, ze z toho prilis leze hranaty chladic a nejake hadice kolem, jakoby se ta motorka neumela rozhodnout, jestli chce byt kulata nebo hranata a na posledni chvili se rozhodla pro oboji. Treba na vyfuku, ktery je tez hranaty i kulaty naraz. Coz je tak nejak ... zvlastni

7 reakcí

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 17.07.2023 v 21:41

robfor> Ano, je to o penězích. Kdo by si kupoval sedmikilo za 300k plus narvaný lehkými materiály? Honba za hmotností je snad ještě dražší než za výkonem, navíc sám pláčeš nad rozpočtovou motorkou za 230k, tak nějak nechápu, o co jde. Možná z papíru by byla lehká a levná...





TOPlist